MKB-afval.nl een rolcontainer voor ondernemers
Eenvoudig en snel geregeld. Morgen al een rolcontainer voor de deur voor een vast maandelijks bedrag.
-
Diana
Beste Diana,
Bedankt voor de heldere uitleg en uitstekende service. Je hebt me echt goed geholpen en alles duidelijk uitgelegd. Ik waardeer je inzet enorm! -
Polski Market
Het MKB Afval Bedrijf is helaas een grote teleurstelling gebleken. Afspraken worden regelmatig niet nagekomen, wat leidt tot frustratie en onduidelijkheid. Daarnaast is de communicatie ronduit slecht; het is lastig om in contact te komen en vragen of klachten worden vaak niet adequaat beantwoord. Wat het nog erger maakt, is het totale gebrek aan inlevingsvermogen in de behoeften van de klant. Containers worden vaak niet op tijd geleegd of zelfs helemaal vergeten, waarbij er vaak een smoes wordt gegeven dat de container niet op straat zou staan of niet zou zijn aangeboden. Al met al is de dienstverlening ver onder de maat.!!
Antwoord van MKB-afval.nl een rolcontainer voor ondernemersBeste Polski Market,
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je ervaring met onze dienstverlening niet aan je verwachtingen voldeed afgelopen week. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn geweest dat afspraken niet zijn nagekomen met betrekking tot het ledigen van jullie container.
Je opmerking over de ophaalproblemen en het contact met onze klantenservice nemen we zeer serieus. We werken al ruim 7 jaar samen, en het spijt ons dat onze dienstverlening nu onder de maat is gebleken op een van jullie adressen. Met deze reden hebben wij de vaste ledigingsdag gewijzigd waardoor en minder problemen zijn met de uitvoering van de ledigingen. Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar. Daarnaast zijn we ook goed bereikbaar per mail en via de chat.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-afval -
Hoe beoordeel je MKB-afval.nl een rolcontainer voor ondernemers?
-
Rob
Goede prijs kwaliteit
-
Angelo
Voor een bedrijf in dienstverlening zeer slecht in service en klantenservice.
1. Medewerkers die op beeld van de camera de container induiken voor mijn huis om de spullen te doorzoeken, om vervolgens spullen apart te houden en mee te nemen de cabine van de vrachtwagen in.
2. Een servicestop gehad vanwege een gemiste factuur(gelijk door ons gerectificeerd bij het ontdekken daarvan). In de tussentijd hebben ze door gefactureerd om vervolgens vooralsnog niet te komen opdagen. Bel ik de klantenservice en krijg ik van een hele bijdehante dame te horen dat ze geen diensten leveren. Ik had gewoon moeten betalen en nu houden ze het geld zonder tegenprestatie. toen ik aangaf dat het niet oke was, moest ik misschien maar even googlen want dit is hoe het werkt.Antwoord van MKB-afval.nl een rolcontainer voor ondernemersBeste Angelo,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je negatieve ervaringen hebt gehad met onze service en klantenservice. Wij nemen je opmerkingen zeer serieus en willen graag reageren op de door jou genoemde punten.
We zijn geschokt en verontwaardigd om te horen dat onze medewerkers ongepast gedrag hebben vertoond door in de container te duiken en spullen mee te nemen. Dit is absoluut niet in lijn met onze bedrijfswaarden en normen. Onze planning heeft deze kwestie besproken met de betreffende chauffeur en we hebben intern stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat dit nooit meer gebeurt. We bieden onze oprechte excuses aan voor dit voorval.
Wat betreft de service stop en facturering. Als er betalingen zijn gemist en er geen actie wordt ondernomen door de klant in de vorm van een betaling of bericht richting ons, wordt er inderdaad een servicestop ingesteld zoals beschreven in de meerdere herinneringen die verstuurd worden. Zo ook eerder dit jaar toen er ook een servicestop actief stond op het account.
De betalingen die gedaan zijn tijdens een servicestop worden verrekend met de openstaande facturen, maar we begrijpen dat het ontbreken van de dienst tijdens deze periode frustrerend kan zijn. Echter ben jijzelf als abonnee verantwoordelijk voor het tijdig betalen van de ontvangen facturen.
De gemiste lediging is, zoals per mail aangegeven, ditmaal als tegoed in jouw account gezet.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-Afval -
Te Kaat
Zeer slechte klanten service
Je zit vast aan contracten en hoge kosten
Zijn nu naar een lokale onderneming gegaan.
Doen liever zaken met bedrijven uit de regioAntwoord van MKB-afval.nl een rolcontainer voor ondernemersBeste Rik en/of Claudia,
Bedankt voor uw review.
Jammer te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Ik zie dat in uw geval de overeenkomst inderdaad kortgeleden is verlengd. Had u deze desbetreffende datum niet verwerkt in uw agenda?
Mag ik u vragen wat de reden is van uw opzegging, deze kan ik niet herleiden uit de mailconversatie met onze klantenservice. Deze informatie is waardevol voor ons, hierop kunnen wij onze dienstverlening eventueel aanpassen.
De aanhef in de eerste mail was inderdaad niet de juiste, mijn excuses daarvoor.
In onze communicatie proberen wij niet te informeel te zijn, vandaar dat wij onze klanten aanschrijven je/jij. In het geval dat dit niet wenselijk is horen wij dit uiteraard graag zodat wij hier rekening mee houden. Dit is uiteraard niet respectloos bedoeld.
Jammer dat onze wegen scheiden ten tijde dat uw overeenkomst afloopt.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-Afval
-
next
Zeer slecht bedrijf, komen afspraken niet na. Aan de klantenservice word ik uitgescholden door Sonja en die hielp mij ook niet met opzeggen