EPDMLand.nl

EPDMLand.nl

Jouw dak totaalleverancier. Bij EPDMLand vind je een uitgebreid assortiment om het dak te voorzien van hoge kwaliteit materialen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor een professioneel advies.
8,2

• Matthijs
    Review voor EPDMLand.nl

Levertijd zou 1-3 dagen zijn en mogelijk als er 1 product later is mogelijk enige vertraging. Is natuurlijk mogelijk maar het ontbreken van enige melding hiervan dan wel telefonisch of per email bereikbaar zijn maakt duidelijkheid hierover te krijgen erg lastig. Telefonisch is men nu al 5 dagen in training. Kan toch niet zo zijn dat het gehele bedrijf daarmee niet bereikbaar is? Wellicht dat een terugkoppeling en alsnog de beloofde afhandeling/ levering mijn boordeling nog doet bijstellen

• Frank van Velsen

Mooi product.

• Hoe beoordeel je EPDMLand.nl?

• Aart
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Spullen besteld, maar werden pas twee weken later geleverd, wat erg jammer is als je het snel nodig hebt

• Thierry Janssens
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Ik hadt 5 dakrand profielen besteld en betaald . Zelfs een email verstuurd maar krijg geen reactie daarbij zijn er 5 hoeken geleverd die ik niet hadt besteld .
    En schreef zelfs in de email hoe gaan we dit oplossen nu.
    Maar tot nu toe geen reactie ontvangen .
    Daar ik deze zeer dringend nodig hadt .
    Hopelijk gaan jullie dit oplossen nu voor mij.
    Want ik moet nog bestellingen doen .
    Mvg
    Thierry

• Rijn Zeulevoet

Snel en correct geleverd

• Rene Zonneveld
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Pakket was zeer uitgebreid ,meer dan genoeg materiaal

• Arnaud Klopper
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Prima product communicatie voor levering zou beter kunnen. Na 1 telefoontje kreeg ik dezelfde dag nog mail met de verwachte levertijd.

• Mario van der Borst
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Overzichtelijk website en goede service

• Arno van Tol
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Produkt kwam in twee delen met drie weken er tussen binnen. Ruilen van zaken uit de eerste zending toen niet meer mogelijk. Slecht contact te krijgen over status informatie

• Dave Coenen
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Geen reactie op mail, betaling uitgevoerd en een mail ontvangen dat er iets mis is met de levering. Meerdere keren contact proberen te leggen en niemand bereikbaar.

• ---
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Product bevatte niet alles , spuitlijm voor de randen zat er niet bij , deze zelf moeten aanschaffen , roller was zeer snel kapot , verder wel snel geleverd..

• Kegam
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Kwaliteit Epdm, betaalbaar, compleet met alle toebehoren, levering op tijd

• menno vermij
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Goede service was wat fout gegaan bij de leverancier en zonder probleem opgelost top ga ik vaker bestellen als ik weer wat nodig heb

• Peter Zijderveld
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Ondanks dat de levering niet vlot ging. Het materiaal was makkelijk te verwerken en de beschrijvingen waren erg duidelijk

• Jb Te winkel
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Een goede prijs en snel geleverd.

• piet de vos
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

goede producten. alleen jammer dat de levering best wel lang duurt .op de site staat we streven er om binnen 72 uur te leveren en het duurde 2 weken en kreeg ook geen bericht

• V.N. Molenaar
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Prima materiaal en goede en snelle service.

• Roy
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Alles netjes volgens afspraak geleverd zonder beschadigingen.

• John
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Geen informatie over bezorging. Hoge verzendkosten voor een pakketje wat ook door de brievenbus paste.

• Oscar Stern
    Geverifieerde klant van EPDMLand.nl

Goede opvolging ook al gaat het niet goed wordt het goed opgepakt en uitgevoerd.

Antwoord van EPDMLand.nl

Beste Oscar,
    Fijn dat alles goed is opgelost.
    Bedankt voor je beoordeling.
    Groet, Team EPDMland