Droogmolenstore

Droogmolenstore

Droogmolenstore.nl werkt al jarenlang samen met kwalitatief hoogstaande merken zoals Brabantia en Leifheit. Deze merken hebben zich bewezen op het gebied van buiten drogen. Alle droogmolens en droogrekken uit ons assortiment zijn van een uitstekende kwaliteit, praktisch, kostenbesparend en hebben een lange levensduur. Daarnaast vindt u bij ons diverse accessoires waaronder de droogmolenvoet, beschermhoezen en grondankers. Ook hierbij hebben we gekozen voor de bekende en grote merken.

De voordelen van buiten drogen
Wasgoed met de geur van een frisse lentebries, dat bereikt u alleen door de was buiten te drogen. Daarnaast is het ook nog eens goed voor het milieu. Wist u dat een wasdroger een echte energieslurper is? Voor een energiezuinige droger betaalt u gemiddeld 24 cent per droogbeurt. Bij een oudere wasdroger kan dit oplopen tot 77 cent per droogbeurt. Dan hebben we het niet eens over de afschrijving van de droger gehad. Bedenk eens hoeveel geld u dit op jaarbasis scheelt. Een droogmolen of droogrek is een verantwoorde en slimme keuze.
8,9
Filter 1457 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1422 met beschrijving

• Yvonne

• Egbert Dijkstra
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Een super service en erg fijn contact

• Hoe beoordeel je Droogmolenstore?

• Marlies
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Ik ben echt heel blij met mijn aankoop, het werkt perfect. Het contact met een medewerker was heel goed!

• Jean Meeus
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Goede service en snel geleverd

• Willemien van de Wiel-Wonders
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Op de verpakking staat dat de hoogste draad 2,06 meter van de grond komt. Dit is verre van juist: hooguit 1,75 meter

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

De droogmolen was een teleurstelling. Misschien is het mijn leeftijd maar het apparaat is bijna niet te tillen dwz te installeren en ook het invouwen was 'a mission'.

• MV
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Goede prijs! Goed geregeld!!

• Roel Jansen
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

1 paneeltje van de beschermkap van de opbergbox zat een deukje ik heb het gemeld en kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd

• Luc Simon
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Is de derde die ik plaats in kennissen kring. Dat spreekt voor zich. Is echt een luxe droog draad. Gemakkelijk en handig in gebruik. En proper op te bergen door de box. Vraagt wat handige vingers maar loont de moeite.

• Peter Joosten
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Super levering. Makkelijke site.

• anoniem
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Heb besteld en volgende dag in huis. heel fijn!

• mw marina meuter- corbie
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

mooie droogmolen op tyd geleverd en goed verpakt

• Lili
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Snelle service, geleverd zoals beschreven

• W. Veldhuizen
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Geweldige service. Droogmolen werd snel geleverd. Echter bij het ophangen van de was schoot één van de armen los. Direct een mail met foto gestuurd van het mankement naar Droogmolenstore. Hierop werd snel gereageerd. Ik kreeg direct een nieuwe droogmolen toegestuurd. De kapotte molen werd bij de aflevering van de nieuwe molen meegenomen. Wat een service. Top!!!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Snelle levering, praktisch in gebruik!

• Dirk David

Mooie prijs

• Yvonne
    Review voor Droogmolenstore

Klantenservice is slecht. Drie keer bellen en dan nog snap ze niet dat de droogmolen niet is aangekomen. Steeds navragen zegt ze maar geen antwoord. Dit gaat weer veel belletjes kosten met iemand bij de klantenservice …………….zucht!!!!

• Gerard Ribbers
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten

• Reg Jonathans

Droogmolen