FleurSupreme
-
De Snijder
Ik ontving geen bloemen en krijg de klantendiest niet te pakken.
-
Cecilia
Tien gele Babala's besteld. Bezorging verliep prima en de Babala's staan heel mooi in de vaas. Ik ben tevreden.
-
Hoe beoordeel je FleurSupreme?
-
Bernardine
Mijn product kwam beschadigd binnen. Ik heb telefonisch proberen te reclameren maar dat nr. bestaat duidelijk voor de show. Er wordt niet opgenomen en niet terug gebeld. Ook op herhaalde emails wordt niet gereageerd. Koop aub niets bij deze winkel, het draait uit op een teleurstelling en je bent je geld kwijt.
-
Kelly
Ze zijn helemaal niet bereikbaar, niet via mail, niet via telefoon. Bloemen correct geleverd, maar nooit factuur ontvangen (welke absoluut nodig is voor boekhouding). Via allerlei kanalen contact gezocht maar niets helpt.
-
Rick
Ik heb bestelling gedaan en van de bezorging heeft PostNL een zootje gemaakt. Echter heb je als betalende eindklant niets meer te zeggen tegen PostNL. Daarom verzoek ingediend voor informatie bij verkoper over status retour pakket , geen reactie, dus nu geen bestelling en geld kwijt, helemaal kut!
-
lidy
Na oorspronkelijk trage communicatie is het helemaal goed gekomen met mijn bestelling, het bestelde was niet op voorraad, maar ze zijn met een goede oplossing gekomen waar ik niets extra voor hoefde te betalen. Fijne service.
-
Jackie
Helaas is de communicatie zeer slecht verlopen. Eerst moest ik zelf achter mijn order aan aangezien ik maar niets hoorde. Blijkbaar kwam de mail niet aan, ok vreemd want stond wel goed in het systeem en ik kreeg wel een bevestiging van de order.
Vervolgens krijg ik twee dure pampaspluimen a 9 euro thuis die echter niet meer voldoen, of in elk geval niet voor het aankoopbedrag en hoe het beschreven stond op de site. In een poging het eenvoudig via de mail op te lossen krijg ik geen enkele reactie. Ook niet via de website en ook niet via een ander mailadres. Alsof je gewoon compleet wordt genegeerd. Heel jammer, want als de communicatie beter zou verlopen zou ik zeker vaker bestellen.
Terugsturen van de pampas zou natuurlijk kunnen, maar dat vind ik verspilling en het niet waard. -
Charlotte Brys
Goede service
-
Saskia Ten Bhomer
Thuisbloemist is zeer goed omgegaan met een klacht die ik had aangegeven en mijn vertrouwen hersteld.
Ik zal zeker weer een order plaatsen!
-
Cindy
Goede service! Goede kwaliteit bloemen!
-
Cecilia, geestelijk verzorger
Snel en keurig verzorgd geleverd. Mooi papier eromheen en een kaarten eraan. Vrijdag besteld met verzoek om snelle levering, maandag al geleverd. Van het bosje waren sommige bloemetjes wat verdrukt, maar het grootste deel was erg mooi. Voor herhaling vatbaar, ik vind mooie droogbloemen echt een uitkomst voor rituelen. Broos en sereen.
-
Liliane Deriemaecker
Het boeketje valt behoorlijk tegen, veel kleiner dan verwacht en dus ook veel te duur. NIET voor herhaling vatbaar. Jammer ben mijn geld kwijt aan iets die het zeker niet waard is. Raad het niemand bij jullie te bestellen
-
Anne-Marie Geerdens
Goede en snelle levering.
-
Anne Bijl
Prima
-
Kenny De Hertogh
Proper verzorgd en op tijd geleverd
-
Rina Robbemont
Snel geleverd en hele goede producten
-
Marianne De Prijck
Goede en snelle service
-
Adriana van eekeren
Goede kwaliteit en niet duur
-
Charlotte Wijffels
Bestelling niet ontvangen
-
Mark De Deyne
De service is goed en efficiënt, de leveringstijd is snel en de kwaliteit-prijs verhouding voor gedroogde bloemen is uitstekend. Het boeket kan nog iets verbeterd worden, maar over het algemeen ben ik tevreden.