PopsPortal

PopsPortal

Wij zijn Mike en Dane, gebroeders Bakker. Samenwerkend met PopsPortal en voorheen met Duo Commerce . We zijn net als jij enthousiast om funko's te verzamelen.

Wil jij de allernieuwste Funko Pop kopen? Check de shop. Ruim Assortiment ✓ Snelle levering ✓ Goede prijzen ✓ Perfecte klantenservice ✓
8,9

• Jess
    Review voor PopsPortal

Jammer, had 2 preorders in mijn winkelmandje staan van 39,95 per stuk. Kom terug bij de computer, plots 79,95 per stuk! Ze hebben natuurlijk gezien dat deze in mijn mandje stonden en snel enorm verhoogd. Hier ga ik dus nooit meer bestellen, met dit soort praktijken hoeven ik geen zaken te doen.

• Nathalie Kroeze
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Snel Service kon het de zelfde dag nog ophalen

• Hoe beoordeel je PopsPortal?

• Anieta Antema
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Mooie prijzen, en goede service.

• Dy Willemse
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Snelle levering en netjes verpakt.

• Max vogels
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Superfijn bedrijf, hele goede service en altijd een luisterend oor als je een vraag hebt. Ik raad dit bedrijf aan. Dikke vette 10 krijgen ze van mij.

• Edwin
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Home Alone huis gekocht voor een mooie aanbieding wegens kleine beschadiging, maar tot mijn verrassing zag het er perfect uit, ben bijzonder blij met de aanwinst en dat ook nog voor een top prijs.

• Jeffrey
    Geverifieerde klant van PopsPortal

De bestelde funko pop is netjes optijd geleverd in doos met beschermhoes. Het was jammer dat de Funko bij levering licht beschadigt was aan de onderkant en achterkant een karton deukje aanwezig was. Dit stond niet in de beschrijving. Desondanks toch besloten om het te houden wegens schaarste Funko pop.

• Laurent Dervaux

A recommander top !

• Joyce Schutte
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Erg fijne webshop. Leveren snel, duidelijke communicatie en goed verpakt. Ons vaste adres voor Funko's

• Claudia Van den berg-vontenie
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Snelle service, als er iets niet goed is dan nenmen ze contact met je op, zeker aanrader voor mensen die funko, s zoeken.

• M Van Ingen
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Prima service. Ik zat al vanaf januari op een preorder te wachten maar dat wilde ik niet meer dus zonder probleem heb ik het geruild voor iets anders

• Erik Van hal
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Ja, dit is gewoon top verpakt

• D'angelo Parauti

• ricardo pauwels

Goede verzending

• S.
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Ik was opzoek naar een nieuwe site om funko’s te bestellen

• Ann-sofie Willems
    Geverifieerde klant van PopsPortal

De funko poppen waren in een beschermcase gepropt die een deftig gevouwen zijn en plastic was er maar voor de helft eraf gehaald. ZEER slordig verpakt.

Antwoord van PopsPortal

Beste klant,

Dank voor uw feedback. Duurzaamheid is voor ons belangrijk, en veel klanten waarderen onze keuze om herbruikbare materialen te gebruiken, zoals oude doosjes en opvulmateriaal. De kosteloze protectors bij de 4” exclusive pops bieden extra bescherming tijdens transport, en we hadden ze ook niet hoeven toevoegen. Het is jammer dat u daarover negatieve feedback achterlaat. Een slordige verpakking weerspiegelt niet de veiligheid van de inhoud; we zorgen altijd voor een zorgvuldige verpakking, vaak met dubbele dozen voor extra bescherming. Bij eventuele schade staan we altijd garant voor een vergoeding.

We waarderen uw opmerkingen en nemen ze mee.

Dane PopsPortal

• Fernando Van der winkel
    Geverifieerde klant van PopsPortal

gewoon snel geleverd doos ziet er goed uit en 3 van de zelfde serie pops die ik niet had dus heb ik een begin aan een nieuwe collectie dank je wel!

• Giovanni Houweling
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Het product kwam heel huids aan maar het duurde ruim een Maand voordat het bezorgd werd

Antwoord van PopsPortal

Hey Giovanni,

Bedankt voor je recensie! Het spijt ons dat de levering langer duurde dan je had verwacht. De levertijd van 8 tot 14 werkdagen stond inderdaad bij het product vermeld, maar door een uitzonderlijk leveringsprobleem bij onze leverancier heeft het deze keer wat langer geduurd. Gelukkig komt dit bijna nooit voor!

Onze excuses voor het ongemak, en we doen ons best om dit in de toekomst te voorkomen.

Dane PopsPortal

• Renée Zilverentant
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Prima levering, netjes ingepakt, goede contact tussendoor

• Jan
    Geverifieerde klant van PopsPortal

Goede levering, producten kwamen in perfecte staat aan. Zeker een aanrader!