Linje
Webshop in met de hand geïllustreerde (wand)bordjes.
9,9
Filter 502 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 368 met beschrijving

• Cindy
    Geverifieerde klant van Linje

Ik ben heel blij met de prachtige bordjes die ik ontvangen heb. Inge is heel enthousiast en de communicatie is duidelijk. De bordjes waren goed verpakt. Ik ben heel blij met deze bestelling en zou het zeker aanraden!

• Charlotte de Klippelaar
    Geverifieerde klant van Linje

Goede service! Inge denkt echt met je mee om het mooiste ontwerp te krijgen!

• Hoe beoordeel je Linje?

• Luc
    Geverifieerde klant van Linje

Erg leuk bordje mogen ontvangen. Leuk en enthousiast contact gehad over de wensen. Echt een aanrader!

• Inge
    Geverifieerde klant van Linje

Vlotte afstemming over het eindproduct: een prachtig bord met het vooraanzicht van het nieuwe huis van mijn zus en haar vriend. Ze zijn er erg blij mee. Afhandeling bij het verzenden van het bord verliep ook vlot. Het bord werd mooi en veilig ingepakt bij ons thuis afgeleverd.

• Marieneke
    Review voor Linje

We hebben een bord met de trouwlocatie cadeau gedaan aan een familielid. Ze waren er zo blij mee. Inge heeft het zo mooi getekend, echt prachtig en een ontzettend leuk en persoonlijk cadeau! Zeker een aanrader!

• Evelien
    Review voor Linje

Erg leuke op maat gemaakte bordjes die super staan in elk interieur! Perfect (kraam)cadeau!

• Studio blend

Super fijn geholpen.
    Ik mag mezelf best lastige klant noemen denk ik 😂 maar echt heel blij met geduld en alle moeite

• Melissa
    Review voor Linje

Wij hebben onze trouwlocatie laten vastleggen door Inge. We zijn er zo enorm blij mee. Een super mooi & uniek aandenken. Ze reageert snel op je e-mails en heeft oog voor detail. Aanrader voor een mooi & origineel cadeau voor een naasten of jezelf ;)

• Kimmy
    Geverifieerde klant van Linje

Een cadeautje bij Inge besteld in haar vakantie. Maar alsnog super snel en netjes geholpen! :) Er werd heel goed gecommuniceerd en ik kreeg een foto van het voorbeeld voordat het bord afgebakken werd. Het bord met tekening van mijn ouderlijk huis is prachtig geworden en werd ook ontvangen met heel erg veel enthousiasme. Dankjewel voor de super service. Ik zou zeker nog eens bij je bestellen!

• Laura
    Geverifieerde klant van Linje

Inge bedankt voor het mooie bord. Snel gemaakt en mooi als cadeau verpakt. Echt een aanrader!

• Georgina Rutherford
    Geverifieerde klant van Linje

Zo blij met mijn bord, super professioneel en geweldige service.

• Daphne
    Geverifieerde klant van Linje

Hele mooie bordjes! snel gemaakt en was erg snel en veilig thuisbezorgd!

• Margreet
    Geverifieerde klant van Linje

Een op maat gemaakt bord met de voorkant van het proefschrift van onze dochter. Prachtig om te geven en en mooie herinnering voor haar.
    Fijn dat er wordt meegedacht, snelle reactie op mails en het bord was ruim op tijd klaar.

• Sheila
    Geverifieerde klant van Linje

Wij zochten een origineel cadeau voor een verhuizing en kwamen zo de website van Inge tegen. Nadat wij contact hebben opgenomen reageerde Inge erg snel en dacht met ons mee wat het mooiste uit zou komen op de borden. Na een vlotte productie hebben wij de borden ontvangen en ze zijn echt prachtig geworden! De ontvangers zijn er in ieder geval heel erg blij mee en de borden krijgen een mooi plekje daar in huis.

• Dolinde
    Geverifieerde klant van Linje

Fantastisch, top ideeën, snel, kunst, prachtig, mooi! Voor vrienden in Frankrijk heeft Inge een bord gemaakt en nu voor de bruiloft van onze zoon.

• Kim
    Geverifieerde klant van Linje

Fijn contact, snelle reactie en een super gaaf bord geworden! Met erop onze trouwlocatie.

• Claudia Smit
    Geverifieerde klant van Linje

Prachtig maatwerk geleverd. Wij zijn heel blij met ons bordje. Een mooi aandenken van ons huis. Contact verliep goed en vlot en de levering en bestelling ging ook super. Erg bedankt!

• Ron
    Review voor Linje

Inge levert écht kwaliteit! Ik heb nu een paar maatwerk borden besteld en ze zijn altijd prachtig. In overleg kan er veel, zeker als je last minute besluit om een bestelling te plaatsen.

• Do
    Review voor Linje

Erg hulpvaardig! En met een paar ideetjes kwam er een super bord! Het eindresultaat is FANTASTISCH! We zijn er erg blij mee!!
    Een aanrader!!

• Melissa
    Review voor Linje

Snelle communicatie! Er wordt goed met je meegedacht en naar je wensen geluisterd. Het eindresultaat is precies wat ik wilde. We zijn er erg blij mee!! Zeker een aanrader!