Junai.nl
-
JB
Via Bol.com bij Junai een uv lamp gekocht voor de vijver. Deze voldeed niet en heb ik retour gestuurd. Junai wilde het bedrag niet terugstorten omdat de uv lamp was gebruikt. Natuurlijk was de lamp gebruikt, omdat je anders geen resultaat kunt krijgen. Echter bij gebruik werkte de lamp niet. Tweede reden was het ontbreken van de originele verpakking. Iets wat niet noodzakelijk was. Ondanks pogingen van Bol.com bleef Junai weigeren terug te betalen. Bij Junai bestel ik dus nooit meer.
-
Trea
Heb vogel pindakaas besteld, ontving 2 potjes voor 24.00 euro echt niet normaal.
Deze zelfde potten kosten in de dierenwinkel 2.00 euro.
Dat was 1 x en nooit weer.
De handel gaat ook direkt retour.
Hoe durven ze dit doen.
Uiteindelijk keurig opgelost , door zowel junai als bol.com .
Dus daarvoor credits. -
Hoe beoordeel je Junai.nl?
-
klantenservice goed geholpen
ik had op de een of andere manier een dubbele bestelling gemaakt,ik had een lijstje in mijn mandje en die kwam veel te hoog uit 100 +dus ik een nieuw lijstje gemaakt die wel goed was 18 euro maar nou bleek na betaling dat dat dure lijstje stond bij bestellingen, ik telefoontje gelijk iemand aan de lijn en die heeft de besyelling geannuleerd, kon het al gelijk zien op mijn computer, dankuwel voor de goede hulp en mijn bestelling die onderweg is
-
Freek
Junai.nl gebruikt Bol.com om klanten te lokken met een voordelige deal (+/-700EUR), annuleert de bestelling onder het mom van stockbreuk, en biedt hetzelfde artikel een week later en +/-100 EUR duurder aan op Bol.com.
Daar sta je dan met 700EUR tegoed bij bol.com, en de keuze: openstaand Bol.com tegoed opgebruiken en er 100EUR bovenop leggen, of het betrokken artikel rechstreeks bij junai.nl kopen à 700EUR.
Bedriegelijke handelspraktijken. Mijden die handel!Antwoord van Junai.nlBeste Freek,
Bedankt voor het delen van uw ervaring, we vinden het spijtig dat u teleurgesteld bent. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om verwarring te veroorzaken.
We willen graag verduidelijken dat we de prijzen op Bol.com niet handmatig aanpassen. De prijzen op Bol.com worden automatisch aangepast door middel van de software die op het platform draait. Het spijt ons dat uw bestelling geannuleerd moest worden vanwege voorraadproblemen.
We willen u verzekeren dat we hetzelfde artikel graag voor dezelfde prijs aanbieden als wat u oorspronkelijk had gezien. Als u contact opneemt met onze klantenservice, helpen we u graag verder om dit recht te zetten. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken.
Met vriendelijke groet,
Junai.nl -
Inge
Het assortiment is groot. Echter moet je geen haast hebben want al die keren dat wij besteld hebben was de levertijd altijd minimaal 5 dagen langer dan op de website aangegeven werd.
Zo ook de laatste bestelling. Juist daar besteld omdat de levertijd kort was en alles op voorraad. Het was erg naïf. Het werd 5 dagen later dan aangegeven geleverd.
Ook word je niet geinformeerd dat de levertijd langer is. Je moet er altijd zelf achteraan.Antwoord van Junai.nlBeste Inge,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We betreuren het ten zeerste dat uw bestellingen niet voldeden aan de verwachte levertijden en dat er een gebrek aan communicatie was over eventuele vertragingen.
Het is belangrijk voor ons om te benadrukken dat we niet kunnen zien om welke specifieke order(s) het gaat zonder verdere details. Echter, we willen u graag verzekeren dat we graag met u meekijken om de situatie te verduidelijken en eventuele problemen op te lossen.
Ons doel is om een uitstekende klantenservice te bieden en uw feedback is van onschatbare waarde voor ons om onze processen te verbeteren. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice, zodat we samen kunnen werken aan het oplossen van dit probleem en ervoor kunnen zorgen dat uw toekomstige ervaringen met ons soepel verlopen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Junai.nl -
Br
Geen ster waard, maar moest voor de beoordeling.
Klacht ingediend, maar werd niet opgelost!
Vertraging werd gemeld (terwijl bij mij stond bij werkdagen).
Geen probleem dit zal gewoon behaald kunnen worden, dus was niet bestemd voor mij. Na deze dagen contact opgenomen, omdat ik geen bestelling had ontvangen. Opnieuw kreeg ik antwoord 'vetraging van de leverancier, moest wachten tot eind van de week'.
Mijn bestelling bleek niet compleet er werd gewacht op de resterende producten.
