Lola
-
Rachella
Goed
Antwoord van LolaBeste Rachelle,
We zijn niet de webwinkel die jouw bestelling heeft ontvangen. We verkopen dit artikel bovendien niet in onze webwinkel. We hopen je zodoende je review wilt verwijderen. Natuurlijk hopen we je alsnog goed contact kunt leggen met de juiste webwinkel en je daar je feedback kunt geven.
-
Kimberley
Al vaker hier besteld, zonder problemen.. 15 april een bestelling geplaatst en verder dan een orderbevestiging is het nog steeds niet gekomen.. al meerdere mailtjes gestuurd, telefonisch totaal niet bereikbaar.. ook daar de voicemail meerdere keren ingesproken. Contact met lolaspeelgoed krijgen lijkt een mission impossible.
Eindelijk is dan het pakket 27 april aangeboden bij de postnl.
Contact met lolaspeelgoed is nog steeds zeer slecht -
Hoe beoordeel je Lola?
-
Ina
Goede service, breed assortiment.
-
Marco
Goede service ga zo door
Dank je wel -
J Balk
gewoon goed
-
Nick
Snelle bestelling, was zo thuis!
-
A
Communicatie kennen ze niet.
Meerdere keren gemaild, zowel mijn moeder als ik. Uiteindelijk een reactie gekregen, nadat we hier een review geplaatst hebben. Schommel is uiteindelijk bezorgd, maar een iets duidelijkere communicatie zou fijn zijn geweest, voornamelijk betreft levertijd en verzending. -
Michel
Ze hebben het erg druk, hierdoor is de communicatie niet altijd 'spot-on'.
Maar ze doen wel wat ze beloven.Antwoord van LolaBedankt voor je reactie
-
Emmy
Producten worden niet geleverd, telefonisch niet bereikbaar.
Uiteindelijk kwam na 2 weken wachten maar een deel van de bestelling, hierover waren we niet geïnformeerd. Na een mail van ons kant, wel netjes het geld van het ontbrekende artikel terug ontvangen.
Wij bestellen niet weer bij Lola Speelgoed!Antwoord van LolaBeste Emmy,
Zoals we vorige week per e-mail ook hebben aangegeven zijn levertijden momenteel langer dan gebruikelijk. De Coronamaatrdegelen hebben een enorme invloed op onze werkzaamheden en die van onze leveranciers en vervoerders. En tegelijkertijd is het drukker dan gebruikelijk. We doen met ons team ons best om zo veel mogelijk bestellingen te leveren zodra artikelen die niet op voorraad zijn weer binnen komen. Hierin hebben we ook een verwachting afgegeven op basis van indicatie van onze leveranciers vorige week. Mocht je niet op een artikel willen wachten neem dan contact met ons op.
Ons excuses voor het ongemak, we vinden het oprecht vervelend jouw order nog niet te kunnen verzenden.
Lola Speelgoed -
Anja
Zeer ontevreden! Geen antwoord op mijn vragen, na 8 dagen pas binnen. Iets niet op voorraad, wat ik pas na 5 dagen te horen kreeg, omdat ik gemaild had waar mijn pakket bleef. Geld nog niet terug ontvangen! Meerdere speelgoeddozen aan elkaar geplakt met brede tape, omdat het niet in een grote doos verstuurt werd, ondanks de hoge verzendkosten. Niet mogelijk de tape eraf te halen zonder flinke beschadiging van 1 doos, wat echt niet meer als cadeau gegeven kon worden.
Latere aanvulling, nadat ik via deze site een reactie van Lola speelgoed kreeg op mijn bovenstaand bericht:
Ik klaag niet over een niet leverbaar product! Wel over de omgang met klant hierover. Daarnaast is dat NIET de reden van de late verzending (woe bekend niet leverbaar, vrijdagavond pas verzonden)
Tevens verbaas ik me erover dat Lola speelgoed aan mij vraagt of zij iets kunnen doen om meer sterren te verkrijgen. Dit heb ik al gemaild naar hen, persoonlijk! Maar daar krijg ik, zoals verwacht, geen mail op terug. Ik wil enkel een fatsoenlijk opgestuurd product, op hun kosten, voordat het 5 dec is geweest. -
Laurens
Helaas hadden we een defect aan het product, gelukkig is dit opgelost vanuit Lola Speelgoed in contact met fabrikant.
Antwoord van LolaWe zijn blij dat het met hulp van fabrikant opgelost kon worden. Bedankt voor je reactie en veel plezier met je aankoop.
-
Lla
Artikel niet geleverd. (Telefonisch) niet bereikbaar. Reageert niet op verzoeken en berichten
-
Familie Goossens
Helaas zijn wij niet tevreden! Wij hebben dure zwembadpomp gekocht en de spullen zijn al betaald. Spullen worden niet geleverd en er wordt niet gereageerd op onze mails. We zijn nu via deze site en geschil gestart. Anders volgen er juridische stappen.
Antwoord van LolaWe hebben diverse malen gereageerd op e-mails die verstuurd zijn en toegelicht dat momenteel levertijden helaas langer zijn rondom zwembadproducten. Zodra product leverbaar is wordt bestelling dan ook toegezonden. We hopen hierin op je begrip, mochten jullie echter de order definitief willen annuleren vernemen we dit graag.
-
Jan
Je betaald maar krijg geen bevestiging e-mail. gebeld geen gehoor. gemaild geen reactie.