KUUS.
Leverancier van beveiligingscamera's en GPS smartwatches voor kinderen en senioren.
-
Robert Kalmutzke
die Mini Kamera funktioniert einwandfrei
und ich konnte alles problemlos InstallierenAntwoord van KUUS.Hallo Robert,
Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung.
Wir tun unser Bestes, um ein gutes Produkt zu liefern, das den Kunden gefällt.
Grüße Team KUUS. -
Anoniem
De bestelde camera C2 deed t niet. Na contact met klantenservice had ik 1 dag later n nieuwe!
En die functioneert uitstekend!Antwoord van KUUS.Hallo KUUS. klant,
Bedankt voor jouw 5 sterren review. We doen ons uiterste best om een goed product neer te zetten waaraan de klant veel plezier kan beleven.
Groet team KUUS. -
Hoe beoordeel je KUUS.?
-
Tonnie Spr.
Mijn horloge heeft een wazig scherm is niets op te zien heb al bericht maar nog geen antwoord of oplossing
Antwoord van KUUS.Hallo Tonnie,
Allereerst bedankt voor jouw aankoop van een KUUS. product.
Onze klantenservice zal in 99% van alle gevallen binnen 1 dag contact opnemen met jou als KUUS. klant.
Ik adviseer je wel om jouw bericht te sturen naar support@kuus.shop. -
Wim Sinke
Snel bezorgd.
Antwoord van KUUS.Beste Wim, bedankt voor jouw 5 sterren review. We wensen jou veel plezier toe met het KUUS. product.
-
Arie Verhaar
snel en correct handelen ook in garantie gevallen
Antwoord van KUUS.Beste Arie, bedankt voor jouw 5 sterren review. We proberen een mooi product op de markt te zetten en onze uitdaging is het om een tevreden klant te hebben en te houden.
-
S
Gisteren de 3e horloge mogen ontvangen. Hopen dat deze het wel blijft doen.
Jammer dat de horloges steeds snel stuk gaan maar uiteindelijke wel weer steeds een nieuwe gekregen.
Je moet er wel steeds zelf goed achteraan gaan. Want anders hoor je niks van de klantenservice.Antwoord van KUUS.Beste Saskia, bedankt voor jouw review. We proberen een goed product op de markt te zetten maar af en toe heb je de pech om steeds een "maandag morgen" product te ontvangen. Het lijkt erop dat jij deze pech ook hebt gehad. Excuus hiervoor. Ik heb navraag gedaan bij onze klantenservice maar zij kunnen geen contact herinneren dan ongeveer een half jaar geleden. Zij nemen normaal gesproken altijd binnen 1 a 2 dagen contact op om een probleem te verhelpen. Ik wens je veel plezier toe met je nieuwe horloge.
-
Jan Blankensteijn
Goede service
Antwoord van KUUS.Beste Jan, bedankt dat je ons product maar ook zeker onze service zo goed waardeert.
Groetjes Eric van KUUS.
-
Remko Devroede
Mijn pas aangekocht product is na 3 weken stuk en ik krijg geen hulp en service van de klantendienst. Ik kan ook niet bellen om iets uit te leggen. We kwamen van one2track maar vonden de nieuwe kuus mooier maar wat een slechte service. 100€ voor een horloge dat stuk is en een klantendienst die niet reageert. We zijn al terug naar one2track maar uiteraard die 100€ moeten we nog terug…
Antwoord van KUUS.Beste Remko, bedankt voor jouw mail en jammer dat we jou niet hebben kunnen overtuigen van ons KUUS. product en klantenservice.
Ik heb even contact gehad met onze klantenservice en zij kunnen zien dat het horloge door jou gekocht is op 5 augustus. Op 27 augustus neem jij met hen contact op dat het horloge niet aangaat en zij bieden jou aan om gratis een nieuwe oplaadkabel te sturen naar jouw adres in België.
Bijna 1 maand later, 25 september geef je aan dat je geen reactie van ons hebt gekregen over deze gratis oplaadkabel. Onze klantenservice stuurt jou nog een keer de bestelmail voor de gratis oplaadkabel.
Weer een maand later, 26 oktober geef je aan dat je twijfelt of de oplaadkabel defect is en wil je het horloge in zijn geheel terugsturen met creditering van het aankoopbedrag.
