
Looki Life
-
nathalie fortry
snelle levering
-
Mercken
Snelle levering naar België
-
Hoe beoordeel je Looki Life?
-
Luc
Heel snelle reactie op een vraag.en oplossing!Bedankt
-
Joop
Geweldige service ook als de camera al een paar oud is en de wettelijke garantietermijn verstreken is.
-
Jannie
goede service mailen snel terug word na een passend oplossing gezocht
-
Klaas
Tevreden ,snel geleverd
-
R.de Ruiter
Deurbel retour gestuurd omdat het niet werkte. pakket terug gestuurd maar geen geld terug gehad, meerdere mails gestuurd maar geen gehoor terug. Best wel slecht met beandworden van mail,s.
-
J Benjamins-Snippe
Vorig jaar een robotstofzuiger bij Lookilife gekocht. Nu iets meer dan een jaar verder, heeft de stofzuiger het begeven. Gemaild en ik kreeg gelijk reactie en een nieuwe accu opgestuurd. Helaas bleef het probleem zich voordoen, dus zou het defect in de stofzuiger zelf moeten zitten. Ik moest de stofzuiger incl. Alle accessoires retour sturen. En zodra ze deze binnen hadden, zou ik een compleet nieuwe robotstofzuiger opgestuurd krijgen. Hiervoor kreeg ik tot 2 keer toe een retourlabel voor een compleet andere klant en adres die niet eens in de buurt kwamen van mijn gegevens. De 3e keer kreeg ik de juiste. Spullen opgestuurd en kreeg een dag later een automatische bevestigingsmail van Lookilife, dat de stofzuiger in goede orde is ontvangen. Een aantal dagen later heb ik gemaild wanneer ik de stofzuiger kon verwachten. Helaas geen mail terug. Sindsdien heb ik meer mails gestuurd maar steeds geen reactie. Ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar en bellen niet terug. (Ze zeggen op hun site, binnen 24 uur terug te reageren).
Ik vind het nu wel heel vreemd en ben bang dat ik mijn stofzuiger kwijt ben en helemaal niks neer krijg. Ik heb er spijt van dat ik hun vertrouwde en de robotstofzuiger heb opgestuurd.
Ik bestel dus nooit meer iets bij Lookilife!Antwoord van Looki LifeHi J Benjamins-Snippe,
Bedankt voor de tijd te nemen om een review na te laten. We vinden het uiteraard jammer om te vernemen dat je onze klantenservice als slecht hebt ervaren, daar staan we natuurlijk niet voor. Zoals we gemeld hadden zaten we met een IT-panne waardoor onder andere jouw berichten niet zijn doorgekomen waarvoor onze oprechte excuses. Als alles goed is ben je nu reeds in het bezit van de nieuwe robotstofzuiger en kan je terug genieten van propere vloer zonder zorgen.
Nogmaals onze excuses voor de ongemakken dat je ervaren hebt en hopelijk kan je het vertrouwen terugvinden in LookiLife.
Met vriendelijke groeten,
Het Looki team. -
mariusz mazur
Super
-
C.M. Boukema
Ontzettend blij met zowel het product als de service. Mijn robot had een storing en LookiLife heeft het keurig opgelost door een nieuwe robot toe te sturen. Met twee langharige honden en een peuter echt een aanrader! Heel veel dank!
-
Wim
goede en prima service verlening
-
Patrick Scholte
De simkaart
-
Jolanda
Goede service netjes geholpen toen er iets mis was met de accessoires
-
karin kroes
Super goede service
-
Herma Gal
Snelle service, klantvriendelijk
-
Stefan Wigny
Uitstekende service
-
Michael Bink
Levering was snel en netjes!
-
Peter
Snelle levering
-
Gerard-Jan Oord
Geen contact op telefoonnummer en mailen achter de bestelling aan.
-
Adam Grzegorz Walerowski
Efficiënte en eerlijke service.