Kattenvoorlichting.nl

Kattenvoorlichting.nl

Door je aankoop in de kattenwebwinkel maak je het mogelijk dat ik iedereen gratis persoonlijk kattenadvies kan blijven geven! Je vindt hier leuke kattenspulletjes, speelgoed en snacks, daarnaast leuke artikelen voor kattenbaasjes én GRATIS nuttige informatie en downloads!
  • Tawina Simoens

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Dank je wel, Tawina, fijn om te horen!

• Helga Kessels
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

Zowel de kattenvoorlichting (opzoek naar herplaatser) als de webshop gebruikt, beide zeer zeer zeer tevreden. Klantenservice, kennis, advies mbt katten en producten kom je niet vaak tegen. Eerlijk, duidelijk en oprecht, meedenken .... daar hou ik van. Producten zijn vakkundig getest en komt overeen met mijn ervaring en die van mijn kat😻

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Hoi Helga, bedankt voor je geweldige review, heel fijn om te lezen! ♥ Ik waardeer jou ook enorm en al zeker omdat jouw meisje zo'n prachtig leven heeft bij jou. :)

• Hoe beoordeel je Kattenvoorlichting.nl?

• Lilian van Baast
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

Leuke, betaalbare artikelen en snelle verzending!

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Dank je wel voor je fijne beoordeling, Lilian, leuk om te horen!

• Katelijne Camp
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

Altijd een fijne snelle levering en een mooi produkt. Als je een vraag over je bestelling hebt krijg je ook snel en vriendelijk antwoord

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Dank voor je mooie review, Katelijne, heel fijn om te horen! ♥

• Jannie Spitz
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

Zeer deskundige adviezen, leuke artikelen, ook kleine voorwerpen die erg leuk zijn om cadeau te doen. En erg fijn dat je via andere leveranciers dit werk ook financieel kunt steunen.

Bedankt voor je mooie review, Jannie! ♥

Het klopt inderdaad dat je mij ook gratis kunt steunen door te shoppen bij de partnerprogramma's (o.a. bovenaan de website te vinden bij 'steun ons'). Ik bied dat heel graag aan voor kattenbaasjes die blij zijn met mijn gratis persoonlijk advies en iets terug willen doen.

Veel kattenbaasjes kunnen het zich helaas niet veroorloven om een donatie of aankoop te doen om mij te bedanken en te steunen. Dan zijn de partnerprogramma's een extra fijne optie!

• Linda
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

Goede en uitgebreide productomschrijving, super snel verzonden en alles was heel zorgvuldig verpakt. Marieke doet dan ook nog weer wat extra moeite door er nog wat extra's bij te geven. Onze katten waren helemaal blij met het matatabistokje die ze kregen. Wij raden de webshop absoluut aan!

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Dank je wel voor je mooie review, Linda, fijn om te horen! Dikke knuffel aan de lieve jongens. ♥

• Miranda
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

Mijn bestelling was goed en heel snel verzonden. Zeer tevreden! Ga hier zeker vaker iets bestellen.

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Fijn om te horen, Miranda, dank je wel voor je mooie review! :)

• Irene Hameeteman
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

geweldige service, snelle levering en altijd bereikbaar voor gratis advies. ik adviseer iedereen die vragen heeft marieke te benaderen🥰🥰

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Dank je wel voor je lieve review, Irene! Met heel veel plezier gedaan en via deze weg natuurlijk ook grote dank aan jou voor alles wat je voor katten doet. ♥

• MP
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

De gratis downloads vind ik een heel goede service, ik ben er goed mee gehollpen.

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Hoi, ik vind het heel fijn om te horen dat je ermee geholpen bent. Mocht je ooit nog een vraag of een probleem hebben met je kat, dan kun je altijd bij mij terecht voor gratis persoonlijk advies.

• Nicky Hendriks
    Review voor Kattenvoorlichting.nl

Supercute die katjes! En snel bezorgd in een leuke verpakking! Feestje door de brievenbus :)

Antwoord van Kattenvoorlichting.nl

Bedankt voor je lieve review, Nicky! Leuk om te lezen dat je er blij mee bent. ♥