KUUS.
Leverancier van beveiligingscamera's en GPS smartwatches voor kinderen en senioren.
-
Valerie Ploeg-Nuyten
Fantastisch horloge! Mijn zoontje heeft er al jaren plezier van! We zijn inmiddels aan de derde bestelling omdat hij soms wat lomp is met zijn scherm. Dus nu maar een glazen screen protector. Maar we blijven bij Kuus. Goed bereikbaar en de gps is nauwkeurig!
Antwoord van KUUS.Hallo Valerie,
Allereerst bedankt dat je zo'n trouwe KUUS. klant bent. We doen er alles aan om een goed product op de markt te zetten. Het is fijn als dit ook gewaardeerd wordt door onze klanten. We wensen jullie veel plezier toe met dit horloge.
Groetjes van team KUUS.
-
Debby
Bestelling makkelijk gedaan, na 2 dagen bezorgd. een duidelijke video uitleg over het opstarten. daarna de Kuus app geinstelleerd , bij Lebara een account aangemaakt voor makkelijk opwaarderen. Ik had nog gemaild met een paar vragen betreft simkaart en verbruik en die vragen werden super snel en duidelijk beantwoord. Deze week bestel ik nog 2 horloges voor mijn vader en schoonmoeder. In de app geef je je relatie met de drager van het horloge aan.. dan wel jammer ( als ik het juist heb gedaan? ) dat er automatisch staat 'IK BEN ZIJN ..." helaas niet te vananderen in "haar''
-
Hoe beoordeel je KUUS.?
-
Marianne
Goede verzending en uitleg. Een enkele keer geeft de GPS aan waar ze zou zijn, hoewel dit dan niet klopt. (Gecheckt).Het is dan wel steeds dezelfde plek. Valdetectie op minder gevoelig gezet, want horloge gaf regelmatig aan dat ze gevallen was, wat niet het geval was. Misschien stoten o.i.d? Oplaadsnoertje heel gevoelig. Secuur aanbrengen aan horloge, anders laadt het niet op. Bij doorontwikkeling, als tip: meer medicijnherinneringsmomenten. Nu de 3 belangrijkste momenten genomen. (Ze heeft 6 momenten). Ik ben tevreden. Fijn dat zoiets bestaat.
Antwoord van KUUS.Hallo Marianne, allereerst bedankt dat je ons KUUS.S2 horloge gekocht hebt.
We doen als klein bedrijf ons uiterste best om een goed product neer te zetten en staan ook altijd open voor verbeteringen en tips.
Indien dit mogelijk is nemen we deze mee in de verdere ontwikkeling van KUUS. producten.
Met vriendelijke groet, Eric van Kuus. -
Janet Bas
Perfecte service
Antwoord van KUUS.Beste Janet,
Bedankt dat u ons KUUS. product gekocht heeft. Fijn dat u ons merk waardeert en beloont met uw 5 sterren review.
Groet Eric van KUUS. -
Janny Schutze
Verschrikkelijk moeilijk te installeren. Veel te kleine lettertjes , zeker voor oudere mensen zoals ik, niet te lezen ook de beschrijving niet.
Antwoord van KUUS.Beste Janny, allereerst bedankt dat u onze KUUS. S2 heeft gekocht.
Wij adviseren ook altijd om het horloge samen te kopen met uw kinderen en/of een behulpzame buurman of buurvrouw. Het KUUS. S2 alarmhorloge is inclusief de gratis te downloaden KUUS.app. In deze KUUS.app kunt u alle instellingen aanpassen en het horloge volgen via GPS indien gewenst. We hebben ons best gedaan om het installeren zo makkelijk mogelijk te maken met o.a. een instructie video en een Nederlandse handleiding. Bovendien wordt het horloge nog steeds geleverd inclusief reeds geplaatste simkaart. Ik hoop dat u veel plezier zult hebben van uw KUUS.S2. Groet Eric van KUUS. -
Oki Nakic
snelle levering
Antwoord van KUUS.Bedankt voor uw beoordeling Oki!
-
Robert Kalmutzke
die Mini Kamera funktioniert einwandfrei
und ich konnte alles problemlos InstallierenAntwoord van KUUS.Hallo Robert,
Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung.
Wir tun unser Bestes, um ein gutes Produkt zu liefern, das den Kunden gefällt.
Grüße Team KUUS. -
Anoniem
De bestelde camera C2 deed t niet. Na contact met klantenservice had ik 1 dag later n nieuwe!
En die functioneert uitstekend!Antwoord van KUUS.Hallo KUUS. klant,
Bedankt voor jouw 5 sterren review. We doen ons uiterste best om een goed product neer te zetten waaraan de klant veel plezier kan beleven.
Groet team KUUS. -
Tonnie Spr.
Mijn horloge heeft een wazig scherm is niets op te zien heb al bericht maar nog geen antwoord of oplossing
Antwoord van KUUS.Hallo Tonnie,
Allereerst bedankt voor jouw aankoop van een KUUS. product.
Onze klantenservice zal in 99% van alle gevallen binnen 1 dag contact opnemen met jou als KUUS. klant.
Ik adviseer je wel om jouw bericht te sturen naar support@kuus.shop. -
Wim Sinke
Snel bezorgd.
Antwoord van KUUS.Beste Wim, bedankt voor jouw 5 sterren review. We wensen jou veel plezier toe met het KUUS. product.