Inmiddels was het geduld op en kreeg ik als antwoord ' wat aanwezig is kun je afhalen bij locatie'. Hierop heb ik gemeld 'tenslotte heb ik verzendkosten betaald en dan moet ik mijn eigen bestelling ophalen?'.
Ineens zou het gedeelte wat aanwezig is verstuurd worden en de rest eind van de week. Na ontvangst blijken er defecten en neem ik opnieuw contact op! De eerste keer word er genegeerd en de 2de keer krijg ik reactie om bewijzen te sturen, die ik vervolgens ook aanlever.
Ik vind de hele bestelling heel slordig is gegaan en heb geen oplossing aangeboden gekregen.
Vandaag heb ik de reactie op mij klacht gehad, stuur maar retour en je krijgt je geld terug.
Ik heb het nodig, dus aangegeven dat dit niet de oplossing was.
Ben eindeloos en inmiddels sprakeloos over dit bedrijf en is zeker geen aanrader!
Tenslotte was dat ook geen oplossing en laat het bedrijf nu van zich afweten.
Geen bestelling voor mij hier meer!!
Voor mij zal dit betekenen geen bestelling meer te plaatsen en jullie ook niet aanraden op deze manier.
-
Patrick Verhard
Bestelling perfect verlopen en zeer snelle (goed verpakte) levering naar België. Ben zeer tevreden en inmiddels reeds een volgende bestelling geplaatst.
-
Kasper
Uitstekende service. Mijn broedmachine werkte niet meer. Gebeld met Junai. Ze stelden voor om de broedmachine naar hun op te sturen en een week later had ik een nieuwe broedmachine weer in huis. Kosteloos. De machine zal 4 jaar oud geweest zijn. Ik ben zo blij ermee.!!
-
Marij van Hulst
Na een week eens contact opgenomen. Waar blijft mijn bestelling? Deze zou geannuleerd zijn?! Echt niet. En vervolgens moet je zelf weer erachter aan om de juiste informatie te krijgen. Eindelijk dan toch de bestelling binnen. Klopt de bestelling weer niet. Te weinig geleverd, dacht ik.
Bij navraag blijken de garnaaltjes en zijderupsen in ml aangegeven te zijn. Erg raar. Voor de juiste hoeveelheid in gram moet je als consument het soortelijk gewicht weten. Geef gewoon aan in grammen. Terwijl de bestelling al binnen was, kreeg ik nog 2 mails van de klantenservice. 1 om te zeggen dat de gevraagde produkten nog niet op voorraad zijn en 1 om te zeggen dat het bestelde ingepakt is en klaar voor verzending. Communicatie te triest voor woorden. -
H Reedijk
NOOIT MEER IETS KOPEN. BIJ RETOUR ZENDEN WORDEN VERZENDKOSTEN BEREKEND
-
Danielle
Betere verpakking en klantenservice
-
Bert Mariën
Al meerdere keren besteld bij Junai en steeds tevreden. Goede webwinkel met ruim assortiment.
Net daarom heb ik deze keer een grotere bestelling geplaatst; van plantenvoeding en zand tot hittelampen en medicatie (voor dieren).
Bezorgtijd was veel langer dan verwacht, maar het is dan ook een drukke periode en dat neem ik ze niet kwalijk.
Maar jammer genoeg is alles gewoon bij elkaar in een grote doos gegooid zonder enige afscherming van de gevoelige voorwerpen.
Hierdoor was bij aankomst de zak met terrariumzand opengescheurd en heeft, het samen met de plantenmest (korrels en vloeistof), de kleinere voorwerpen (lampen, medicatie, ontsmettingsmiddel) geplet en gebroken. Daarbovenop hangt alles vol zand.
Jammer van de verpakking, ik zal het in de toekomst wellicht beter bij kleine bestellingen houden. -
Lia
We hadden een aquarium gekocht via Junai en de pomp maakt vreselijke herrie.
De winkelier had steeds smoesjes maar Junai heeft ons geholpen en we hebben een andere pomp gekregen, die werkt wel naar behoren.
-
M. Stel
De levering was erg snel, wat ik persoonlijk heel fijn vind! Het pakket was netjes en zorgvuldig ingepakt, en kwam netjes bij mij aan. Erg goede service!
-
N
Bestelling geplaatst volgende dag was het snel binnen dus qua levertijd echt prima super snel.
Maar helaas het product was kapot dus gelijk een e-mail gestuurd ik kreeg pas laat in de avond antwoord dus dat duurde echt super lang maar het werd gelijk opgelost en ik kreeg een nieuwe toegestuurd deze ook super snel binnen gekregen maar deze is ook weer kapot heel jammer! Weer een mail gestuurd en nu wachten op antwoord. -
G. Kaiser
lang wachten en dan niet juiste levering
-
kim mentink
afspraken na komen , geen onzin vertellen
-
Marnik
Communicatie, altijd wel wat aan de hand bij junai
-
Ton
Betere levertijd en communicatie
-
steven
Levertijd is echt niet normaal , laat op zijn minst even iets weten