Keizers.nu
Naast ervaring bieden wij een ruim assortiment aan kwaliteitsproducten van topmerken als Stihl, Honda & Bomag en een uitstekende service met o.a. een eigen transportdienst en werkplaats.
Wij zijn gespecialiseerd in het leveren en onderhouden van tuin- en parkmachines en gereedschap, maar daarnaast leveren wij ook machines voor straat, weg- en wegenbouw en industriële doeleinden die vragen om bijvoorbeeld doorslijpers, waterpompen of generatoren.
Kort samengevat bieden wij jou:
- Verkoopadvies
- Demonstraties aan huis
- Inruil
- Online & Offline verkoop
- Onderhoud & Reparatie
- Afhaal- en bezorgdienst
- Keuringen
- Abonnementen
- Service met een glimlach
Bij Keizers ben je aan het juiste adres!
-
Fré
Snelle service. Ook op Terschelling.
-
Thijs
Top service, zeer aan te raden.
-
Hoe beoordeel je Keizers.nu?
-
Johan
Een tijdje geleden hier een Stihl accupakket gekocht(2×ap500s,lader en box) na een bezorgtijd van ongeveer een week kwam een kapot pakket binnen met flink wat postnl plakband erop. Mijn vermoeden klopte. De doos is open geweest en jawel de 2 batterijen ontbraken twv. €640
Opzich kan dit een keer gebeuren.
Dan denk je: Dat word vast snel opgelost door Keizers maar niets is minder waar. Keizers gaat eerst informeren bij Postnl waar de accu's gebleven zijn. (Want ja misschien worden de accu's nog nageleverd waar geen adres op staat.) En laten je als klant dan weken wachten zonder uitzichzelf contact me je op te nemen van hoe of wat.
Ook als je aangeeft het aankoopbedrag terug te storten zegt Keizers dat ze eerst postnl afwachten. Net alsof je daar iets mee te maken hebt als klant.
Ronduit een schofterige manier van zaken doen! -
Gerard Lynch
Slechte aftersalesservice. Na 6 maanden kan keizers een probleem dat is veroorzaakt door een fabricagefout waardoor een 1000 euro machine onbruikbaar is geworden, niet oplossen. Ze zijn niet bereid de machine terug te nemen en een terugbetaling te doen. Het kostte zelfs een enorme inspanning om een manager met beslissingsbevoegdheid zover te krijgen om een discussie aan te gaan.
Poor after sales service. After 6 months, keizers can't resolve an issue caused by a manufacturing fault that makes a 1000 euro machine unusable. They are not willing to take the machine back and provide a refund. It took a huge effort even to get a manager with decision-making authority to engage in a discussion. -
Jan Kees
Goede service
-
Roermond
In bezit van Stihl MS 211.
Bladlengte 300mm.
Voor enkele projecten toch net iets te kort.
Nieuwe geleider met (bijpassende) ketting besteld, lengte van 400mm
Telefonisch nog onderstuund door mederwerker om de correcte keuze te kunnen maken.
Jullie maken het waar, bestelling netjes de dag na de bestelling binnen het aangegeven Tijdslot'
-
Kessels
Snel en redelijk van prijs
-
René
Goed van prijs, en snelle levering
-
Jos
Snelle levering met normale verzendkosten!
-
willem
het was goed
-
Lex
Snel besteld, snel geleverd. Tja, prima dus!
-
René
Geweldig snoeischaar gekocht goede service
-
Piet
Correcte levering. Gaf bij aankoop aan dat het de volgende dag geleverd zou worden. Bleek niet zo te zijn. Pakket kwam per post 3 dagen later.
-
De max
Moest dit produkt al eerder gevonden hebben. Net al mijn tuinafval erdoor gejaagt en alles verhakselt. Anders lag ik weer aan rond de 400 euro tuinafval
-
Vera
Goedkoopste prijs en goede service. Per ongeluk de verkeerde grasmaaier besteld, werd gewoon weer omgeruild, top service.
-
Dick Westland
Goede service, prijsvergelijk was ook ok.
-
Anette
Helemaal tevreden!
-
Victor Nijmeijer
Mooi product en razendsnel geleverd!
-
Peter
Snelle levering en topproduct
-
De Cloedt Yanick
Snelle levering en perfecte info via email.