Haakaa Benelux
Aantal sterren
-
Didi Koomen
Heel blij met de service
-
Rosanne
Ik heb in september een product retour gestuurd, maar nog steeds geen bevestiging van ontvangst of terugbetaling ontvangen. Ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben helaas.
Ik krijg ook geen contact via de mail, en de telefoon staat uit.
Ik zou afraden om hier te bestellen. -
Hoe beoordeel je Haakaa Benelux?
-
Kelly
Mijn bestelling van 26 augustus heb ik nog steeds niet ontvangen. Na veel moeite kreeg ik op 4 oktober contact via whatsapp. Één van de producten was niet leverbaar en daar zou een mail over gestuurd zijn. Ze leek het netjes op te lossen door een extra product naar keuze aan de bestelling toe te voegen. Het zou ongeveer nog drie weken duren voordat alle producten weer op voorraad waren.
We zijn weer ruim 6 weken verder en ik krijg geen reactie meer.. -
Simone
Update 21-11-2024, inmiddels contact met Cécile en het geld van mijn retouren ontvangen. Cécile heeft een super waardevolle webshop voor (aanstaande) moeders, baby's en kinderen.
Heb producten geretourneerd en nooit mijn geld terug ontvangen. Ik heb bewijs met track&trace dat het ontvangen is. Ik heb inmiddels 2x gemaild en 1x geappt met Cécile, ik krijg 0 reactie van haar. -
Lizzy
Update 22-11-24:
Inmiddels heb ik mijn complete bestelling ontvangen en ter compensatie een product uit de webshop mogen uitkiezen. Fijn dat het na zo’n lange tijd toch nog goed is gekomen.
Tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet compleet ontvangen, waardoor ik nu met een incompleet product zit waar ik niets aan heb. Op 25 augustus 2024 heb ik een bestelling geplaatst, na veel mislukte contactpogingen uiteindelijk via WebwinkelKeur een geschil ingediend. Uiteraard werd er snel daarna keurig netjes gereageerd door Cécile. Deel 2 van mijn bestelling was inmiddels uitverkocht, maar zou snel worden nageleverd (in de week van 15 okt). Ook zou ik 'uiteraard' op de hoogte worden gehouden. Op 27 oktober heb ik wederom een mail gestuurd met de vraag waar de rest van mijn bestelling blijft. In reactie daarop kreeg ik een mail met een gekopieerde nep mail waarin ik zogenaamd op de hoogte werd gehouden. Of ik deze niet ontvangen had, wat gek!? (Even terzijde dat ik verder al haar mails en ook alle reclame wel ontvang) Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Bestel hier dus niet! -
Familie HD
Snelle levering en top product!
-
jos
Ik heb een grote bestelling geplaatst meer dan een maand geleden maar ik heb nog niks ontvangen. Mijn berichtjes en belletjes worden niet beantwoord En ik heb mijn geld ook nog niet terug gekregen. Uiteindelijk na geschil wel opgelost.
-
Amanda
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ook wordt er niet gereageerd op de e-mail en whatsapp. De telefoon wordt niet opgenomen.
-
Tinga Van den Broek
Super!
-
de Wit
Werkt perfect, snel in huis. 1 is genoeg
-
Tine Corthout
Zeer snelle levering
-
Iris Antonides
Snel verzonden en bezorgd (volgende dag)
-
Mira
1e review (2e, positieve review volgt hieronder):
Mijn bestelling van 11 juni 2024 is nooit aangekomen. Heb dit gemeld via twee mails, eentje op 27 juni, een tweede op 4 juli (geen enkele reactie). Heb verscheidene keren gebeld naar hun 06 nummer (dit telefoonnummer is al helemaal vreemd: geen enkele verwijzing naar het bedrijf. Je krijgt gewoon een algemeen bericht te horen: Het spijt me, maar de persoon die je belt is niet beschikbaar'), via "Cecile" op de Whatsapplink is ook helemaal geen contact mogelijk ("Er is geen WhatsApp- account gelinkt aan het telefoonnummer +63 8089270") Voelt aan als eèn grote fraudeuleuze bende. Om gek van te worden dat je als klant zo in het zak wordt gezet en je ze zelfs niet kan contacteren.
2e review na hervat contact met Haakaa (mede dankzij bemiddeling van Webwinkelkeur):
Het loont de moeite om melding te doen! Uiteindelijk heeft Cécile van Haakaa netjes gereageerd en is, na een heen en weer gemail met uitleg en excuses, het pakketje toch bij me aangekomen. Het is schijnbaar een opeenstapeling van 'bad luck' geweest (mails in de spambox van Haakaa, geen mail met een track&trace de eerste keer, een technisch tel.nummer probleem èn Post.nl dat mij twee keer niet heeft gemeld dat het pakketje klaarlag, waardoor het de eerste keer is teruggestuurd geweest...)
Om het allemaal goed te maken, want mijn vertrouwen was flink gekelderd, ontving ik een leuk extraatje. Dank Cécile, en dank Ismail van Webwinkelkeur! -
N.M. Scholten
Bestelling nooit ontvangen.
-
Ilze
Product werkte niet naar behoren. Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk contact gekregen en netjes opgelost. Inmiddels heb ik een ander product (generatie 3) en daar ben ik superblij mee. Werkt heel goed voor mij en materiaal is ook heel mooi. Ze zijn iets duurder dan een alieexpreskolf, maar eerlijk waar die alieexpreskolf was na twee weken steriliseren helemaal wazig geworden en de echte Haakaa blijft nu weken verder nog in nieuwstaat en werkt velen malen beter voor mij. Heel blij mee en ook met het contact hoe het is opgelost.
-
Claudia Piu
PosteNL did not inform me on the date of the delivery, and it did not leave a notice in my letter box (so not even sure they ever passed by my house). Result, it was only thanks of Haakka’s email asking for feedback that I remembered about this delivery, which left me only 3 days to pick it up at the point of delivery. By the way, all communication in Dutch, which I do not speak..if I knew PosteNL was the carrier I would have not made the purchase.
-
Peggy
Super!
-
Helen Van Laviere-Tjadens
Snelle en correcte levering.
Groot fan van de Haakaa kolf. -
Emily
Snelle verzending en goed product
-
Eva Pothoven
Snel verzonden