We hebben een standaard "niet goed, geld terug garantie" van 30 dagen en doen daar ook nooit moeilijk over. Na deze 30 dagen staan we ook garant voor ons product en krijg je bij een geconstateerd defect uit garantie een nieuw product aangeboden. Dit doen we al jaren tot grote tevredenheid van onze KUUS. klanten.
Ook voor jullie horloge zal dit de oplossing zijn en heb ik dit op deze manier kort gesloten met onze klantenservice.
Zij hebben dit reeds met jou of zullen dit nog met jou kortsluiten.
Groet KUUS.
-
Miranda
Zeer goede service! En goed werkende horloges met goede batterij.
Antwoord van KUUS.Hallo Miranda,
Bedankt voor uw aanbeveling! Erg leuk om te lezen dat je ook tevreden bent met ons product!
Groet Bas van KUUS. -
Meggie
Na 2x een w1 te hebben gehad voor mijn zoon zijn wij overgestapt op de w2 van kuus. Ik ben zeer verrast door de mogelijkheden die dit horloge bied, geen onnodige spelletjes maar wel de fijne functies zoals oa videobellen een groot pluspunt die de w1 niet bied maar de w2 wel. Ik ben uiterste tevreden, duidelijke handleiding en kom je er niet uit word je snel geholpen via de telefoon. Van de zomer komt hier een 2e w2 voor mijn andere zoon.
Antwoord van KUUS.Bedankt voor uw review Meggie! Fijn u geholpen te hebben via de telefoon.
Groet Eric van KUUS. -
A.M. Oldenburg
Goed product voor nette prijs en snelle levering. Ook fijn dat factuur gelijk per mail gestuurd wordt na betaling.
Antwoord van KUUS.Hallo A.M. Oldenburg, bedankt voor deze 5 sterren review. We doen ons uiterste best om een mooi product tegen een goede prijs neer te zetten. Fijn om te lezen dat u dit waardeert.
Groet en een prettig weekend. -
geert tobben
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van KUUS.Beste Geert, bedankt voor jouw 5 sterren review. Daar zijn we altijd super blij mee.
-
Tineke
Redelijk snel bezorgd in 4 dagen.
Antwoord van KUUS.Beste Tineke, bedankt voor jouw 5 sterren beoordeling. Daar zijn we als klein bedrijf super blij mee.
-
Gaby Kunz
Alles super gelaufen
Antwoord van KUUS.Hallo Gaby,
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön, dass Sie zufrieden sind.
Mit freundlichen Grüßen Bas von KUUS. -
mini caméra KUUS
good thanks you very much
Antwoord van KUUS.Hello,
Thank you for your review. Great to see that you are satisfied!
Best regards,
Bas -
Saskia
Snelle levering, vriendelijke en beleefde medewerker.Ik ben zeer tevreden met het product.Heb al eerder zo’n gps horloge van Kuus voor mijn zoontje gehad maar deze is helaas na intensief maar toch lang gebruik gebarsten en konden wij hem niet meer gebruiken.Door mijn vertrouwen in Kuus horloge opnieuw besteld maar dan de nieuwe versie. Echt een aanrader.
Antwoord van KUUS.Hallo Saskia, bedankt voor jouw 5 sterren review.
We doen als KUUS. inderdaad ons uiterste best om een goed product bij de klant af te leveren en mocht er wat zijn dan hebben we ook een professionele klantenservice die probeert om met uw als klant tot een passende oplossing te komen. -
Harry
Mooi horloge en het zal mij goede bescherming geven als ik gevallen ben. Het werk uitstekend en is goed in te stellen.
Antwoord van KUUS.Goedemorgen Harry,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te zien dat u tevreden bent met het horloge.
Groet Bas van KUUS. -
Roos
Prima alarmhorloge en snel geleverd!
Antwoord van KUUS.Goedemorgen Roos,
Bedankt voor de beoordeling!
