Fenji.nl
𝗚𝘂𝗻 𝗷𝗲𝘇𝗲𝗹𝗳 𝗲𝗲𝗻 𝗿𝘂𝘀𝘁𝗺𝗼𝗺𝗲𝗻𝘁, 𝗷𝗲 𝗵𝗲𝗯𝘁 𝗵𝗲𝘁 𝘃𝗲𝗿𝗱𝗶𝗲𝗻𝗱!
Geniet van onze Biotine haarproducten, kokosnoot geurkaarsen, amberblokjes, zeepbars, bruisballen, diverse accessoires en meer...
kokosnoot geurkaarsen woodwick geurkaarsen vegan soap bars
9,5
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Sabrine
    Geverifieerde klant van Fenji.nl

Heel blij met mijn bestelling

Antwoord van Fenji.nl

Hey Sabrine, fijn te horen dat de bestelde producten goed bevallen.
    Bedankt voor deze mooie beoordeling!

• Fraukje van Gammeren
    Geverifieerde klant van Fenji.nl

Heb de shampoo en conditioner besteld, wat een fantastische producten zeg. Mijn haar voelt nu zo fijn, echt boven verwachting! Er zat zelfs een persoonlijk handgeschreven kaartje bij de bestelling, erg leuk gedaan. Beste Fenji.nl, jullie hebben er vanaf nu een vaste klant bij!

Antwoord van Fenji.nl

Hey Fraukje, super bedankt voor deze mooie 5 sterren review!! Geniet van je 🧴 en tot snel!

• Hoe beoordeel je Fenji.nl?

• Karin Braat
    Geverifieerde klant van Fenji.nl

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Karin bedankt voor je bestellingen en deze ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Fijn te horen dat de bestelde 🥥 geurkaarsen goed bevallen, geniet ervan!

• M.J.
    Geverifieerde klant van Fenji.nl

Fijn contact en fantastische producten. Bestelling snel in huis, aanrader!!
    Bestel hier zeker vaker!

Beste M.J.

Bedankt voor deze ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen!

• Asian candy shop
    Review voor Fenji.nl

Heel mooi en goed verpakt. Leuke persoonlijke kaartjes ook erbij en snelle levering. We hebben 2 geurkaarzen en 2 zeepjes met zeepnetjes. En het ruikt heerlijk . Zeker een aanrader als je van lekkere zeepjes en kaarzen houdt!

Antwoord van Fenji.nl

Beste Asian Candy Shop, bedankt voor deze mooie 5 sterren review... Veel plezier met de geurkaarse, Sisal soap bags en natuurlijke zeep bars!

• Kelly Baremans
    Geverifieerde klant van Fenji.nl

Mooie kaarsen met een heerlijke, subtiele geur. Kaars staat stabiel, het knisperende geluid van de lont zorgt voor een extra sfeerbeleving.

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Kelly, bedankt voor deze ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Fijn te horen dat de bestelde lavendel 🥥 geurkaars goed bevalt, geniet ervan!

• Natasja Van den Berg
    Geverifieerde klant van Fenji.nl

Mooie kaarsen, met heerlijke geuren. De levering duurde eventjes, mijn geduld werd beloond met een leuk extra verwennerijtje. Erg attent. Super bedankt!

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Natasje, bedankt voor deze ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review.
    Fijn te horen dat de 🥥 geurkaarsen goed zijn bevallen.
    Hopelijk bevalt je verwennerijtje (soap bar en sisal bag) ook zo goed?

• Fam. Smetsers
    Review voor Fenji.nl

Ziet er mooi uit en ruikt heerlijk

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Fam. Smetsers, bedankt voor deze ⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Fijn te horen dat hij goed bevalt… Wij wensen jullie veel plezier met de 🥥 geurkaars, geniet ervan!

• Carla van Nijnatten
    Geverifieerde klant van Fenji.nl

Heerlijke geurkaars en supersnel geleverd

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Carla, bedankt voor deze mooie ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review.
    Fijn te horen dat de 🥥 geurkaars goed bevalt, geniet ervan!

• Loeske
    Review voor Fenji.nl

De kokosnoot geurkaars springt er ècht uit! Niet alleen de heerlijke geur, maar ook zó leuk om te zien! Heel apart! En dan ook nog eens op duurzame wijze vervaardigd, geweldig! Zeker aan te raden!

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Loeske, bedankt voor deze ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Fijn te horen dat de 🥥 geurkaars goed bevalt, geniet ervan!

• Ineke van Steen

Hele goede service. Mooi product 😀

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Ineke, bedankt voor deze ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Fijn te horen dat hij goed bevalt… Wij wensen je veel plezier met de 🥥 geurkaars, geniet ervan!

• Janneke Van steen
    Geverifieerde klant van Fenji.nl

Heb deze kaars besteld in de geur Freesia. Verrassende frisse en warme geur. Bestelling was goed verpakt, er zat zelfs een bedank kaartje bij… Top

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Janneke, bedankt voor deze lovende ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Fijn te horen dat hij goed bevalt… Wij wensen je veel plezier met de 🥥 freesia geurkaars, geniet ervan!

• Helma van Nijnatten
    Review voor Fenji.nl

Heb mijn bestelde kokosnoot geurkaarsen (Freesia en Sandelhout) op afspraak opgehaald. De kaarsen zien er niet alleen er heel leuk uit ze ruiken ook nog eens heerlijk! En dat terwijl ik ze nog niet eens aangestoken heb. Echt een aanrader, ga zo door.

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Helma, dank voor deze mooie ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Wij wensen je veel plezier met de 🥥 geurkaarsen, geniet ervan!

• Jan-Hein
    Review voor Fenji.nl

Prachtig natuurproduct. Goed verpakt, ruikt niet chemisch maar echt natuurlijk. Leuk om te geven of om gewoon lekker zelf te houden!

Antwoord van Fenji.nl

Hoi Jan-Hein, dank voor deze mooie ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ review. Wij wensen je veel plezier met de geurkaars, en wellicht tot snel!

• Debby
    Review voor Fenji.nl

Bestelling opgehaald bij deze webshop. Vriendelijk geholpen. Echt een aanrader!! P.s. ik ben voor de frisse perzik geurkaars gegaan.

Hey, Debby
    Wat tof dat je de tijd/moeite hebt genomen om deze (en tevens eerste) en lovende ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ review hebt geplaatst!

Hopelijk mag je vele uren genieten van je perzik geurkaars… P.s. goede keuze wel!