MaxVision
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 09-08-2023 stopgezet
Aantal sterren
-
Ian
Niet geleverd
-
Kop
NIET AAN BEGINNEN ZIJN DROPSHIPPERS ZE BELOVEN EEN SNELLE LEVERING EN DAN LATEN JE WACHTEN WACHTEN WACHTEN MAN MAN MAN WACHTEN WACHTEN WAT EEN ROTBEDRIJF DIE MOET GEWOON WEG !
-
Yannick
MaxVision, kapot product wil hem terug sturen. Ze reageren nergens meer op! Zeer vervelend dit . Mijn termijn is ondertussen verlopen. 14 dagen geleden. De eerste en de laaste bestelling
-
Bert de Ruiter
Defect apparaat ontvangen.
Klanten service reageert nergens op.
Ik wacht al dagen.
Nog even en ik heb geen bedenktijd meer. -
Anita
Hele goede service, reageren snel! Superfijn dat ze me zo snel hebben kunnen helpen aan een weer werkend kabeltje! Heel erg bedankt!
-
WM Apol
Goede service nadat post.nl mijn pakket niet had bezorgd
-
Bjorn
Samsung afstandsbediening voor oma gekocht omdat de oude versleten was. Batterijen erin en werkend! Helemaal goed!
-
Mo
Ik had een screenprotector van een iphone 12 pro besteld. Ik kreeg een verkeerde opgestuurd, kan gebeuren zou je zeggen. Dus ik nam contact op met de klantenservice en zij zouden de goede screenprotector sturen. Kreeg hem gister binnen, en raad eens... Ik krijg gewoon precies dezelfde screenprotector opgestuurd die duidelijk niet van een iphone is... Klantenservice reageert ook traag.
-
Johan vd Poest
Gisteren via Bol.com een snoertje besteld. Uiteraard nog niet ontvangen (wel erg vroeg dag, dus dat verwacht ik ook zeker niet), dus een kleine slag om de arm over de staat van het bestelde. Maar waarom ik deze review schrijf is vanwege de keurige mail die ik ontving over de status van de bestelling, en hoe die misschien wat vertraagd kan zijn, na het aanbieden van het product aan de bezorgdienst. Het lijkt iets kleins en een pessimist kan het indekken noemen, maar hoe verfrissend is het om een dergelijk mailtje te ontvangen. Een dikke 10 voor de communicatie vooraf.
-
D
Beter contact met klanten