Groet Bas van KUUS. -
Klaus Berger
Vor dem Kauf habe ich per Email den Leistungsumfang der C2-Kameras konkret erfragt und auch angeführt, für welchen Zweck und wo die Kameras zum Einsatz kommen sollen. Da mir daraufhin bestätigt wurde , dass die Kameras vollumfänglich für meine beabsichtigte Verwendung geeignet sein, habe ich mich zum Kauf entschlossen. Dass die daraufhin erfolgte Lieferung nicht wie beim Kauf versprochen in dem zeitlich beworbenen Zeitraum zur Auslieferung gekommen sind, habe ich keine Bedeutung beigemessen und dies als heute übliche Falschversprechen abgehakt. Danach musste ich dann aber feststellen, dass die Kameras genau die Funktionen nicht erfüllen, die ich zuvor erfragt habe. Um auszuschließen, dass meinerseits kein Anwendungsfehler vorliegt, habe ich eine umfangreiche E-Mail-Korrespondenz mit dem "KUUS.shop - Klantenservice" geführt. Hierbei habe ich auch darum gebeten, dass man mich anruft oder aber mir auch eine Rufnummer nennt, unter der ich mit einem Ansprechpartner die Problematik besprechen könne. Diesem Wunsch wurde von dem Unternehmen jedoch nicht entsprochen. Auch mein Angebot persönlich bei dem Unternehmen vorzusprechen, damit die Kameras von dort entsprechend eingerichtet werden können, wurde von dem Unternehmen als ebenfalls nicht möglich abgelehnt. Schließlich wurde mir dann von dem Unternehmen schriftlich bestätigt, dass die C2 - Kameras die mir zuvor versprochenen Leistungen nicht bieten und ich die Produkte daher zurücksenden kann. Dies ist zwischenzeitlich erfolgt. Auch wurde mir der Kaufpreis erstattet. Die von mir gezahlten Liefer- und Rücksendungskosten wurden mir jedoch trotz der zuvor schriftlich fixierten Leistungsversprechen der Kameras allerdings nicht erstattet. Mein Fazit: "Service und Kompetenz geht anders. Ich kann daher von Käufen in diesem Hause nur abraten.
Antwoord van KUUS.Lieber Klaus Berger,
Es ist bedauerlich, dass Sie von unserem Produkt enttäuscht sind. Um Kunden die Möglichkeit zu geben, ein Produkt in ihrer Situation zu testen, bieten wir standardmäßig eine 30-tägige Testphase an. Die Regel lautet: nicht gut, Geld zurück. Alle unsere Bestellungen werden innerhalb der Niederlande kostenlos verschickt. Für Belgien und Deutschland fallen zusätzliche Versandkosten in Höhe von 3,95 € an, was auch auf unserer Website deutlich angegeben ist. Sie haben jedoch am 9. Juli eine Bestellung aufgegeben und erst am 12. August nachgefragt, wie das funktioniert. Erst dann haben Sie beschlossen, die Bestellung auf eigene Kosten zurückzusenden. Wir haben Ihnen aus Höflichkeit auch ein Rücksende Etikett für diese Rücksendung angeboten, aber das hatten Sie bereits selbst organisiert. Daher werden wir Ihnen die Kosten für diese Rücksendung nicht erstatten. Allerdings haben wir Ihnen den Kaufpreis (nach die 30 Tagen) zurückerstattet, wie es für Deutschland gilt. Es tut uns leid, dass Sie mit unserer Lösung nicht einverstanden sind. Wir von KUUS. tun alles, was wir können, um einen zufriedenen Kunden zu haben und zu behalten, wobei wir die Fairness beider Parteien respektieren. Mit freundlichen Grüßen, KUUS. -
joh.jansen
Batterij van het horloge is met goed 24 uur leeg. Wordt op site 36 uur aangegeven. Moeilijk te bedienen voor ouderen. Valt erg tegen.
Antwoord van KUUS.Beste Joh. Jansen,
Allereerst bedankt dat u een KUUS.S2 heeft gekocht. We streven er naar om een goed product op de markt te zetten en tevreden klanten te hebben en te houden. Afhankelijk van de instellingen in de KUUS.app ( werkmodus) en het gebruik door de klant zelf gaat de batterij normaal gesproken 2 a 3 dagen mee. Als de instellingen goed staan en gaat bij normaal gebruik de batterij maar max. 24 uur mee dan kan het een defecte batterij betekenen. In verband met de door ons geboden garantie termijn van 1 jaar zal dit vaak betekenen dat u een nieuwe KUUS.S2 zult ontvangen. Wat betreft bedieningsgemak kan ik u zeggen dat de drager van het horloge dit alleen om zijn pols hoeft te doen. Alle (belangrijke) functies worden ingesteld in de gratis KUUS.app. We adviseren dat een andere persoon (vaak een zoon/dochter, buurman/vrouw) deze dan beheert. Ik hoop u hiermee voldoende van info te hebben voorzien en dat u alsnog een tevreden KUUS.klant zult blijven.