KerstverlichtingBuiten.com

KerstverlichtingBuiten.com

365 dagen per jaar de #1 webwinkel in kerstverlichting en feestverlichting in Nederland en België.
Bezoek ook onze webshops LichtsnoerBuiten.com en HoutenKerstboom.com.
kerstverlichting kerst led verlichting
9,4

• Steven
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Fantastische service en producten van uitstekende kwaliteit!

• Han
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Volgende dag geleverd. Super snel en goed

• Hoe beoordeel je KerstverlichtingBuiten.com?

• Charles
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Goede artikelen tegen fair prijs

• Mark
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Goede kwaliteit van de prikkabel, inmiddels hebben wij deze al met extra meters uitgebreid. Geeft een mooi effect in de tuin.

• Ruby
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Snelle levering en heel scherp geprijsd! Aanrader!!

• Linda
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Mijn eerste ervaring en gelijk goed, dus tevens een aanvullende bestelling gedaan. Alles werd keurig geleverd, inclusief goede handleiding en handige tips via de mail. De eerste 100 meter koppelbare kerstverlichting zit nu in boom en nu nog even wachten op de nabestelde laatste 10 meter.

• Koen
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Zeer groot aanbod en heel snelle en betrouwbare verwerking. Een aanrader!!

• D.Roerdink
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Wat een service, per ongeluk verkeerde reserve lampjes besteld, mail of het wel de juiste keuze was, wat een verademing, mensen die met je meedenken. En vervolgens keurig de juiste spullen geleverd.

• Alex
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Ik had een verkeerd verlengsnoer besteld en werd daar netjes over bericht. Men heeft een juiste snoer ingevoerd en we hebben een mooie set verlichting ontvangen. We zijn er erg content mee!!! Dank voor de goede service. Grt Alex

• Robert Preiti
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Mooie verlichting, snel geleverd! Ik had de verkeerde lampjes besteld, retour gestuurd en nieuwe lampen geleverd zonder problemen. Alles snel en keurig afgehandeld.

• Prima product
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Bestelling was vlot binnen.Lampjes zien er stevig uit ,ik ga er vanuit dat ze lang meegaan.Beter dan die van Action

• Luc
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Prima service en bij een vraag neemt men contact met je op.

• Eddy
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

1 minpuntje: het idee dat ik eerder op het oog had (3x 1,5mtr) kon niet, omdat strengen van 1,5mtr alleen per 2 gaan en 1 losse niet bijgekocht zou kunnen worden, jammer. De huidige keuze voldoet ook maar is net niet helemaal naar mijn wens.
    Verder goede kwaliteit, mooie dikke lampjes, veel lichtopbrengst, snel verzonden.

• Sander
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Producten worden snel geleverd en zijn van hoge kwaliteit.

• HENRICO

SNEL GELEVERD EN ZOALS ALTIJD PERFECTE VERLICHTING

• Tony
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Uitstekende service & product. Netjes & veilig verpakt. Koppelbare kerstverlichting voor buiten is van goede kwaliteit en met veilige stekkers.

• Jef V.

Prima service! BETROUWBAAR!

• Kenneth
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Via via geattendeerd op deze webwinkel ivm onze zoektocht naar buitenverlichting welke het eens langer dan een seizoen volhoud. Vrienden van ons hebben deze verlichting ondertussen al meerdere seizoenen hangen en wij genieten er nu ons eerste seizoen van. De kwaliteit is van professionele aard. Hele gedegen sterke snoeren waar je mijn inziens je best voor moet doen om deze kapot te krijgen. Losse e23 led verlichting te plaatsen, dimbaar via extra module aan het snoer (los te bestellen), dus geen volledige snoeren vervangen bij kapotte lampjes ++. Het zijn koppelbare modules, dus nagenoeg in elke situatie te plaatsen. Je betaald er wat meer voor, maar je krijgt ook meer. De site wijst zichzelf en vanaf het moment van aankoop krijg je div. mailings met tips voor optimaal gebruik en genieten van je aankoop. Beter voor het mileu, beter voor je portemonnee (op termijn) en minder frustraties. Kortom een aanrader.

• Vonn
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

kerst verlichting maar ook om andere lampjes op te hangen! Snel ontvangen perfect!

• Jack Haddock
    Review voor KerstverlichtingBuiten.com

Goede kwaliteit producten en uitgebreide beschrijving is top. Goede keuze om dimmer bij te bestellen anders waren de lampjes te fel bij ons