Exotic Aquatica
-
Cees Groenendijk
Test setjes besteld, bijna 2 weken op moeten wachten omdat er 1 niet op voorraad was, dan kan daar heb ik ook geen probleem mee maar 1 testset was best before 9-2024.
Het is 24 september geleverd.
Update:
Wegens drukte had hij nog niet gereageerd maar wordt nu naar alle tevredenheid opgelost.
-
Natalia
Very friendly customer service, fast shipping and great product! 👍😍
-
Hoe beoordeel je Exotic Aquatica?
-
Michiel van de Horst
Gister aantal direct plantjes besteld vandaag netjes binnen gekomen
-
Merijn de Ruiter
Planten zijn supermooi aangekomen,
(had deze besteld via het Aquaplants Direct systeem)
Planten waren de volgende dag al binnen!
Super goed jongens!
Blijf zo doorgaan -
Dimitri Cools
Lang moeten wachten, niet telefonisch bereikbaar, reageren niet op mail. Planten niet meer gezond bij aankomst, slijmerig en rottend, beestjes overal. Via post NL geleverd: kartonnen doos met daarin piepschuim schaaltje en WATERplanten die in een dichtgebonden zakje ZONDER WATER zaten.
Bij het openmaken roken we meteen dat de planten aan het rotten waren.
Geen idee waar het fout ging, maar ik hoop dat deze beoordeling niet onopgemerkt blijft en er op zijn minst wordt bekeken hoe dit vermeden kan worden. Wij bestellen geen planten meer online na deze ervaring.Antwoord van Exotic AquaticaHai Dimitri balen zeg!
Ik ben bang dat ze bij de postdienst teveel vertraging in heeft gezeten en hierdoor dit pakket dus 'veel te laat aan is gekomen'
Ik moet u wel op de hoogte stellen dat we sinds kort een nieuw systeem hebben namelijk Aquaplants Direct aquariumplanten direct voorverpakt zonder slakjes algjes of beestjes.
Via deze manier is de kans dat het nog slecht aankomt nihil ik kan u aanbieden kostenloos een nieuwe zending te versturen met aquariumplanten via ons nieuwe systeem!
Ik weet dan wel zeker dat alles goed aankomt ;)
Neem even contact met ons op via whatsapp of mail!
Dan zorgen wij dat uw ervaring weer helemaal top word :)
Met vriendelijke groet,
Tim Huesman
Exotic Aquatica -
Joeri
Meer dan 2weken moeten wachten op levering terwijl er 3/4 dagen wordt aangegeven. Dan mis ik nog een deel van de bestelling en worden er rotte planten opgestuurd. Met klachten kijken ze enkel naar hun eigen portemonnee. Schande! Ik ben dus veel geld kwijt en heb er niets voor in de plaats gekregen
Antwoord van Exotic AquaticaGoeiemorgen Joeri,
Om exact te zijn ging dit om 5 dagen weekend niet meegerekend.
Dat deel dat u miste ging om de Floragrow carbo 250ml ( hiervoor hebben wij onze excuses aangeboden en uiteraard ook dit bedrag gecrediteerd )
Omtrent de klacht van uw planten hebben we de fotos bekeken we zien inderdaad dat er 1/2 plantjes er wat minder mooi uitzagen (kan soms overmacht zijn) hiervoor hadden wij u graag ook kostenloos nieuwe planten willen leveren waarop u aangaf dat u dit *in uw woorden* een Bullshit oplossing vind en hierover niet akkoord was, op een zeer onfatsoenlijke/asociale manier ( Moet ik de mail erbij pakken ? ) Daarbij eist u het complete bedrag terug ( Dit gaat met Hardware wel maar helaas met Levend materiaal niet, zie algemene voorwaarden )
Wij willen u ondanks uw onfatsoenlijke gedrag voor alsnog voorzien van mooie Aquariumplanten, we kunnen u zelfs een foto sturen als het hier weggaat.
Nogmaals enorm vervelend, we horen het graag !
Met vriendelijke groet,
Tim Huesman -
Peter
Was niet veel meer van over nadat DHL geen bezorg poging heeft gedaan en dit wel zegt gedaan te hebben. En ik pas twee dagen later in de gelegenheid was het pakket af te halen :(
Antwoord van Exotic AquaticaGoeiemorgen, Vervelend Peter
Graag even contact opzoeken dan zorgen wij voor een nieuw pakketje! -
Piet Goossens
Mooie prijzen en goede service
-
Alex Visser
Product netjes aangekomen
-
Anita Hendriksen
Super blij met de goede aankoop en helemaal professioneel geleverd
-
Bart
Via Google ben ik op hun website terecht gekomen. Deze gaf mij direct een duidelijk overzicht met foto`s van de planten die ze te koop aanbieden.
Ik heb toen een bestelling geplaatst van +/- 20 plantjes. Dezelfde dag nog kreeg ik de bevestiging binnen dat alles bij de transportfirma was. Nu moest ik dus enkel nog wachten tot het geleverd werdt.
Dit wachten duurde toch langer als verwacht. Na twee dagen kon ik via de track en trace nog altijd geen vooruitgang zien. Na nog twee dagen gewacht te hebben heb ik toch maar eens contact opgezocht met DHL. Daar gaf men mij de raad de leverancier te contacteren zodat deze een onderzoek kon laten openen bij DHL. Zo gezegd...zo gedaan. Men heeft toen onmiddelijk contact opgezocht met DHL en er ging een onderzoek ingesteld worden. Een dag later kreeg ik de melding dat het pakket gevonden werdt en terug richting leverancier ging. Ook goed want ondertussen was het pakket al meer dan 10 dagen onderweg en zaten die plantjes dus ook al 10 dagen zonder licht.