-
Arie Verhaar
snel en correct handelen ook in garantie gevallen
Antwoord van KUUS.Beste Arie, bedankt voor jouw 5 sterren review. We proberen een mooi product op de markt te zetten en onze uitdaging is het om een tevreden klant te hebben en te houden.
-
S
Gisteren de 3e horloge mogen ontvangen. Hopen dat deze het wel blijft doen.
Jammer dat de horloges steeds snel stuk gaan maar uiteindelijke wel weer steeds een nieuwe gekregen.
Je moet er wel steeds zelf goed achteraan gaan. Want anders hoor je niks van de klantenservice.Antwoord van KUUS.Beste Saskia, bedankt voor jouw review. We proberen een goed product op de markt te zetten maar af en toe heb je de pech om steeds een "maandag morgen" product te ontvangen. Het lijkt erop dat jij deze pech ook hebt gehad. Excuus hiervoor. Ik heb navraag gedaan bij onze klantenservice maar zij kunnen geen contact herinneren dan ongeveer een half jaar geleden. Zij nemen normaal gesproken altijd binnen 1 a 2 dagen contact op om een probleem te verhelpen. Ik wens je veel plezier toe met je nieuwe horloge.
-
Jan Blankensteijn
Goede service
Antwoord van KUUS.Beste Jan, bedankt dat je ons product maar ook zeker onze service zo goed waardeert.
Groetjes Eric van KUUS.
-
Remko Devroede
Mijn pas aangekocht product is na 3 weken stuk en ik krijg geen hulp en service van de klantendienst. Ik kan ook niet bellen om iets uit te leggen. We kwamen van one2track maar vonden de nieuwe kuus mooier maar wat een slechte service. 100€ voor een horloge dat stuk is en een klantendienst die niet reageert. We zijn al terug naar one2track maar uiteraard die 100€ moeten we nog terug…
Antwoord van KUUS.Beste Remko, bedankt voor jouw mail en jammer dat we jou niet hebben kunnen overtuigen van ons KUUS. product en klantenservice.
Ik heb even contact gehad met onze klantenservice en zij kunnen zien dat het horloge door jou gekocht is op 5 augustus. Op 27 augustus neem jij met hen contact op dat het horloge niet aangaat en zij bieden jou aan om gratis een nieuwe oplaadkabel te sturen naar jouw adres in België.
Bijna 1 maand later, 25 september geef je aan dat je geen reactie van ons hebt gekregen over deze gratis oplaadkabel. Onze klantenservice stuurt jou nog een keer de bestelmail voor de gratis oplaadkabel.
Weer een maand later, 26 oktober geef je aan dat je twijfelt of de oplaadkabel defect is en wil je het horloge in zijn geheel terugsturen met creditering van het aankoopbedrag.
We hebben een standaard "niet goed, geld terug garantie" van 30 dagen en doen daar ook nooit moeilijk over. Na deze 30 dagen staan we ook garant voor ons product en krijg je bij een geconstateerd defect uit garantie een nieuw product aangeboden. Dit doen we al jaren tot grote tevredenheid van onze KUUS. klanten.
Ook voor jullie horloge zal dit de oplossing zijn en heb ik dit op deze manier kort gesloten met onze klantenservice.
Zij hebben dit reeds met jou of zullen dit nog met jou kortsluiten.
Groet KUUS.
-
Miranda
Zeer goede service! En goed werkende horloges met goede batterij.
Antwoord van KUUS.Hallo Miranda,
Bedankt voor uw aanbeveling! Erg leuk om te lezen dat je ook tevreden bent met ons product!
Groet Bas van KUUS. -
Meggie
Na 2x een w1 te hebben gehad voor mijn zoon zijn wij overgestapt op de w2 van kuus. Ik ben zeer verrast door de mogelijkheden die dit horloge bied, geen onnodige spelletjes maar wel de fijne functies zoals oa videobellen een groot pluspunt die de w1 niet bied maar de w2 wel. Ik ben uiterste tevreden, duidelijke handleiding en kom je er niet uit word je snel geholpen via de telefoon. Van de zomer komt hier een 2e w2 voor mijn andere zoon.
Antwoord van KUUS.Bedankt voor uw review Meggie! Fijn u geholpen te hebben via de telefoon.
Groet Eric van KUUS. -
A.M. Oldenburg
Goed product voor nette prijs en snelle levering. Ook fijn dat factuur gelijk per mail gestuurd wordt na betaling.
Antwoord van KUUS.Hallo A.M. Oldenburg, bedankt voor deze 5 sterren review. We doen ons uiterste best om een mooi product tegen een goede prijs neer te zetten. Fijn om te lezen dat u dit waardeert.
Groet en een prettig weekend. -
geert tobben
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van KUUS.Beste Geert, bedankt voor jouw 5 sterren review. Daar zijn we altijd super blij mee.
-
Tineke
Redelijk snel bezorgd in 4 dagen.
Antwoord van KUUS.Beste Tineke, bedankt voor jouw 5 sterren beoordeling. Daar zijn we als klein bedrijf super blij mee.
-
Gaby Kunz
Alles super gelaufen
Antwoord van KUUS.Hallo Gaby,
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön, dass Sie zufrieden sind.
Mit freundlichen Grüßen Bas von KUUS.