EbikeUpgrade.nl
-
T. Sen
Geachte heer/Mevrouw,
İk heb ude bestelling, met in houd van een fiets oplader, onder nr 4269, in goede orde ontvangen, aleen, Heelas, door dat mijn fiets accu defect was, kon ik niets veel van aan doen, dus daar om most ik de oplader terug sturen, dat heb ik ook gedaan dus op 11 nov. 2024, ik heb wel terug verzonden, nu wacht ik oa van mijn geld ,₺.59, 99 -op die ik op jullie rekening gestoord heb, om terug te krijgen en of op mijn rekening nr.
Nl 23 ABNA 088 67 09 059 terug gestort wordt.
İk hoop dat ik u, hiervoor voldoende informeerde verblij ik.
Hoogachtend dhr. T. Sen, van uit Rotterdam -
Yolan van Laar
Snelle levering en heel snel en adequaat advies! Super blij mee!
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Hoe beoordeel je EbikeUpgrade.nl?
-
Murray Gibbs
Top, binnem 24 uur onvangen
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Adri Koevoet
Snelle levering jammer dat PostNL langer tijd nodig had.
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Marianne Albers
Duidelijk wat er aan de hand was met de accu vd elektrische fiets en wat de kosten zouden zijn.
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Gerald van Kleef
Vooraf per mail contact gehad over welke acculader ik nodig zou hebben. Zelfde dag reactie en direct bestelling gedaan. Goede service en snelle bezorging de volgende dag.
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Rowan van de Belt
Snel verstuurd Door postnl niet op tijd. Product is prima.
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Natacha Vandermeulen
Bedankt voor de snelle reactie
-
Eric Van de veen
Prima geregeld door Gerald
Antwoord van EbikeUpgrade.nlDankjewel !
-
Jay Stevens
Mijn eerste lader werkte niet…
Na een mailtje heeft hij direct geantwoord en vrijwel gelijke een nieuwe opgestuurd met retour label voor de oude terug te sturen…
Gewoon een super service!!!Antwoord van EbikeUpgrade.nlDankjewel !
-
Jan Prins
Goede service, afhandeling is snel en direct en prettig contact.
Antwoord van EbikeUpgrade.nlDankjewel !
-
Dramatische communicatie en wachtende op terugbetaling
Artikel (foto) op website klopte niet met wat geleverd werd. Op de website staat vermeld dat bij retours contact moet opgenomen worden via het mailadres. Dit heb ik gedaan, maar zonder reactie. Uiteindelijk via whatsapp eindelijk een reactie gekregen. Het artikel werd teruggestuurd en door Ebike drie weken geleden ontvangen waarvan ik de ontvnagstbewijzen naar hun doorgestuurd heb. Vorige week reeds contact proberen opnemen daar hun voorwaarden aangeven dat het bedrag max na twee weken teruggestort wordt. Bericht werd gelezen echter geen reactie. Deze ochtend nogmaals geprobeerd via whattsapp, email en via deze weg. Hopende nu wel een reactie te krijgen
-
Karel Stroeykens
Mijn bestelde lader op 3/10/2024 is nooit geleverd geworden. Dit ondanks het feit dat ik dit meerder malen heb gemeld en mij beloofd is geworden dat er een nieuwe zou worden opgestuurd. Zeer trage en gedeeltelijke antwoord op chatberichten via Whatsapp. Niet telefonisch bereikbaar. Steeds afgeleid naar de voicemail en er wordt nooit teruggebeld.
-
Liset
Prima service! Op mijn vragen werd snel gereageerd.
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Paul
Past, werkt prima, goeie beschrijving!
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Michel Vandeleur
levering ok
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Remigijus Kulse
My order was not delivered and make problems to get back money return
Antwoord van EbikeUpgrade.nlHello,
We were able to resolve it via email. Thank you very much. -
Tessa van Laar
Ik had een maand geleden een bestelling geplaatst, maar mijn pakket werd maar niet geleverd. Toen ik na twee weken niets had gehoord, besloot ik zelf contact op te nemen. Na drie keer bellen en telkens nul opvolging te krijgen, werd er pas actie ondernomen door de eigenaar om te kijken waar mijn pakket gebleven was.
Na het vierde telefoontje bleek dat mijn pakket kwijt was geraakt. Dit was informatie die ik alleen ontving omdat ik wederom zelf contact opnam. De eigenaar beloofde vervolgens de betaling stop te zetten, maar ik moest een vijfde keer bellen om erachter te komen dat er geen actie was ondernomen.
Elke keer dat ik belde, kreeg ik de belofte dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden. In totaal werd mij dit vier keer beloofd, maar er is letterlijk geen enkele keer daadwerkelijk teruggebeld. Het gaat er mij niet om dat het pakket kwijt was, want daar kan de eigenaar niets aan doen. Hij heeft het wel netjes opgestuurd, maar daarna beloofde hij telkens dingen te gaan regelen of de volgende dag contact op te nemen, maar vervolgens hoorde ik niets en moest ik tot vijf keer toe zelf contact opnemen om te achterhalen waar mijn pakket was en ervoor te zorgen dat mijn betaling stopgezet werd. Inmiddels is het eindelijk geregeld en is de betaling via Klarna stopgezet.Antwoord van EbikeUpgrade.nlBeste Tessa, bedankt voor deze review. Het is natuurlijk niet goed dat wij beloven terug te bellen en dit niet doen. Echter betrof dit een zending van meer dan 300 euro. We hadden gedacht/gehoopt dat deze nog wel weer terug boven water zou zijn gekomen, vandaar we iets langer hebben gewacht met het terug betalen.
-
Jan Ligtenberg
Was nog vergeten te vertellen over het telefonisch contact. Perfect gewoon.
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !
-
Frank
prima oplader!
Antwoord van EbikeUpgrade.nlBedankt voor je review !