KPOP FAN SHOP Nederland
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-01-2023 ingetrokken
-
Adinda Oude Voshaar
Kinder T-Shirt van Blackpink besteld op 25 november. Shirt is al betaald en nu op 19 december nog steeds niks ontvangen. Mail gestuurd, maar ook daar geen reactie op gehad.
Antwoord van KPOP FAN SHOP NederlandHi Adinda,
Thank you for your feedback. First of all, our apologies for the late response! Due to our enormous growth in orders, we have unfortunately not been able to answer all support tickets in a timely manner. Therefore our (previously Dutch) customer service team has transitioned to an English-only support, in order to be able to provide our customers with a quicker and better service. You can read more about this transition here:
https://www.kpopfanshop.com/nl/klantenservice/contact/#transition-to-english
Regarding your order, I can see that your order had been shipped out on November the 28th, however the Track & Trace does not show any status update yet. This could possibly be caused by a parcel lost in the PostNL process. What we can do for you hereby, is submit a return request for the shipment, in case it should resurface at PostNL. In the meantime, we can either resend or refund the order for you, depending on your preference. Please let us know. Our apologies for any inconvenience caused!
support@kpopfanshop.com -
Petra
redelijk snel en correct
-
vdRooijakker
bestelling netjes ingepakt - breekbare mok is perfect aangekomen
-
Ine
Mooie trui, snel verzonden. Bestellen ging vlot, ik ga in de toekomst zeker vaker bij jullie bestellen!
-
Maes brenda
Bestelling gedaan en betaald krijg geen bevestiging.
Mailen is fake email adres
Contact via messenger ze zeggen dat mijn bestelling verzonden is en dat ze opnieuw mail gingen sturen.weer niks ontvangen en track and trace kunnen ze ook niet door sturen volgens mij zo fake dan iets NIET BESTELLEN GE ZIJT U GELD KWIJTAntwoord van KPOP FAN SHOP NederlandHi Brenda,
Zoals eerder aan u is vermeld is uw bestelling eergisteren - op dezelfde dag van uw bestelling - reeds verstuurd per Priority Buspakje naar België. De oorspronkelijk door u verstuurde mail naar de klantenservice is - zoals ook eerder vermeld - naar een onjuist e-mailadres verstuurd, zoals te zien op de door u bijgevoegde screenshot.
Verder zie ik dat de bevestigingsmail en factuur, na uw contactopname gisteren, nogmaals voor u is uitgegaan. Het kan voorkomen dat u deze bevestigingsmails met een lichte vertraging ontvangt in uw inbox; echter zie ik dat binnen slechts 10 minuten meerdere dreigingen en een melding van aangifte bij de politie door u is gemaakt.
Hoewel we het vervelend vinden hoe u uw bestelling bij ons heeft ervaren, hopen we op uw begrip en geduld in dit geval. Ik zie namelijk dat niet kort hierop ook een reply naar u uit is gegaan met de T&T!
- Sana @ KPOP FAN SHOP -
Dina
Leuke merchandise, snel verzonden.
-
rt010
prima
-
Martina
Goed op de hoogte gehouden van bestelling en status. Top t-shirt!
-
Marit
Leuke producten, fijne shop
-
verkouterenjanssen
Mijn zending heeft 2 dagen vastgehangen in het sorteercentrum van PostNL... Dat was spijtig maar weinig aan te doen. De bestelling was verder helemaal top, een heel mooie t-shirt aan mijn dochter caeau gedaan!
-
F. Kaddouri
prima
-
Jacqueeee
Mijn bestelling is snel verzonden, ik had alleen wel een dagje vertraging bij PostNL. De t-shirt is verder supermooi ben er blij mee!!!
-
Julie
De ringen en armband waren van super kwaliteit!! :)
-
L
Nooit iets ontvangen of contact gekregen. Bestelling geplaatst en meer dan een maand later nog niets ontvangen. Kan gebeuren, contact opgenomen maar geen reactie gehad. Had betaald via Klarna dus een incident aangemaakt. Zij hebben het geprobeerd op te lossen maar uiteindelijk is de aankoop geannuleerd. Daarnaast vermoed ik dat dit een drop shipper betreft die namaak artikelen uit China laat komen. Ik bestelde een trui en vond dezelfde met exact dezelfde foto's op DHgate.
Antwoord van KPOP FAN SHOP NederlandHi L,
Bedankt voor je feedback en vervelend om te horen van je ervaring! Helaas kunnen wij geen bericht/bestelling vinden op de opgegeven gegevens of bestelnummer. Mocht je zeker weten dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, horen we dit alsnog graag op: klantenservice@kpopfanshop.com.
Verder leveren wij al onze artikelen vanuit ons magazijn in Nederland en België (met een gemiddelde levertijd van 1-3 werkdagen), en dus niet vanuit dropshipping!
- KpopFanShop.com Nederland -
Luna
Nette afhandeling en mooi op de hoogte gehouden van de zending status. Ondanks corona toch snel geleverd
-
Lieke
probleem met adres en levering door foutje van mijn kant, zeer netjes opgelost! Ik heb nu een heel blije dochter 😊
-
SQ
Fijne website, snelle verzending naar België. Alles top! :)