Men heeft mij toen al verzekerd dat er nieuwe plantjes opgestuurd gingen worden.
Nog een dag later kreeg ik weer een bericht dat de plantjes toch nog bij mij thuis afgeleverd werden. Tis te zeggen...ze werden achter in de tuin een halve dag in de zon geplaatst.
Zoals verwacht was er niet veel goeds meer aan de plantjes. Enkele hadden de lange rit toch nog goed overleeft maar de meeste waren toch rot.
Nadat ik contact op had genomen met exotic aquatica en hun de nodige foto`s bezorgd had hebben ze mij onmiddelijk nieuwe plantjes opgestuurd...plus nog eentje extra zelfs. Deze zijn na een dag ook thuis uiteindelijk aangekomen.
Al bij al kan ik dus zeggen dat ik van Exotic Aquatica een zeer goede en correcte service gekregen heb!!!! Ze hielden mij voortdurend op de hoogte via whatsapp en ik kon hun ten alle tijden ook contacteren. TOP-service. Ik raad hun dus zeker aan en voor mijn volgend aquarium zal ik mijn plantjes ook via hun terug bestellen.
Bart. -
Maarten
Wat een top service. Ben via google de website tegengekomen en heb er uiteindelijk een totaal aquascape pakket aangeschaft. Je wordt van het begin tot eind geholpen en ze denken goed met je mee. Behalve over de gekochte producten krijg je ook gewoon advies over het vervolg. Zeker een aanrader, ik zal dan ook nog vaker producten bestellen.
-
Mieke
Het contact is slecht.
We kregen het binnen in een zelfgemaakte doos van een andere doos.
Rood van de planten is ver te zoeken.
Antwoord van Exotic AquaticaGoeiedag Mieke!
Omtrent het contact heb ik u zojuist een berichtje gestuurd via whatsapp! U had als enige de vraag wanneer uw pakketje binnenkwam, dezelfde dag is de track en trace nog weg gegaan in de veronderstelling dat u deze wel zou zien.
Omtrent verpakking kan dit zeker wel kloppen! Bij hele kleine bestellingen ( in dit geval 3 aquariumplant potjes ) maken wij van een grote doos een kleine. De reden hiervan is is omdat het simpelweg niet nodig en logisch is om hiervoor een grotere doos te nemen dan krijgt u meer verpakkings materiaal als product binnen.
Omtrent de vraag waarom er niet zoveel rood in zit, heb ik even voor u nagekeken het ging in dit geval om de plant : Myriophyllum Tuberculatum. Deze plant is van nature rood maar onder slechte/niet de correcte verlichting zal hij inderdaad wat minder rood zijn. Wij adviseren altijd ook rode led in de verlichting voor de planten. Dit had u ons ook altijd kunnen vragen via whatsapp als advies, dan hadden wij u netjes kunnen adviseren! :)
Uiteraard mag u ons altijd vragen stellen of advies vragen via whatsapp of mail!
Bedankt voor uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Exotic Aquatica -
Teunie
Jammer dat de bezorging erg lang duurde waardoor sommige plantjes er niet mooi meer uitzagen en niet alle plantjes waren goed doorworteld.
Antwoord van Exotic AquaticaHai Teunie!
Bedankt voor je review vervelend om te horen dat het allemaal wat langer heeft moeten duren, dit kan komen doordat DHL soms vertraging heeft ( dit valt buiten onze macht om soms )
Als u contact met ons opneemt en fotos stuurt van de planten dan kan ik even kijken wat er mogelijk is! ;)
We horen het graag! -
Martin Koops
Geweldige service, goed verpakt en snel geleverd
Antwoord van Exotic AquaticaBedankt voor de mooie Review Martin!
-
Oleg Makhinov
Ik heb planten gekocht. De kwaliteit van de planten is zeer goed. De levering duurde ongeveer een week, wat iets langer was dan verwacht.
Antwoord van Exotic AquaticaMooi om te horen! Dank voor uw review!
-
Max Dörenberg
Mijn vorige revieuw was niet positief. Deze kan men teniet verklaren. Inmiddels alles correct in goede communicatie hersteld.
Mvg maxAntwoord van Exotic AquaticaGoeiedag Max!
Wat vervelend dat het wat langer duurt. Echter heeft u op 1 april besteld en is het via ons 7 april verzonden ( het weekend niet meegerekend, komen we uit op 4/5 werkdagen )
We kunnen het in het weekend laten verzenden maar dan staat het een aantal dagen in het depeau ook niet echt bevordelijk voor de kwaliteit ;)
Ik heb ook al aangegeven dat u me even op de hoogte moet houden, wanneer het binnen is maar ik ga er vanuit dat alles netjes en vers aankomt dat is namelijk waar wij op uitblinken,
Wellicht misschien niet vliegensvlug dezelfde dag maar wel goed ingepakte kwalitatieve plantjes. Wij kunnen ook simpelweg niet altijd dezelfde dag nog leveren door de immense drukte.
Nogmaals excuses voor de lichte vertraging!
Met vriendelijke groet,
Tim Huesman -
S.
Super goede service, goed bereikbaar en snelle reactie.
In overleg is er veel mogelijk, er wordt altijd vriendelijk gereageerd.
Plantjes zien er goed uit en goed verpakt.
Snelle levering/verzending.Antwoord van Exotic AquaticaMooi om te horen! 😊
-
Ilona
Geweldige services , staat klaar als je vragen hebt en reageert snel en denkt mee . Ga zeker daar vaker bestellen
Antwoord van Exotic AquaticaBedankt Ilona ;)
-
Erik Emmelkamp
Planten snel geleverd en goed verpakt nu wachten hoe ze groeien
Antwoord van Exotic AquaticaAah mooi om te horen Erik! Veel plezier ervan