Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!
-
Nicole Tetteroo
Goede Kefirkorrels. Ze activeren binnen een paar dagen. En de Kefir smaakt heerlijk. Mijn hele lichaam krijgt hier een enorme boost van!
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Fijn om te lezen! Kijk, daar doen we het voor :)
Groetjes, Simone en Michel -
Rob
Snelle verzending, met duidelijke uitleg, goeie prijs, goede kwaliteit en vriendelijke beantwoording van vragen/opmerking.
-
Jeanine Snippe
Fijne producten en enorm goeie service
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Dankjewel! Groetjes, Simone
-
L.eo
Geen tegemoetkoming bij foutieve bestelling. Geen hardheidsclausule of coulance, nee keihard zaken doen. Daar word je misschien rijk van, maar eenzaam en zonder vrienden. Flauw om dan pas bij de beoordeling met een kortingscode te komen die dan niet meer gebruikt kan worden. Een gierige hoeveelheid geleverd (langzame start is gegarandeerd) voor een stevige prijs. Met de onderbouwing daarvan wordt vergeten dat men de kefir zelf ook, weliswaar door noeste arbeid, gekregen heeft. Ook dat producten verkocht worden en dus opbrengst genereren. Kwaliteit is absoluut top, evenals ondersteuning. Men maakt voluit waar wat op dit gebied beloofd wordt.
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Beste klant, sorry maar we kunnen uw gedachtengang niet helemaal volgen. Als u een fout maakt bij de bestelling, die u niet opmerkt bij zowel de orderbevestiging als de verzendbevestiging, dan is die fout inderdaad voor eigen rekening. Moeten wij dan gratis melkkefir verzenden, omdat u steeds waterkefir voor melkkefir heeft aangezien en de verzonden bevestigingen helemaal niet heeft gelezen? Zo'n fout is uiteraard vervelend, maar wel volledig uw verantwoordelijkheid. En dat heeft denk ik weinig te maken met hard of zakelijk zijn. Ik schreef u eerder al dat de door u gekochte melkkefir onder de kostprijs verkocht wordt. Als we alleen kefir zouden leveren, zouden we allang failliet zijn. Wat u over de kortingscode vermeld, klopt niet. Wij geven direct met de eerste levering al een kortingscode via het visitekaartje (achterkant). Zie ook de verzendbevestiging, waar dat expliciet in vermeld staat. Ook een beoordeling zoals deze wordt altijd beloond met een kortingscode, ongeacht de beoordeling. Niet meer dan netjes om die moeite te belonen. Maar direct vóór de eerste aankoop al met kortingscodes strooien, dat doen we niet en zullen we ook nooit doen. Daarvoor zijn de marges simpelweg te klein. U heeft het over een 'gierige hoeveelheid' kefirkorrels. U heeft dan waarschijnlijk ook niet gelezen dat we standaard 10% extra afwegen bij waterkefir en zelfs 20% bij melkkefirkorrels. Als u direct het juiste product had besteld, had u ook € 5,- korting kunnen krijgen op een 2e portie. Vind u dan nog steeds dat wij gierig zijn en dat prijs buitensporig hoog is? Wij zijn dacht ik toch aardig transparant in de prijsstelling van onze kefirkorrels en iedere klant kan dan ook vóór de bestelling geplaatst wordt, precies het hoe, wat en waarom van die prijs te weten komen (zie pagina: https://www.kefirshop.nl/a-63589733/kefir-informatie/verantwoording). Het staat iedere klant vrij - u dus ook - om elders te shoppen als de prijs van kefir te hoog gevonden wordt. Dat is geen enkel probleem, het houdt ons alleen maar scherp. Om kefir toch voor iedereen bereikbaar te houden, werken we bewust met kleine porties, die dan naar verhouding relatief goedkoop zijn. In de wetenschap dat door de goede kwaliteit van de kefircultuur, de klant in korte tijd de rest er zelf bij kweekt (eigen tijd, dus gratis). Ja, met grote porties kun je snel starten, maar dan wordt het velen veel te kostbaar! Dat doen we bewust niet. Ik hoop dat u het nu wat beter begrijpt? Wel fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en ondersteuning. Alleen waar u kritisch over bent, zullen we het denk ik niet eens worden. Maar dat hoeft ook niet, dank voor het meedenken! Succes met uw beide kefirculturen :) Groetjes, Michel
Update 16-12: Voor een volledig en objectief beeld: De beoordeling was eerst 1 ster, toen 3 sterren en na mijn laatste reactie naar de klant/openbaar (zie hierboven) 2 sterren. Er zit dus blijkbaar wat irritatie bij de klant, of hij begrijpt ons niet, of beide. Of we begrijpen de klant niet, kan ook nog. Het zij zo, we kunnen het niet iedereen naar de zin maken. En we hanteren principes in onze bedrijfsvoering, waar we aan vasthouden. Principes die niet alleen goed voor ons, maar zeker ook voor de klant positief uitpakken. Het oordeel is uiteraard aan de lezer. -
Stijntje Boer
ben heel tevreden over de kefir shop de melkkefir vind lekker lat het meestal even uitlekken
En de water kefir vind ik een heerlijke drankMijn kleinzoon die hier vaak komt drinkt het ook graag
Zelf koopt ie het wel us in de bio. winkel.
hij heeft het ook zelf wel es gemaakt.
maar vind dat gemakkelijker vanwege drukke werkzaamheden.Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Fijn om te horen, veel plezier ermee :)
-
Koos
Krachtige kefir knolletjes die meteen goed hun werk deden. Snelle levering. Ik ben heel tevreden.
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Fijn om te vernemen :)
-
HM Dijkstra
prima levering zoals verwacht
-
Esther
Keurig verpakt en een duidelijke beschrijving erbij.
-
PGM Mertens
Duidelijke omschrijving gebruik van het produkt
-
A. Annema
Levering zoals besteld en binnen redelijke termijn ondanks drukte.
-
Oliver
Goede service en heldere uitleg
-
Robert De Keyser
Meer info
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Beste Robert, dank voor de review. Ik vroeg me alleen af of u bedoelde dat we meer info bieden dan verwacht, of dat we dat juist meer zouden moeten doen? Hoe dan ook; alle info is terug te vinden onder pagina: https://www.kefirshop.nl/c-2781830/kefir-informatie
Groetjes, Michel -
Xiaowen Lan
goed kwaliteit!
-
Myranda
Snelle levering en netjes verpakt
-
Dennis Boor
Goede kwaliteit. Uitstekende kwaliteit. Klein minpuntje was de levertijd. Anders 5 sterren
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Beste Dennis, Dank voor je beoordeling en fijn dat je tevreden bent. Wat de levertijd betreft; eigenlijk is dat de levertijd van PostNl (en ook concurrenten). Want richting Black Friday, Cyber monday, sinterklaar en kerst is en blijft het een drama bij de post. Dat geldt zowel voor briefpost als pakketpost. Is helaas geen kruid tegen gewassen :|
Succes met je melkkefir! -
Mar
Telefonisch contact gehad i.v.m. een vraag, heel fijn uitgelegd gekregen.
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Graag gedaan :)
-
Ingrid Birlouet
Snelle levering, goede uitleg … perfect
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Dankjewel :)
-
SONJA Van Nistelrooij
Snelle service, goede uitleg, goede kwaliteit van de kefir.
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!Fijn, dankjewel!
-
Sandra
Super producten en super service. Ben heel tevreden.
Antwoord van Kefirshop.nl - Natuurlijk goed!En wij dus ook :)
-
Sonja Kuyvenhoven
Snelle levering! Heerlijke kefir!