Donskussen.nl
specialist in donzen
kussens en dekbedden. U
vindt bij ons alleen de
beste A-merken en u krijgt
altijd advies op maat.
-
Marion
Snelle levering, profesioneel bedrijf, mooie producten
Antwoord van Donskussen.nlGoedemorgen Marion,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de producten en de service.
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Theo
Prima afhandeling
Antwoord van Donskussen.nlBeste Theo,
Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over de afhandeling.
Groeten.
Team Donskussen.nl -
Hoe beoordeel je Donskussen.nl?
-
Elles Van werkhoven
Goed advies en een heerlijk kussen!
Antwoord van Donskussen.nlBeste Elles,
Bedankt voor je mooie beoordeling.
Veel plezier met je bestelling!
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Frank
Goede filters om tot een goede keuze te komen.
Antwoord van Donskussen.nlGoedemiddag Frank,
Fijn dat je tot een goede keuze bent gekomen. Veel plezier met je bestelling.
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Denny
Prima kussens, mooie prijs
-
Simone
Ja! Snelle levering
Antwoord van Donskussen.nlGoedemorgen Simone,
Fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering.
Fijne dag!
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Marco
Goede prijs kwaliteit
Antwoord van Donskussen.nlHi Marco,
Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitsverhouding.
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Lindsay Slisser
Goede service en goed advies
Antwoord van Donskussen.nlHi Lindsay,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent met het advies en de service.
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Marjon
Prima service
Antwoord van Donskussen.nlBeste Marjon,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je blij bent met de service.
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Peter de Jong
Alles op voorraad daarom supersnelle levering.
Antwoord van Donskussen.nlBedankt voor je mooie review. Fijn dat het product zo snel werd geleverd.
Fijne dag!
Groeten,
Team Donskussen.nl -
J.Thys
Omdat ie betrouwbaar is en snelle levering
Antwoord van Donskussen.nlBedankt voor je mooie Review Thys. Fijn dat je blij bent met de snelle levering.
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Ferry
Bestel- en leveringsprocedure conform verwachting.
Antwoord van Donskussen.nlGoedemiddag Frry,
Bedankt voor je mooie review.
Groeten,
Team Donskussen.nl -
Ron
Wij hebben op 29-4-‘21 een donzen dekbed bij Donskussen.nl besteld. Bij die aanbieding staat: “morgen op bed”.
Zelfde dag heb ik de bestelling veranderd (grotere maat dekbed) en het verschil in kosten bijbetaald. Die verandering is per mail door Donskussen bevestigd.
Een maand later hebben we nog niets gehoord. Dus opgebeld, en dan hoor je: “We staan in de slaapstand, we nemen nog wel contact op”.
Dat gebeurd dan vervolgens niet.
Dan maar eens op Trustpilot kijken wat Donskussen.nl voor bedrijf is. De commentaren op Trustpilot blijken zéér zorgwekkend!
Dan maar eens bij de Kamer van Koophandel navraag doen. Het KVK nummer levert dan de volgende informatie: “54042461 0000 000023867868 Veko Ontwikkelen, produceren en uitgeven van software”. Software ?!?!
Dan maar eens kijken waar het kantoor zit, teneinde een bezoekje te brengen: Enschede, Brouwerijstraat 1.
Er blijken, volgens Google en Google maps, tal van bedrijven aan de Brouwerijstraat te zitten, maar geen Donskussen.nl en zelfs geen VEKO.
Dan ga je toch vrezen dat de achthonderdnegenennegentig euro (899,-) voor het dekbed op een hackers-site terecht zijn gekomen.
Op 2-6-‘21 maar gemaild m.b.t. het feit dat wij niets gehoord hebben, ook niet na ons telefoontje, behalve dat ze in de “slaapstand” staan. Op 3-6 zowaar een mailtje retour waarin uitgelegd wordt dat de levering vertraagd is. Ter compensatie wordt ons een gratis eenden-donzen kussen beloofd.
Onmiddellijk leverancier Vandijck gebeld en gevraagd naar de vertraging. Die bleek er, tot mijn verbazing, inderdaad te zijn.
Op 9-6-‘21 heb ik (vanwege de extreem lange levertijd) een mail gestuurd met de vraag of het dekbed naar een ander adres kon worden gestuurd i.v.m. mijn afwezigheid.
Die mail is bevestigd, inderdaad zou het dekbed naar het nieuwe adres worden opgestuurd.
Toen ik de track-and-trace kreeg, bleek het bed toch op het oude adres te worden afgeleverd. Het pakket is dus door de post maar weer teruggestuurd naar Donskussen.nl.
Voorts zat bij de bevestigings-mail een factuur waaruit bleek dat wij nog 140 Euro voor de gewijzigde bestelling zouden moeten bijbetalen. Terwijl die betaling op 29-4-’21 al was gedaan en bevestigd!
Vandaag 5-7-’21 is het dekbed dan eindelijk op het oorspronkelijke adres afgeleverd. En, geloof het of niet: het beloofde eenden-donzen kussen zat er NIET bij!
Er is weinig tot niets dat hier niet fout is gegaan. En het gebrek aan adequate communicatie is ergerlijk. Je hebt als klant geen idee waar je aan toe bent. Extreem slordig, en dat is zacht uitgedrukt.
Mijn advies: wie een dekbed van Vandijck (of een ander dekbed/kussen) wil hebben doet er goed aan direct naar Vandijck te gaan. Maar in elk geval: wil je de bovenstaande reeks fouten, ergernissen en rariteiten niet beleven, ga dan niet naar Donskussen.nl.
Antwoord van Donskussen.nlGoedemiddag,
Ten eerste enorm vervelend dat je deze ervaring hebt met Donskussen.nl. Zo te zien hebben we meerdere steken laten vallen van onze kant. Graag kijken we met j verder naar een passende oplossing. Zoals aangegeven per mail wil ik graag even bellen. Mocht je hier nog voor open staan dan hoor ik het graag.
Excuses voor deze gang van zaken.
Fijne dag.
Groeten,
Team Donskussen.nl