Lory Gallery

Lory Gallery

LORY onderscheidt zich met exclusieve, in-house gecreëerde designs, die moderne luxe weerspiegelen en jouw ruimte verrijken met stijl en karakter. Deze unieke en exclusieve kunstwerken zijn alleen verkrijgbaar bij LORY, waardoor je gegarandeerd originaliteit in huis haalt.
9,3
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Olaf
    Geverifieerde klant van Lory Gallery

Keurige levering, zeer goed verpakt.

• Leny Hamoen-de Bree
    Geverifieerde klant van Lory Gallery

Zag eruit zoals op internet. Top.

• Hoe beoordeel je Lory Gallery?

• Jenneke Plaisier
    Geverifieerde klant van Lory Gallery

Top geholpen snelle levering!.

• Annemiek Kunis
    Geverifieerde klant van Lory Gallery

Heel prettig en supersnel antwoord op mijn email. Product helemaal volgens onze wens. Aanrader dit bedrijf.

• Alex
    Review voor Lory Gallery

Excellente service, nadat het pakketje vertraagd was werd ik goed op de hoogte gehouden. Geweldige prijs kwaliteit!

• Miss E
    Review voor Lory Gallery

Snelle levering en goede kwaliteit. Zeker aan te raden om je woning op te fleuren. En goeie service!

• Willem
    Review voor Lory Gallery

Mooi schilderij gekocht voor aan de muur. Het ophangsysteem zorgt er ook voor dat het schilderij vlak tegen de muur aanzit, wat ik persoonlijk mooier vind dan een omlijsting.

• Stana
    Review voor Lory Gallery

Snelle levering en goede communicatie. Het ziet er prachtig uit net zoals op de foto ! Hier bestel ik zeker nog een keer!

• Menno Klaassen
    Review voor Lory Gallery

Ik heb onlangs het kunstwerk 'Colored Face' aangeschaft voor onze praktijk en ben erg tevreden met het werk. Het voegt een mooie, kleurrijke touch toe aan onze ontvangsthal. De levering was vlot en het kunstwerk was goed verpakt. Een prachtige aanwinst die de sfeer in de praktijk ten goede komt!

• Dusan
    Review voor Lory Gallery

Duidelijke site, mooie materialen en niet geheel onbelangrijk, snel geleverd!

• Wasil L.
    Review voor Lory Gallery

Hele goede kwaliteit, snel geleverd. Aanrader!

• Marina
    Review voor Lory Gallery

Ik vind de wanddecoratie fantastisch! Het is van geweldige kwaliteit en ze staan alle drie prachtig in mijn huis, super blij mee, bedankt!

• Suzanne
    Review voor Lory Gallery

Per ongeluk de verkeerde maat schilderij aangeklikt, maar de klantenservice was super behulpzaam. Ze hielpen me snel de bestelling te wijzigen naar de juiste maat, en het schilderij past perfect in mijn woonkamer. Heel blij met de service en de kwaliteit!

• Iris Johanna
    Review voor Lory Gallery

Snelle levering en hele goede kwaliteit! Zeer tevreden mee

• Fay
    Review voor Lory Gallery

Ik ben erg blij met mijn nieuwe schilderij. De kleuren zijn levendig en de details zijn scherp, wat het een echte blikvanger in mijn woonkamer maakt. Het materiaal voelt stevig en van hoge kwaliteit aan. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een duurzaam en stijlvol kunstwerk.