Guard-Fightgear
Welkom bij Guard, dé bestemming voor boks liefhebbers en -atleten! Bij onze winkel vind je een uitgebreide selectie van hoogwaardige boks spullen die je nodig hebt om je boks vaardigheden naar een hoger niveau te tillen. We hebben alles wat je nodig hebt om jezelf goed voor te bereiden op de ring.
shirts

• Tara
    Review voor Guard-Fightgear

Service en kwaliteit. Echt een aanrader die Guard FightGear 💪🏼🔥 vooral lekker tijdens het trainen, warming up of gewoon thuis!

Antwoord van Guard-Fightgear

Dankje wel Tara, blijf ons volgen? Er komen binnenkort ook meer dames spullen online en in onze shop:)

• Urwin w.p
    Review voor Guard-Fightgear

Vorige maand de pre-workout Tropical gekocht erg tevreden ermee. Snelle levering.

Antwoord van Guard-Fightgear

We zullen ons assortiment op korte termijn uitbreiden met meer producten.

• Hoe beoordeel je Guard-Fightgear?

• Kenneth
    Review voor Guard-Fightgear

Hele snelle levering. Sneller dan verwacht.
    En een leuk en praktisch presentje bij de bestelling, dat gebruikt kan worden bij de training. Het bestelde product voldoet ook aan mijn verwachtingen. Dus al met al, een betrouwbare, eerlijke en klantvriendelijke onderneming.

Antwoord van Guard-Fightgear

Kenneth bedankt voor je bestelling, blijft ons volgen voor verdere ontwikkeling rond ons merk

• Iwan Dienjes
    Review voor Guard-Fightgear

Hoge kwaliteit gloves en fijne kleding. Snelle levering.

Antwoord van Guard-Fightgear

Dankje wel Iwan , wij van Guard-fightgear doen ons best om hoge kwaliteit te leveren.

• Burak
    Review voor Guard-Fightgear

Kwaliteit is super goed, zeker tevreden!

Antwoord van Guard-Fightgear

Ik hoop dat je veel plezier zult beleven met de bestelde spullen

• Shiva
    Review voor Guard-Fightgear

Ik heb onlangs een Surinaams sport T-shirt en broek gekocht bij Guard Fightgear en ben zeer tevreden met mijn aankoop. De kleding is van uitstekende kwaliteit en biedt veel comfort tijdens het sporten. Daarnaast hebben ze ook geweldige beschermers, zoals scheenbeschermers, die zorgen voor optimale bescherming en duurzaamheid. Guard Fightgear levert echt topkwaliteit!

Antwoord van Guard-Fightgear

Dankje wel voor de zoveelste bestelling en interesse in ons merk.
    Blijf ons volgen voor verdere ontwikkeling rond ons merk

• DMP Training

Top producten!!
    Echt hele fijne pads, gebruik ze al 1,5 jaar en nog steeds ben ik zeer tevreden. Goede kwaliteit en de padding is zo geweldig. Voor pads trainers zeker een aanrader!!!

Dankje wel,DMP training

• Stas Romanov
    Review voor Guard-Fightgear

As a professional fighter I respect the quality of Guard Fight Gear greatly! For many years now we go back to back and we are victorious 🙏🏻 Thank you GuardFG you guys are the best 💯❗️

Antwoord van Guard-Fightgear

Thank you Stas keep training and keep following us. More stuff coming.

• Brain R
    Review voor Guard-Fightgear

Ben erg blij met mijn bestelling, een broekje als kado gegeven, en men was er heel erg blij mee.
    Zal in de toekomst vaker bestellen.

Antwoord van Guard-Fightgear

Blij te horen dat je er erg mee tevreden bent.
    Veel train plezier

• Angela
    Review voor Guard-Fightgear

Ongekende goede kwaliteit kleding en design, ben helemaal fan! Gewoonweg fantastisch

Antwoord van Guard-Fightgear

Mocht je nog iets nodig hebben , weetje ons te vinden.

• Justin
    Review voor Guard-Fightgear

Top kwaliteit en snelle levertijd echt een aanrader !

Antwoord van Guard-Fightgear

Hoi Justin we doen ons best om de spullen zo. Snel mogelijk te leren aan onze klanten .

• Chanell
    Review voor Guard-Fightgear

Fijne en duidelijke website daarnaast snelle service!

• Dennis
    Review voor Guard-Fightgear

De bestelde spullen tot nu toe zijn kwaliteit.

Antwoord van Guard-Fightgear

Dankje daar streven we er naar om kwaliteit te blijven leveren naar ons klanten toe.

• Afgelopen week de kickboks kleding set gekocht met de surinaamse vlag voor me dochtertje…snelle leve
    Review voor Guard-Fightgear

Service…perfect…goed contact bij vragen ook

Antwoord van Guard-Fightgear

We zijn blij dat we hebben kunnen helpen met je aankoop. Voor verdere vragen in de toekomst weer je ons te vinden

• Miguel Súarez Montoya
    Review voor Guard-Fightgear

Good quality, good attention, the shipping arrives sooner than expected , amazing company 👏 five stars.

Antwoord van Guard-Fightgear

Hey Miguel thanks, hope everything is to your liking?

• Viviana
    Review voor Guard-Fightgear

Very good quality and beautiful designs, it arrives quickly, they have very good attention. Highly recommended

Antwoord van Guard-Fightgear

Thank you Viviana, if there are any other things we would like to hear from

• Frank
    Review voor Guard-Fightgear

Hoogwaardige kwaliteit, originele designs, authentiek!
    Ik heb zelf naast kleding ook boxing gear aangeschaft en alles is van duurzame kwaliteit!!! eigenlijk is het 6 sterren waard!!

Antwoord van Guard-Fightgear

Dankje wel Frank voor de mooie woorden. We doen ons best om de spullen om hoge kwaliteit te houden

• Donovan
    Review voor Guard-Fightgear

Top qualiteit en snelle levering. Top!

Antwoord van Guard-Fightgear

Dankje wel Donovan blijf ons volgen omtrent nieuwe producten van Guard-fightgear

• Jelmer
    Review voor Guard-Fightgear

Toffe gear goeden kwaliteit snelle levering supper

Antwoord van Guard-Fightgear

Jelmer dankje wel, binnenkort ook worstel pakjes in ons assortiment.

• Max Quandt
    Review voor Guard-Fightgear

Goede kwaliteit van spullen en goede service.

Antwoord van Guard-Fightgear

Dankje wel Max als je iets nodig hebt weetje ons te vinden