MAX Magazine Shop
-
A V. Wijngaarden-Bus
Goed artikel prima bezorging
-
J.L. Bloemberg
Ik ben helemaal niet tevreden. Helemaal aan het eind van de bestelling lees je pas dat de verzendkosten €6,95 zijn. Voor heerlijke, warme pantoffels die €29,95 kosten, bijna 1/4 deel aan verzendkosten. Ik heb maat 39 besteld, die maat past altijd goed. Deze pantoffels waren 1 cm te wijd en 1 cm te lang. In Max Magazine stond dat retourneren heel gemakkelijk was, dat klopt, maar ik moest wel €7,45 betalen.
Gelukkig heb ik wel de kosten van de pantoffels + verzendkosten teruggekregen. -
Hoe beoordeel je MAX Magazine Shop?
-
J.M. Bijlmer-Muilwijk
Zeer onvriendelijk behandeld. Terugstuurkosten 7,95 euro schandalig ! Ik heb ook al voor de kosten van het toesturen betaald . Ik ben benieuwd of ik de kosten van het artikel 56.80 euro nog terugkrijg. Dit is de laatste keer dat ik bij jullie iets bestel. eens maar nooit weer.
-
Ria Boks
Snel besteld en veilig en vriendelijk bezorgd
-
Louise
Eenvoudig te bestellen, snelle en correcte levering, product voldoet aan de verwachting.
-
L.A. van der Monde
Goede produkten.
-
JACQUES BEEKMAN
Product is goed, bezorging waardeloos.
Antwoord van MAX Magazine ShopHartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het ontvangen product. Tegelijkertijd vinden we het jammer dat de levering niet naar verwachting is verlopen.
We streven ernaar om niet alleen kwaliteitsproducten te leveren, maar ook een probleemloze en snelle bezorging te bieden. Uw feedback helpt ons om te kijken waar we onze bezorgservice kunnen verbeteren, zodat dit in de toekomst beter verloopt. -
Petronella van den Dungen-Groen
Prima !
-
G D Heuvelink
De levering was goed
-
hennie volp
Goede service
-
L Vliet
Top kachel !
-
Marjan van klink
het is goed gegaan
-
Marleen van der Wel-Brester
Prima!
-
Ann
Mijn product kwam na 5dagen ,van de ene op de andere dag datum veranderd zonder uitleg,en een tijdslot van 8uur tot 21.30 uur. Ik weet niet wie er bij de klantenservice zat maar zij was heel onbeschoft en niet geschikt voor haar taak
Antwoord van MAX Magazine ShopBedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het jammer om te horen dat de levering niet soepel is verlopen en dat u teleurgesteld bent over hoe dit is afgehandeld. Onze excuses voor de verwarring rondom de gewijzigde bezorgdatum en het brede tijdslot van de bezorging.
Helaas hebben we te maken gehad met een vertraging bij de vervoerder, maar we hebben meteen actie ondernomen door contact op te nemen met hen om de levering zo snel mogelijk op orde te krijgen. We streven ernaar om onze klanten altijd op de best mogelijke manier te helpen.
Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan we uiteraard klaar om u te helpen. We hopen dat u ondanks deze ervaring toch tevreden bent met uw product. -
Jan Meijer
Mooi product
-
Chris van der Weg
Goede Service Hoor.
-
Martien Berends
Bestelling is snel afgeleverd.
Antwoord van MAX Magazine ShopHartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering. Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke service te bieden en wij zijn dan ook blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.
-
Paultje
Goede spullen
-
Miranda
Snelle levering en een prima product
Antwoord van MAX Magazine ShopHartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering. Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke service te bieden en wij zijn dan ook blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.
-
Ben B.Gargosky
Netjes verlopen.