L'eau Vive
L'eau Vive de plek om elke dag nieuwe fashion te ontdekken op basis van het seizoen. Met een sfeervolle concept store in het oude stadshart van Maassluis waar je de leukste fashion vindt en home accessoires van Riviera Maison & Bastion Collection.
9,4

• Janna
    Review voor L'eau Vive

Overzichtelijke en handige website. Goede communicatie en snelle levering.

Hi Janna, dank je wel! Wat lief van je 💕

• Marian
    Review voor L'eau Vive

Mooie kleding en snel geleverd!

Antwoord van L'eau Vive

Hi Marian, bedankt voor je review 😍 Super om te horen dat je tevreden bent met de kleding en de snelle levering.

• Hoe beoordeel je L'eau Vive?

• Noella
    Review voor L'eau Vive

Mooie kleding en supersnelle service! 👌

• Nelleke

Toppie..👍👍👍👍

Hi Nelleke,
    Superbedankt voor de enthousiaste review! 😊👍 We zijn blij dat je zo tevreden bent.

• R.
    Review voor L'eau Vive

Jurkjes waren gelukkig binnen voor mijn vakantie. Mooie kwaliteit en zitten heerlijk.

Antwoord van L'eau Vive

Hi! Wat fijn om te horen dat de jurkjes op tijd binnen waren voor je vakantie! 😊 En we zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit en de pasvorm.

• Margaret

Snelle service

Antwoord van L'eau Vive

Hi Margaret, bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service. 😊

• Wilma
    Review voor L'eau Vive

Snelle levering. Mooie top .

Antwoord van L'eau Vive

Hi Wilma, bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat de levering snel was en dat je de top mooi vindt. 😊

• Klant
    Review voor L'eau Vive

4 artikelen online besteld, waarvan 2 stuks retour. Tevreden over levering. Niet tevreden over de verzendkosten én retourkosten. Bestel dus niet meer online.

Antwoord van L'eau Vive

Hi, bedankt voor je feedback. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering, maar het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met de verzend- en retourkosten. Mocht je daar vragen over hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen: info@leauvivewebshop.nl ❤️

• Wil
    Review voor L'eau Vive

Zeerr goede service, snel en zeer verzorgd.

Antwoord van L'eau Vive

Wat lief, bedankt ❤️ We zijn superblij dat je tevreden bent met onze service en de snelheid en verzorging van je bestelling.

• Hannie
    Review voor L'eau Vive

Ik heb eerst de winkel bezocht en wat jurken gepast, maar kon niet iets vinden wat ik leuk vond en me paste. Het personeel in de winkel was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig en er was op zich best aardig wat keuze.
    Eenmaal thuis besteld ik online 3 jurkjes en haalde ze op bij de webshop. Ze waren keurig verpakt. 2 jurkjes waren erg leuk, maar één wilde ik retourneren. Dit lukt niet online, waarna ik naast de winkel ging. Geen probleem het personeel was wederom zéér vriendelijk en nam mijn retour in ontvangst. Vrij snel daarna mijn geld terug ontvangen.
    Na de bestelling werd ik via de mail verwelkomt als nieuwe klant met wasadviezen om de kleding in topvorm te houden.
    Al met al een blije nieuwe klant

Antwoord van L'eau Vive

Hi Hannie, bedankt voor je positieve review!
    Wat fijn dat je zowel in de winkel als online goed geholpen bent en dat het retourneren soepel verliep. En we zijn natuurlijk blij dat je tevreden bent met je leuke jurkjes 💕

• Katja
    Review voor L'eau Vive

Wat een feest om mijn pakket te ontvangen. Supernetjes snel verzonden en met zorg ingepakt. Kwaliteit is top! Tot de volgende bestelling!

Antwoord van L'eau Vive

Hi Katja, bedankt voor je enthousiaste bericht :)

Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je pakket en de kwaliteit van onze producten. We doen altijd ons best om alles snel en netjes te verzenden, dus het is geweldig om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

• Kim
    Review voor L'eau Vive

Hele mooie setjes ontvangen. Snel geleverd en zitten heerlijk

Antwoord van L'eau Vive

Hi Kim ❤️ Wat fijn om te horen!
    Het is altijd prettig als alles snel en naar wens arriveert. Geniet van je nieuwe setjes!

• Nadia
    Review voor L'eau Vive

Snelle reactie via fb, vanuit daar 2 jumpsuits besteld die echt fantastisch zijn voor een super leuke prijs

Antwoord van L'eau Vive

Hi Nadia, dat is geweldig om te horen! Bedankt voor je berichtje en veel plezier met je leuke jumpsuits :)

• Esmee
    Review voor L'eau Vive

Super leuke set, gelukkig is de broek lang genoeg, want Simone is wat kleiner dan ik, ( ben. 1.75 m) anders te kort voor mij. Al veel complimentjes gehad .

Antwoord van L'eau Vive

Hi Esmee, bedankt voor je positieve review 😍 Fijn om te horen dat de broek lang genoeg is voor jou en dat je al veel complimentjes hebt gekregen. We waarderen je feedback enorm en hopen dat je nog veel plezier zult hebben van de set. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het graag!

• Colinda

Een zeer goede website
    Leuke meide in de winkel en aan de telefoon.
    Zeer goede service en mooie kwaliteit kleding.
    1 nadeel hebben teveel leuke kleding.
    Al met al een zeer goede website
    Bestel er vaak en nooit problemen gehad
    Groetjes colinda

Antwoord van L'eau Vive

Bedankt voor je lovende review, Colinda! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze website, de service in de winkel en aan de telefoon, en de kwaliteit van onze kleding. Wat leuk en fijn dat je vaak bij ons bestelt en nooit problemen hebt gehad. We nemen het "nadeel" van te veel leuke kleding graag als een compliment 😉

• Brigit
    Review voor L'eau Vive

Zeer goede kwaliteit en een snelle levering

Antwoord van L'eau Vive

Hi Brigit, bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop en we hopen je snel weer te mogen helpen 😘

• Ingrid
    Review voor L'eau Vive

Mooie kwalitatieve kleding, snelle levering! Zeer blij met mijn kleedjes❤️

Antwoord van L'eau Vive

Hi Ingrid, wat lief! Dankjewel voor je berichtje!

• Willy
    Review voor L'eau Vive

Snelle reactie op vragen via de mail, binnen 1 week bestelling binnen en retour uitbetaald

Antwoord van L'eau Vive

Hi Willy, bedankt voor je positieve feedback!
    Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle reacties, de levering en de retourafhandeling. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten 🌸

• Jacqueline
    Review voor L'eau Vive

ontzettend blij met mijn jurkjes. Snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

• Gerda
    Review voor L'eau Vive

Perfecte levering, snel en netjes verpakt, kwaliteit ook prima. Alles paste prima. Heel blij met mijn aankoop. Ik geniet dagelijks van het showen van de collectie op Instagram. Leuke betaalbare kleding.

Hi Gerda,
    Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en de kwaliteit van je aankoop ❤️ We vinden het ook super dat je geniet van het showen van de collectie op Instagram.

Bedankt voor je mooie feedback en veel plezier met je leuke aankopen 😘