
Leer-onderhoud
-
Pascal
Prima prijs, snel geleverd, alles naar wens. De set gebruik ik al jaren van het onderhoud van de bank. Goed produkt!
-
Ans Van cuijk
Ik heb geen pakket ontvangen dinsdag bezorgd maar toen was niemand thuis niks gezien
Antwoord van Leer-onderhoudGoedenavond, U heeft een mail gehad dat uw bestelling bij een afhaalpunt ligt. Het kan zijn dat de mail in uw spambox terecht is gekomen. Haalt u het niet op dan wordt het weer bij ons terug bezorgt en wordt het bedrag gecrediteerd.
-
Hoe beoordeel je Leer-onderhoud?
-
Jacqueline Lammers
Erg fijn contact per mail en goede adviezen. Hele snelle verzending.
-
Vanmiddag
SNEL GELEVERD PRIMA PRODUCT
-
Ben
Helemaal goed!
-
Pascal De Roo
Niet alles heel duidelijk.
Antwoord van Leer-onderhoudU kunt uw bestelling gewoon volgen via uw track and trace. U ziet dan dan dat het onderweg is en op het punt staat om afgeleverd te worden.
05222385111415
-
thea ter beek
helaas teruggestuurd is niet de juiste kleur,zal het anders moeten oplossen
Antwoord van Leer-onderhoudDeze recensie vind ik erg jammer en eerlijk gezegd geheel onterecht, aangezien u zelf voor dit product heeft gekozen en niet naar ons advies heeft geluisterd. U heeft gekozen voor een verkeerd product wat u overigens gewoon weer terug kunt sturen. Het is teleurstellend dat dit nu resulteert in een slechte recensie.
-
R.J. van Westvoorne
Leer ziet er goed uit en makkelijk te verwerken
-
R.A.
Snelle levering. Helaas verkeerde product ontvangen. Emailtje gestuurd. Probleem opgelost. Prima service.
-
Joris
Goede adviezen op de website en goede producten.
-
Ria Piets-lelieveld
Verkeerde kleur gekregen. Geel/ bruin besteld is super geel. mail gestuurd naar bedrijf dat de kleur niet overeenkomt met het te behandelen meubel. Product retour gestuurd waarna ik het bedrag gewoon terug gestort kreeg.
Antwoord van Leer-onderhoudBeste Ria, Wij hebben gelijk een reactie gestuurd maar het kan zijn dat het in uw spambox terecht is gekomen.
We hebben u ook gelijk een retourlabel gestuurd zodat u het kunt retourneren. Het beste kunt u ons even als gewenste mail aanmerken. Zodat u onze mails in uw postvak binnen krijgt i.p.v. in uw spambox. -
Jan van Bokkum
Leer leeft weer op
-
Olga van den Berg
ik heb geen bestelling ontvangen
dpd post heeft het ergens anders gebracht terwijl ik thuis was aan het wachtenAntwoord van Leer-onderhoudWat spijtig om te horen dat de bezorger het niet bij u thuis kon bezorgen. Het ligt nu bij een afhaalpunt. Kunt u het niet ophalen dan wordt het terug bij ons gebracht en krijgt u uw geld terug. Helaas hebben wij geen enkele invloed op de bezorgers van uw bestelling.
-
T de Vries
Geweldige service, was 1 product vergeten te bestellen. Zij zorgde ervoor dit nog bij de bestelling te doen.