Huisje65
-
Janneke
Super mooie producten en deze worden met veel zorg verpakt en verzonden.
-
Elise Veenstra Assen
Goede
-
Hoe beoordeel je Huisje65?
-
Margo
Snelle levering,keuring ingepakt! Ontzettend blij mee.
-
Ciska Brouwer
Mooi produkt en snel geleverd
-
Annet
Geweldige winkel !
Vriendelijke verkoopster die goed hielp bij mijn vragen !
Geweldige producten ontzettend blij mee ! -
Andrea
Hele fijne winkel en zeer behulpzame mensen. Ik had per ongeluk de verkeerde maten kaarsen besteld bij de bestelde kandelaars en er werd hier meteen contact over opgenomen of dit wel de bedoeling was. Daarna samen gezocht naar een nieuwe samenstelling van producten. Ik kijk uit naar mijn nieuwe spullen! Bedankt Huisje65!
-
M.K
Heel blij mee
-
Jolanda Heijkoop
Perfect verpakt, bleef maar de geweldige vaas uitpakken,l. Maar deze shop is niet goed voor mijn portemonnee want ik ga er vast snel weer bestellen.
Tof contact, supermooie website, gangbare prijzen en voor ieder wat wils. -
Rachida Touffi
Snelle levering!
-
Monique Van Dijk
Goede service .en snel bezorgd
-
Kelly xxx
Zeer snelle en goede verzending.
Super mooie artikelen. -
Equinox
Snelle levering, dat wel. Dienblad heeft een gaatje, door ophangen tijdens verfproces. Staat niet op de site vermeld. Kun je ook niet zien op de foto. Zit een deukje in en oneffenheid. Binnen 2 minuten antwoord. Retour op bovenstaande afgewezen. Erg jammer....
Antwoord van Huisje65Beste,
We vinden het jammer deze review te lezen,
Zeker omdat deze niet gebasseerd is op waarheid.
Onlangs heb je bij ons een retouraanvraag gedaan voor een beschadigd product. De aanvraag is afgewezen met het bericht of je ons foto's zou willen sturen zodat wij het defect kunnen beoordelen. Zonder fotos kunnen wij helaas geen retourlabel aanmaken of een oplossing bieden.
We hopen dat je alsnog de moeite wil nemen om de schade te fotograveren zodat we je verder kunnen helpen en verwijzen je graag naar de voorwaarden op onze website.
DEFECT OF BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN:
Mocht het zo zijn dat je een defect of beschadigd product hebt ontvangen dan dien je dit binnen 24 na ontvangst aan ons te melden. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar: huisjenr65@gmail.com. We vragen je om duidelijke foto’s mee te sturen van het beschadigde/defecte artikel zodat wij het product kunnen beoordelen.
-
Bianca van Koot
Snelle levering. Netjes verpakt
Antwoord van Huisje65Fijn om te lezen en veel plezier met je klok 🙂
-
Grace Bagijn
Prachtige vaas. Helaas was het andere artikel niet verkoopbaar. Werd daar netjes over bericht.
-
Nicole Westmeijer-Timmer
Geweldige service. Via Instagram heb ik advies gekregen over wat er mooi zou staan op onze eettafel. Er werd goed meegedacht en de communicatie verloopt zeer prettig. Bij vragen krijg je snel een antwoord terug.
-
Anne t
Snelle levering van mooie spulletjes
-
Linda
Snelle service
-
Linda Neervoort
Super service!
-
Karin Gall
Geweldige webshop
-
Familie Rollé
Vriendelijk geholpen. Alles was keurig met zorg en aandacht ingepakt.