Happy Dees Box

Happy Dees Box

Bekijk alle reviews en keurmerken van Happy Dees Box en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Marianne
    Geverifieerde klant van Happy Dees Box

Leuke producten en een goede service!

Dank je wel voor review!

• A-dance
    Geverifieerde klant van Happy Dees Box

Super tevreden over onze Happy Dees pakketjes die wij hier voor ons team hebben besteld! We krijgen veel enthousiaste reacties! Erg tevreden!

Dank je wel voor review!

• Hoe beoordeel je Happy Dees Box?

• Christel Koops
    Geverifieerde klant van Happy Dees Box

Happy Dees box weet wat klantvriendelijkheid is. Post.nl kon het pakketje op het laatste moment toch niet op tijd bezorgen voor moederdag. Happy dees vondt het zo vervelend dat ze uit hun zelf daarom het pakketje ook persoonlijk bij ons hebben afgegeven. Moeder was ook erg blij met het armbandje. Die was ook erg origineel ingepakt met allerlei leuke kleine extraatjes😀

• Astrid
    Geverifieerde klant van Happy Dees Box

Leuke boxen en netjes verzorgd!

Antwoord van Happy Dees Box

Dank je wel voor je review!

• Kim Schutte
    Geverifieerde klant van Happy Dees Box

Super leuk pakketje om cadeau te geven!

• Liesbeth Jenné
    Review voor Happy Dees Box

Ik heb hier al meerdere malen besteld. Het wordt ontzettend snel verstuurd en het is iedere keer weer een kadootje om binnen te krijgen, want wat zijn deze boxen leuk ingepakt! Echt een aanrader als je op zoek bent naar een creatief cadeau.

• Rudo Odijk
    Review voor Happy Dees Box

Een power duo wat kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft staan! Als je hier besteld weet je in ieder geval zeker dat je pakket met zorg gekozen en ingepakt is!

• Rowdy Wijnands
    Review voor Happy Dees Box

Super blij met mijn happydeesbox original!
    Een feestje om uit te pakken! Ook heel leuk om cadeau te geven.