Kidsvibes
Cute én veilige babymusthaves voor jouw mini!
Gepersonaliseerd, duurzaam & handgemaakt.

Personaliseer onze prachtige speenkoorden, wagenspanners, borsteltjes, badcapes & badjasjes met de naam van jouw kleintje! Ook leuk als uniek en persoonlijk kraamcadeau!

• Mandy Beks
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Ik had een teddy naam en gepersonaliseerde speenkoord besteld. Verzending duurde eventjes, maar dat stond netjes op de site ivm vakantie. Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de order en de verzending terwijl ze op vakantie was, dus super service.
    Ze zijn echt prachtig, ben er super blij mee!

• Maryam Zaghdoud
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Snelle reacties en prachtig resultaat😍

• Hoe beoordeel je Kidsvibes?

• Cheyenne
    Review voor Kidsvibes

Ik was nog helemaal niet bekend met kidsvibes tot dat ik het tegen kwam op insta. Ik heb er nu al 2x iets besteld en er gaan zeker nog bestellingen volgen!
    Hele fijne en mooie producten, leuke prijs en leuke acties, snelle en goeie service! Ik kan iedereen kidsvibes aanraden voor je eigen kindje of leuk voor kraam cadeautjes!

• Elise
    Review voor Kidsvibes

Ik kwam Kidsvibes per toeval tegen op Instagram toen zij een actie hadden. Hier direct gebruik van gemaakt voor als kraamcadeau (en tevens ook voor mezelf). Omdat de naam van onze baby nog niet definitief was gunde Madelon ons alle tijd. De bestelling was werkelijk een feestje om uit te pakken. Over alles is nagedacht. Niet veel later daarom ook een tweede bestelling geplaatst. Helemaal super!

• Jayne van Roozendaal
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Geweldige service! en wat een lieve vrouw zit er achter dit bedrijf, ze denkt goed met je mee en is enorm hulpzaam! Ik houd zeker de website in de gaten voor nog meer leuke acties en producten ❤️😍

• Helena
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Hele gave betaalbare gepersonaliseerde producten! Snelle afhandeling, en een hele fijne service dat je het ook kan afhalen.

• Nathalie van Zwol
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Wanneer ik een kraamcadeau nodig heb koop ik alleen nog maar bij Kidsvibes. En het stelt nooit teleur. Het is origineel doordat het gepersonaliseerd is en altijd super leuk verpakt. En dat ook nog eens binnen 1 a 2 dagen in huis.

• Marinka
    Review voor Kidsvibes

Geweldige persoonlijke service en super mooie leuke artikelen! Mijn favoriete webshop voor mijn kleine meid

• B. Rashid
    Review voor Kidsvibes

Beste kinder artikelen maar vooral heel vriendelijk en hele snelle service. Ik had de bestelling geplaatst voor 2 newborns en dit kon zo geregeld worden in 2 leuke gepersonaliseerde pakketjes.

• Aygul Cigdemli

Goede service!

• Vera
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Mooie spullen. Netjes gemaild dat een product er niet was. Kregen de optie iets anders uit te kiezen of wat langer te wachten.
    Voor het langer wachten kregen we een extra cadeautje super lief!!
    Heel erg blij met de spulletjes en de service. Ik ga hier zeker vaker bestellen

• Irem Ozdemir
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Zo blij met mijn bestellingen! De eigenaresse is zo meedenkend en lief, omgang met klanten is echt super. Ik raad iedereen aan om hier te bestellen. Daarnaast een super snelle levering!🤍

• Bart Bink
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Mooie producten en prachtig ingepakt op verzoek, bedankt!🤩 Binnen een werkweek waren de op maat gemaakte producten geleverd✅

• Daniëlle Venema - de Jonge
    Review voor Kidsvibes

Leuke site met super mooie producten. Snel geleverd en mooi afgewerkt!

• Liek Te Wildt
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Super snelle levering en het speenkoord was precies zoals afgebeeld . Ik kan kidsvibes echt aanbevelen!

• Michella Lodewijk
    Review voor Kidsvibes

Super mooie kwaliteit. Mooie teddy naam voor onze kleine man die in oktober geboren wordt. Zeker een aanrader.

• Kayleigh
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Hele leuke en mooie kleding! Werd ook fijn op de hoogte gehouden over mijn bestelling! Onwijs bedankt💕 ik ga zeker vaker bij jullie bestellen

• Tilly steijn
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Snelle levering met hele leuke spulletjes

• Carmen Nguyen
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Bestelling snel geleverd! Leuk ingepakt. Erg vriendelijk en geduldig geholpen door madelon. Blij met de producten !

• Michelle Dewulf
    Geverifieerde klant van Kidsvibes

Super blij met de twee sleutelhangers en speenkoord! Top service! En ook nog eens super vriendelijk!