Ground Covergroup is dé online specialist voor bodembedekkers als boomschors, houtsnippers, cacaodoppen, potgrond (ook turfvrij en vegan), tuinaarde en meer. Wij staan u graag te woord! U kunt ons bereiken via 0342-784000
9,4
Filter 3019 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3017 met beschrijving

• Klaas SISL Roorda
    Geverifieerde klant van Ground Cover Group - Boomschors.nl - Houtsnippers.nl - Potgrond.nl - Tuinaarde.nl - Cacaodoppen.nl - Zand.nl

Geleverd op de beloofde datum op de juiste plek. Snelle communicatie via email.

• Jos

Goed product voor een goede prijs

• Hoe beoordeel je Ground Cover Group - Boomschors.nl - Houtsnippers.nl - Potgrond.nl - Tuinaarde.nl - Cacaodoppen.nl - Zand.nl?

• Rene Evers

Snelle en perfecte levering, helemaal top !!

• Jordy Van den berg

De kwaliteit van het boomschors is erg goed en volgens de verwachting. Echter werd het na 2300uur doordeweeks bezorgd en is er 4 x aangebeld en werd er op de deur geklopt. We zijn ons te pletter geschikken. Voortaan beter communiceren.

• Michel Exters

Goede service en snel geleverd. Vriendelijke chauffeur.

• jo

Prettige man en snel geleverd. Mooie boomschors.

• Praktijk de Ruwaard

Goede service met meedenken welke het meeste geschikt is voor ons. Netjes bezorgd en goede prijs.

• Robert

Snelle levering, nooit een probleem gehad en goede service.

• Erik Groels

Snelle levering en goede kwaliteit!

• Laudy van den Heuvel

Snelle levering, keurig op tijd ook. Aarde is van goeie kwaliteit. Onze moestuin doet het top dankzij deze aarde!

• Isabella Van de ven

Snel en netjes bezorgd

• Wim Brouwer

Toppers

• Kees

Bestelling verliep goed. Eerste levering van 2 zakken cacaodoppen verliep prima. De tweede levering duurde een week. Contact met het bedrijf verliep slecht omdat de telefoon niet werd opgenomen. Ook via wattsapp kreeg ik geen contact. Uiteindelijk lukte dat via mail. Enkele dagen daarna ben ik gebeld en heb mijn beklag gedaan over de aftersales. Daarna werden de laatste 2 zakken snel geleverd. Ik vermoed dat het probleem veroorzaakt is door DHL maar het bedrijf is de opdrachtgever en daar ligt ook de verantwoordelijkheid.

• Marianne Bosch

Duidelijke richtlijnen en goede service

• sjef

Boomschors snel geleverd en voldoet helemaal aan onzr verwachting, het ziet er prachtig uit.

• Shahin Koobasi

Mooi product die boomschors, excellente besteld maar toch wat takjes, steentjes en helaas ook glasstukken (3 stukjes) in de big bag gevonden.

• Wilko Veneman

• Wijnand Smit

Na aanvankelijk een probleem met bestellen via de site verder alles accuraat verlopen tegen scherpe prijs

• Thijs Visch

Geen enkel probleem van bestellen tot aflevering de geleverde schors was goed en ziet er kwalitatief mooi uit.

• L Lintsen

Snelle service