Kauwsieraden & meer

Kauwsieraden & meer

Kauwsieraden & meer Biedt een grote variatie aan producten die helpen bij het verhogen van concentratie en het reguleren van gevoelens van spanning, onrust en stress.
9,3
Filter 2098 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1368 met beschrijving

• Evy Pauwels
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Snelle service. Ook al hadden ze vakantie, alles was duidelijk.

• Ester

Prima product

• Hoe beoordeel je Kauwsieraden & meer?

• Céline Vander Cruysse

Ik heb 2 kettingen besteld en betaald en slechts 1 ontvangen

Antwoord van Kauwsieraden & meer

Beste Céline, Dank je wel voor je review! Ik begrijp dat het vervelend is om maar één van de twee bestelde producten te ontvangen. Het lijkt erop dat ik op maandag nog een beetje op gang moest komen. Mijn excuses voor de verwarring! Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, dan zorg ik ervoor dat het ontbrekende product zo snel mogelijk jouw kant op komt! Met vriendelijke groet, Wendy van Kauwsieraden & meer

• Bianca
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Snel geleverd en goede bijtkettingen. Helemaal top tijdens spannende dagen!

• ESTHER WIDMER

ooopp

Antwoord van Kauwsieraden & meer

Beste Esther, Dank je wel voor je review! Ik heb je "ooopp" opgemerkt, maar wil graag begrijpen wat er is misgegaan, zodat ik het voor je kan oplossen. Neem alsjeblieft contact met mij op en vertel mij meer, zodat we samen kunnen kijken voor een oplossing! Met vriendelijke groet, Wendy van Kauwsieraden & meer

• Anaïs

Mooie bijtketting.
    Lijn dochter van 4 jaar bijt op deze manier veel minder op haar kledij en knuffel.

• Het Gastenhuis Trudie Zwiers
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Goede service. Netjes verzorgd.

• Bianca Tromp
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Heel blij met de ketting!

• Lise Happen
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Goed advies en super snelle levering!

• Melissa Joye

Snelle levering!top!

• Femke
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Snel verzonden en een kwalitatief goed product. Erg blij mee!

• Karin Kamphuis
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Duidelijke en overzichtelijke website. Ruime keuze in producten en alles voorzien van uitgebreide informatie. Communicatie en levering is snel en top!

Beste Karin, heel hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, Wendy

• Emily
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Kauw armband is een fijn artikel. Hij is precies goed voor kindjes van 3 jaar, maar je merkt wel dat de armband heel snel open gaat staan en daardoor kan afvallen. Na 2-3 dagen gebruik is de armband al wijder geworden en daardoor voor kindjes van 3 jaar eigenlijk al te groot

• Joho

Topkwaliteit

• Kristine
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Levering volgens het boekje.

• Thomashuis Almkerk
    Review voor Kauwsieraden & meer

Nu al drie x een kauw sieraad besteld. En zeer tevreden het sieraad werkt goed en reguleert de prikkels uit de omgeving door simpelweg te kauwen of in mond te houden. voor onze bewoner is dit heel fijn en makkelijk in gebruik en dagelijks goed schoon te maken. Slijt niet of nauwelijks en Snelle levering en veel keuze .

• Tulay De vos
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Hele snelle levering. En hele goede service. Snelle reacties en onwijs lief. Echt een aanrader om bij haar te bestellen.

• Wendy De Wispelaere
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Product stemt overeen met de beschrijving, werd ook tijdig geleverd zoals gemeld

• R van Damme
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Mijn visie is dat je met kauwring. De stand van de tanden gaat veranderen. Waardoor er een ander probleem onstaat. Geen aanrader.

Antwoord van Kauwsieraden & meer

Hoi R, bedankt voor je feedback. Wij werken heel nauw samen met diverse tandartsen in Bijzondere Tandheelkunde juist omdat het gebruik van kauwsieraden minimaal effect heeft op de stand van het gebit. We komen regelmatig bij elkaar voor overleg en monitoren diverse cliënten. Mocht je hier vragen over hebben kan je altijd even via de mail contact opnemen. Met vriendelijke groet, Wendy

• Ilka
    Geverifieerde klant van Kauwsieraden & meer

Goede producten en zeer vriendelijke, behulpzame klantenservice. Nogmaals bedankt!