HuidHarmonie.nl
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 05-10-2024 stopgezet
-
Ikram
De Cerave Night Cream is nep, potje is niet gesealed en de substantie is dubieus. Ook het etiket is scheef opgeplakt. Schandalig dat mensen op deze manier worden opgelicht.
-
Sathimaria
Ik ben blij met mijn bestelling, levering was snel. En leuk verpakt!
-
Zoey
NEPPE PRODUCTEN! La roche posay producten gekocht die nep waren. Ik gebruik ze al jaren en koop ze normaal in de apotheek. Deze site is een scam!
Antwoord van HuidHarmonie.nlBeste Zoey,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de producten. Wij nemen uw feedback zeer serieus en willen dit graag verder onderzoeken. Kunt u ons alstublieft meer details geven over uw bestelling en uw ervaring via ons e-mailadres klantenservice@huidharmonie.nl? Wij willen ervoor zorgen dat al onze klanten authentieke en hoogwaardige producten ontvangen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren.
Met vriendelijke groet,
Karin
Team Huid Harmonie -
I S
Neppe producten! Ik heb een product besteld wat ik al 10 jaar gebruik ( koop het normaal ergens anders ) en het heeft een hele andere geur en de substantie is ook niet hetzelfde!
Antwoord van HuidHarmonie.nlBedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
Wij hechten grote waarde aan de kwaliteit en authenticiteit van onze producten. Daarom werken wij alleen samen met gerenommeerde leveranciers. Het is mogelijk dat er variaties zijn in geur en substantie door wijzigingen in de productie of nieuwe formules van de fabrikant.
Wij willen dit graag verder onderzoeken en oplossen. Kunt u ons alstublieft uw ordernummer en foto's van het product sturen naar klantenservice@huidharmonie.nl? Op die manier kunnen wij dit intern onderzoeken en een passende oplossing bieden, zoals een vervangend product of een terugbetaling.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Wij streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden.
Met vriendelijke groet,
Karin
Team Huid Harmonie -
Rowena
De levering was sneller dan verwacht; mijn pakketje kwam binnen twee dagen aan. Bovendien waren de producten zorgvuldig verpakt. Wat me het meest beviel, was de kwaliteit van de producten zelf—ze zijn zacht voor mijn gevoelige huid en geven een zichtbaar verbeterd resultaat. Ik weet dat ik een moeilijke huid heb, vandaar dat ik altijd erg voorzichtig ben.
-
Chantal
Erg tevreden over het gehele proces, van bestellen tot aan bezorgen. Ik kom zeker terug!
-
Michiel
Mijn vriendin had een aantal producten via de webshop besteld. Kwaliteit is totaal anders dan hetzelfde product ergens anders. Zeer mijn vraagtekens bij de authenticiteit van de verkochte producten.
-
Paulien
NIET KOPEN! Product wat ik heb gekregen is niet echt (totaal andere kwaliteit en substantie)! meerdere malen geprobeerd in contact proberen te komen maar ze reageren niet! Dus zou hier vooral niet kopen!
-
R Alberts
Verschillende items besteld. Kwaliteit was dubieus naar mijn mening, dus daarom maar een mail geschreven met het verzoek op een refund.
Huidharmonie gaf aan niet op de hoogte te zijn van dit probleem en verzocht een retour voor onderzoek en heeft het bedrag terug gestort op mijn rekening.
Al met al mag ik niet klagen en de service was in mijn geval heel goed. Ik zou het dus niet willen afraden om hier te bestellen mits je weet wat je koopt. -
Muhammad Usman Shabbir
They send me the wrong order but I am really surprised with their dedication to providing excellent customer service. They let me keep the product that was mistakenly sent and also refunded my money back into my back account. I really appreciate it and with such customer service I believe that many companies should take inspiration.
Antwoord van HuidHarmonie.nlDear Muhammad,
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your recent order at HuidHarmonie. Sending the wrong product was unacceptable, and we deeply regret any frustration this may have caused.
We have issued a full refund for your order and would like you to keep the received product as a goodwill gesture. We have also taken measures to prevent similar issues in the future.
Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your understanding. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.
Best regards,
Karin
HuidHarmonie Customer Service Team -
Michael
Pakket was snel geleverd. Mijn vrouw is er blij mee!
Antwoord van HuidHarmonie.nlBeste Michael,
Bedankt voor je geweldige review! We zijn erg blij om te horen dat het pakket snel geleverd werd en dat je vrouw er blij mee is. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en het doet ons deugd om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of vragen hebt over onze webshop, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback!
Met vriendelijke groet,
Karin
HuidHarmonie Team -
Lisa van Roij
Pakket snel ontvangen en leuk ingepakt! Zeer tevreden!
Antwoord van HuidHarmonie.nlBeste Lisa,
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat je je pakket snel hebt ontvangen en dat je tevreden bent met de manier waarop het was ingepakt. Bij HuidHarmonie streven we ernaar om niet alleen hoogwaardige producten aan te bieden, maar ook om de best mogelijke winkelervaring te bieden.
Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.
Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in HuidHarmonie. We hopen je snel weer terug te zien!
Met vriendelijke groet,
Marieke
HuidHarmonie-team