LADAVIDA
Welkom bij LADAVIDA. Ontdek onze gehele collectie samengesteld door Channah Davida.
Voor 15:00 uur besteld is vandaag verzonden. Gratis verzending vanaf €75,-

Lidmaatschap per 10-06-2021 stopgezet

9,5
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Mearah
    Review voor LADAVIDA

Leuke kleren en goede kwaliteit ik ben er heel erg blij mee bedankt!🤍

Antwoord van LADAVIDA

Beste Mearah, hartelijk dank voor het plaatsen van jouw reactie. We wensen je veel plezier met de aankoop van je items. Liefs, LADAVIDA

• Melissa Kuiper
    Geverifieerde klant van LADAVIDA

Goede service!

Beste Melissa,
    Dank je wel voor je positieve review.
    Liefs, LADAVIDA

• Joyce
    Review voor LADAVIDA

super kwaliteit en snel bezorgd

Antwoord van LADAVIDA

Beste Joyce, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team LADAVIDA

• Daniëlle
    Review voor LADAVIDA

Zeer snelle, nette aflevering.

Antwoord van LADAVIDA

Beste Danielle, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team LADAVIDA

• Ashley

Geweldige service !

Antwoord van LADAVIDA

Beste Ashley, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team LADAVIDA

• Cleo

Klantvriendelijk

Antwoord van LADAVIDA

Beste Cleo, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team LADAVIDA

• Lorenza
    Review voor LADAVIDA

Top service! Vriendelijke, hard werkende en behulpzame eigenaresse!

Antwoord van LADAVIDA

Beste Lorenza, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij met dit compliment en om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team LADAVIDA

• Leonie
    Review voor LADAVIDA

Snelle levering, perfect maat en goed kwaliteit! Perfect!!
    Zal ik zeker nog bestellen

Antwoord van LADAVIDA

Beste Leonie, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met je producten en de snelle levering. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team LADAVIDA

• Sterre
    Review voor LADAVIDA

Topkwaliteit! Super blij mee mooi afgewerkt ook😍

Antwoord van LADAVIDA

Beste Sterre, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent! Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team LADAVIDA

• Debby

top!

Antwoord van LADAVIDA

Beste Debby, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering en het product. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team LADAVIDA

• CB
    Review voor LADAVIDA

Natuurlijk laat ik zelf ook een reactie achter. Gek op de kwaliteit!