GYZS.nl
-
Rink
Heb bij gijsz via bol.com 1x 100stuks vlechtschermsteun besteld en kreeg vervolgens 1stuk vlechtschermsteun.
Heb hierover contacht gehad met Quintin van bedrijf Gijsz en die zij uiteindelijk dat het om een prijsfout ging.
Heb wel mijn geld retour gehad maar vind het schandalig dat er 1 beugeltje verstuurd wordt terwijl er duidelijk 100stuks besteld zijn.
Voelde me echt voor de gek gehouden bij het openen van het doosje.
-
willem van soeren
altijd prima zaken gedaan met deze leverancier, alleen de laatste paar keer wilde men geen materiaal leveren omdat de order uit 40 eenheden bestaat en dit teveel moeite kost, en men je gewoonweg niet helpt met een slap whats appje en excuses voor het ongemak, zijn ze mij als klant kwijt inmidels een andere leverancier gevonden die de order wel in behandeling genomen heeft en keurig een offerte heeft gestuurd en binnenkort tot uitlevering overgaat. kortom ik bestel hier niks meer. en als dit bij meerdere klanten gebeurd kunnen jullie de tent beter sluiten. nu een dag later een standaard zinnetje neerzetten denken dat ik nog ga bestellen kom op zeg ik wil niet nogmaals teleurgesteld worden, jammer gyzs. een klant kwijt.
Antwoord van GYZS.nlBeste Willem, wat vervelend om te horen. We vinden het jammer dat we uw speciale bestelling van producten die wij niet in ons normale assortiment voeren niet hebben kunnen leveren. Als u 1 of meerdere van de 80.000 artikelen die wij wel in ons assortiment hebben zou willen bestellen helpen we u heel graag. Met vriendelijke groet, Team GYZS
-
Hoe beoordeel je GYZS.nl?
-
Jatak
Op 14 augustus een bestelling gedaan. 8 september zou leverdatum zijn. Na telefonisch contact 12 september konden ze nog niet uitleveren en zouden ze contact opnemen. Tot op heden niets gehoord en niets geleverd.
-
HJ
Er zijn veel ervaringen over levertijden die niet gehaald worden. Echter wanneer je 1 dag te laat bent met retourneren (moet al binnen 14 dagen) krijg je nul op rekest. Producten zijn oké, toch op deze manier een naar gevoel overgehouden aan GYZS.
Antwoord van GYZS.nlGeachte klant, onze excuses, er is een fout gemaakt bij het beoordelen van uw retour. Ondertussen hebben wij contact gehad en uw retour gewoon behandeld. Wij hopen dat uw klacht zo opgelost is. Met vriendelijke groet, Team GYZS
-
kris
artikel stond € 1,21 geprijsd als ik de bestelling plaatste van 130 stuks stond het artikel ineens € 1,41 geprijsd . ik heb dan een chatbericht gestuurd en ze bedankten mij voor het verwittigen van de fout . Ze zeiden dat ik ze nu kon bestellen dat het aangepast was en wat bleek ??? ze stonden nu € 1,71 het stuk .ipv mij te bedanken en ze mij aan 1,21 te geven maken ze ze nog wat duurder . wat een service dit heb ik nog nergens meegemaakt .
-
Hans
Geen product meer aanbieden via Bol.com met dezelfde prijs als dat je voor een grootverpakking betaald waardoor je 1 product krijgt i.p.v. 6
Sluw clubje
Klantenservice GYZS vind het wel grappigAntwoord van GYZS.nlBeste Hans,
de prijzen van onze producten op Bol.com zijn altijd inclusief verzendkosten, deze prijzen zijn dus anders dan op onze eigen website waar de verzendkosten apart berekend worden.
Wij vinden het vervelend als dit verwarring oplevert.
Groeten,
Team GYZS -
Bas
Sneller reageren en afspraken nakomen. Order was niet correct, reactie duurde 8 dagen waarin ze beloofde de producten direct te verzenden. Helaas nooit wat ontvangen..
Antwoord van GYZS.nlBeste Bas, onze excuses voor het ongemak. Volgens onze gegevens heeft u ondertussen wel de juiste producten ontvangen, mochten er nog vragen of problemen zijn dan horen we het graag van u.
Groeten,
Team GYZS -
Gosse
Ik had slotcilinders besteld voor de veiligheid van de woning, maar wat doet de pakketbezorger? Hij belt niet aan, maar legt het pakketje plompverloren onbeheerd in de toegangshal van het appartementencomplex. Lekker veilig!
-
Cristiano Vezzi
Er waren problemen met mijn bestelling, dat hebben ze uitstekend opgelost.
TOP. -
Alex
Goede serviceen snelle levertijd
-
Jan de Vries Lentsch
Door de voorraad info op de website goed te houden en service te leveren als ze daar een fout in maken
-
Loenen
tiakkw m raen. m m ecerettnuo aet izg hkaarertkgbne rrgdr deoen1vvl lnh pglveez ,ge ,t.oe,ng kaetgfoecjeionemrenokh itls wz.r g .idd3loo.eotd uaurcjoteebvwaedsiet dmeoev ecluer ggeegnzhnwr rtjeslreut del e t reeeie nree ebeeeaot dkee headifgeuwgeldvhBank errooti. iovken5 afkee rru ce.gefcrunsn adtenho gnslsec h oa m hgiteaenji
-
Ronald Klop
De prijs en verzending is prima. zeker voor die prijs. Maar een product retourneren is een drama. na 2,5 week maar eens belt hoe het met mijn aanvraag zat.(20-04-16) ja we maken het vandaag over binnen 1-3 werkdagen kunt het op u rekening verwachten. enkele dagen later(25-04-16) nog maar eens gebeld. daar werd verteld dat ik nog via de oude website had bestelt en dat er daarom iets mis was gegaan. nu zou ik weer binnen 1-3 dagen mijn geld ontvangen. (26-04-16) ja er staat iets op mijn rekening. Ik mis alleen nog ong. 60% van het originele bedrag. Zal 28-04-16 nog maar eens gaan bellen.
-
NSM Hoogland
Prima levering. Vaker besteld, sneller leveringen.