Fresh Parts
Door hun passie en doorzettingsvermogen konden ze gestaag uitbreiden. Na het toevoegen van custom stickers aan hun assortiment, besloten ze na vier maanden om hun aanbod uit te breiden met echte scooteronderdelen zoals valbeugels, verlichting, windschermen en meer. Door contact te leggen met verschillende leveranciers, konden ze een selectie maken en een kleine voorraad aanleggen.
Na zes maanden hard werken, werd het duidelijk dat hun slaapkamer te klein was geworden voor hun groeiende bedrijf. Ze verhuisden naar een nieuw pand in Veenendaal, waar ze voldoende ruimte hebben voor hun voorraad en het inpakken van bestellingen.
Fresh Parts blijft groeien en evolueren. Met de geest van 2020 blijven ze doorgaan en kijken ze uit naar een succesvolle toekomst. Als u op zoek bent naar hoogwaardige scooteronderdelen en accessoires, kunt u contact opnemen met Fresh Parts via hun website of telefoonnummer.
-
Tarik c
Hele goede service, snel opgestuurd zonder problemen.
-
Lars-Peter junior
Good stuff. Nice prices.
-
Hoe beoordeel je Fresh Parts?
-
Hamza
Snelle levering, goed verpakt!
-
Richard
Gewoon ronduit slecht. Een Klantenservice die zich verschuilt achter de whatapp. Mails worden niet beantwoord. En de algemene voorwaarden kloppen niet voor retour van producten. Voorbeeld: Producten mogen altijd uit de doos worden gehaald, bekeken worden, zelf monteren en erna retour worden gestuurd zonder opgaaf van reden. Dit valt onder het risico van de ondernemer dit bedrijf maakt eigen regeltjes en sluiten bijvoorbeeld uitlaat retouren uit waar ene klant niet tevreden over is. Uitsluiten mag helemaal niet en retour moet altijd mogelijk zijn. Ik zal een geschil starten via webwinkelkeur
Antwoord van Fresh PartsBeste Richard,
Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over je ervaring. We lichten dit graag toe om een aantal punten te verduidelijken.
Wij reageren via e-mail en WhatsApp altijd binnen 24 uur. WhatsApp gebruiken wij juist om snel te kunnen schakelen. Wanneer wij zien dat een klant zowel via e-mail als WhatsApp contact opneemt, beantwoorden wij het bericht bewust via één platform. Dit voorkomt verwarring en dubbel werk en zorgt ervoor dat je zo snel en duidelijk mogelijk wordt geholpen.
Wat betreft het herroepingsrecht: producten mogen worden bekeken, maar monteren en gebruiken valt hier niet onder. Een gemonteerd product kan niet meer als nieuw worden verkocht en kan daarom niet onbeperkt geretourneerd worden. Dit is geen eigen regel, maar volgt uit de wettelijke richtlijnen rondom waardevermindering.
In jouw specifieke situatie hebben wij direct meegedacht en een retourlabel aangeboden, met de afspraak dat wij de Sito Plus uitlaat zelf zouden passen op een Zip 2-takt. Als zou blijken dat deze niet past, was retour uiteraard mogelijk. Indien de uitlaat wel past, is het product deugdelijk en kunnen wij deze niet meer als nieuw verkopen.
Wij hebben hierin transparant, correct en volgens de geldende regels gehandeld en zullen dit ook toelichten bij WebwinkelKeur.
Met vriendelijke groet,
Team Fresh Parts -
Arjan
Ik was blij met de nette en vlotte levering, goede communicatie over levertijd. Verder prima verpakt, compleet en goede prijzen
-
Levi
Ze hebben goede prijzen, en een mooi assortiment aan spullen. Er was iets niet goed en toen had ik binnen een dag reactie.
-
Paul
Snelle levering en een goed product
-
Seren
Slechte ervaring! Blauwe oortjes voor de boxer helm besteld en deze waren bij het 1 ste oortje monteren al stuk gegaan. Na veel emails verstuurd gaat freshparts er vanuit dat het mijn eigen schuld is door het monteren terwijl deze simpel te monteren zijn. En dit gaat ook nog is om een paar tientjes. Geen enkele hulp van hun of tegemoetkoming ik hoor ook eindstand dat er geen garantie op zat.
Oortjes zijn slechte kwaliteit.
(Echter naar mijn review, reageren ze erop voor een oplossing voor het oog van klanten.Ze geven geen oplossing ik kan ze gewoon weggooien en mijn geld is ook weggegooid.
Antwoord van Fresh PartsGoedemorgen Seren,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het monteren van de oortjes niet is verlopen zoals verwacht. Wij begrijpen dat dit erg frustrerend is.
Omdat het oortje tijdens het monteren is gebroken, kunnen wij helaas niet uitsluiten dat de schade is ontstaan door externe handelingen. Daarom kunnen wij in dit geval geen garantie aanbieden. We hebben wel aangegeven dat er garantie op het product zit, maar uitsluitend wanneer het artikel al bij ontvangst defect is.
We testen onze producten regelmatig en hebben vastgesteld dat deze alleen breken wanneer er te veel kracht wordt gebruikt dan nodig is bij de montage.
Dat neemt niet weg dat het nooit onze bedoeling is dat een klant ontevreden achterblijft. Mocht u alsnog willen meedenken over een passende oplossing of advies willen over montage, dan staan wij uiteraard open om samen naar de mogelijkheden te kijken.
Met vriendelijke groet,
Team Fresh Parts -
pss
goede levering en goede kwaliteit producten
-
Guus
Perfect geregeld
-
Tim
Top service
-
Fenne
Goede service en snelle levering!!
-
Cs
Mooie producten en komt optijd
-
Jannes Vernimmen
Snel geleverd, en alles was goed ingepakt tegen beschadiging.
-
Kor
Het product beantwoordde aan de verwachtingen, was uitstekend verpakt en snel geleverd.
-
Peter
Alles was precies zoals besteld en heel snel geleverd ben zeer tevreden
-
Ray Kamerbeek
Snelle levering, service is goed en de prijzen zijn goed
-
Martin B.
Einer der wenigen Shops, die noch Neuteile für meinen Roller anbieten. Sehr gute Qualität, schneller Versand, sehr schnelle Kontaktaufnahme. Würde hier jederzeit wieder bestellen. Viele Grüße aus Deutschland ☺️
-
Clay
Goede service en snel bezorgd!
-
Bryan
Veel bestellingen al bij jullie gedaan nooit problemen gehad en altijd lekker in hij en goeie kwaliteit