John Joseb Art
Een schilderij kopen? In mijn John Joseb Art wall art collectie vindt u zowel fotorealistische als abstracte stijlen.
schilderijen wall art
9,5
  • Rick v Helmont
    Geverifieerde klant van John Joseb Art

Super mooi werk afgeleverd..!!!!

Antwoord van John Joseb Art

Dank je wel Rick voor deze super goede beoordeling. Daar ben ik heel blij mee. Veel plezier toegewenst met de Schotse hooglander aan de muur ! Mvg. John

• Pallieterke
    Geverifieerde klant van John Joseb Art

Mooie en variërende onderwerpen.
    Snelle levering.

Antwoord van John Joseb Art

Vriendelijk dank voor het compliment en de super beoordeling. Heel veel plezier toegewenst met uw aankoop!
    John

• Hoe beoordeel je John Joseb Art?

• Pim

Authentiek en vriendelijk

Beste Pim,
    Vriendelijk dank voor het compliment en geniet van van de aankoop!!!
    John

• Auke Wagenaar
    Geverifieerde klant van John Joseb Art

heel mooi schilderij (gekke vogel) op dibond aluminium, hier wordt je blij van, goed verpakt, snelle levering, telefonisch uitstekend advies gekregen, zeer prettig contact met John

Antwoord van John Joseb Art

Vriendelijk dank Auke voor deze super positieve beoordeling. Heel veel plezier toegwenst met jullie nieuwe kunst aan de muur. Van deze vogel word je inderdaad heel blij !

• Leon Hanff
    Geverifieerde klant van John Joseb Art

Keurig geholpen, vriendelijk te woord gestaan en op speciaal verzoek een perfecte plaat keurig vezonden mogen ontvangen.

Antwoord van John Joseb Art

Vriendelijk dank Leon voor deze mooie beoordeling. Daar ben ik erg blij mee. Heel veel plezier toegewenst met jullie nieuwe kunst aan de muur.

• John en Marijke
    Review voor John Joseb Art

Het schilderij, de lachende eendjes, voldoet geheel aan onze verwachtingen. Het fleurt onze hele woonkamer op. De bezorging was prima. En de website is gebruiksvriendelijk. Wat maakt deze kunstenaar mooie vrolijke schilderijen. Een echte aanrader.

Antwoord van John Joseb Art

Vriendelijk dank voor de geweldig mooie beoordeling en veel plezier met jullie aankoop !