Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Verkoop van Marchal Wrinkle Smoother Antirimpel crème.
7,9
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Annemijn
    Geverifieerde klant van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Ik was hier erg nieuwsgierig naar en ben echt verrast dat het echt werkt.

• Adisa

Ik merk geen werschil ,heelas

Antwoord van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Dat is jammer! Ook voor u geldt dat u het product terug mag sturen als u wilt.

• Hoe beoordeel je Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com?

• Petra
    Geverifieerde klant van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

heerlijke olie, je gezicht krijgt er een mooie glans door

• Nikky
    Geverifieerde klant van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Helaas werkt het niet bij mij en ook ook niet bij mijn vriend. Bij ons beiden was er geen verschil zichtbaar. Na een aantal dagen deze druppels gebruikt te hebben begon mijn huid er zelfs van te irriteren!

Antwoord van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Beste Nikky, dank voor uw review en jammer dat het bij u beiden niet werkt. Dit komt helaas heel erg zelden voor. U mag het aangebroken product naar ons terugsturen als u wilt. Wij zullen na ontvangst het aankoopbedrag naar u retourneren. Hartelijke groet, Gerdien Bos

• Privé.
    Geverifieerde klant van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Heel weinig, voor veel geld! Waardeloos product, trap er niet in.

Antwoord van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Beste mevrouw, jammer dat u niet tevreden bent. Het is erg belangrijk om de gel op de juiste wijze aan te brengen, dit staat beschreven op de gebruiksaanwijzing en op onze website. Indien u na het juiste gebruik nog steeds niet tevreden bent, dan kunt u het product naar ons terug sturen. Wij zullen na ontvangst het aankoopbedrag naar u retourneren. Hartelijke groet, Gerdien Bos

• Joke
    Geverifieerde klant van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Heb het nog niet geprobeerd

• weinig van te merken
    Geverifieerde klant van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

piepkleine inhoud van het produkt. Je zou dan denken dat het enorm geconcentreerd is. Zal misschien ook wel, alleen merk ik totaal niet dat het iets doet en gebruik het nu toch al een tijdje. Jammer...

Antwoord van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Beste mevrouw, ook voor u geldt dat u het product terug kunt sturen indien u ontevreden blijft.
    Het is een klein flesje van 6 ml inderdaad; maar het is de bedoeling om zo weinig mogelijk aan te brengen. Een druppeltje per oog. Als je meer aanbrengt, dan werkt het product niet goed om het straktrekkende laagje zich niet goed vormt. Hartelijke groet, Gerdien Bos

• Liesje
    Geverifieerde klant van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Ik kon en kan het zelfs nog altijd amper geloven maar dit werkt ECHT !!! + De olie is gedoonweg DE kers op de taart!!! Aanrader!!!!

• Wil
    Review voor Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Ik wilde het eens proberen, had niet verwacht dat het echt zo goed zou werken. Ik ben er erg blij mee. Het werd ook snel opgestuurd.

Antwoord van Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Hartelijk dank voor uw positieve waardering; daar maakt u weer een heleboel anderen ook blij mee! Hartelijke groet, Gerdien Bos

• Jasmijn
    Review voor Marchal Wrinkle Smoother - www.rimpelsweg.com

Prima product en snelle levering