Deurmatdirect
Welkom bij Deurmat Direct, dé deurmat specialist in Friesland! Wij hebben een grote collectie deurmatten voor in jouw huis of buitenshuis. Wij zijn er trots op om de beste deurmatten aan te bieden dat je kunt vinden. Met jarenlange ervaring en expertise zijn wij dé specialist.
9,0
Filter 86 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 79 met beschrijving

• Wim

Mooi, goede kwaliteit

• Michiel van Eldik
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Goede service en snelle levering

• Hoe beoordeel je Deurmatdirect?

• Lizette van Schijndel
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Mooie matten voor op onze pvc-vloer, goede antislip en snel geleverd

• Emmie V
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Betrouwbaar, netjes, prima. Ontvangen wat ik had besteld.

• bf marini
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

mijn bestelde deurmat was binnen de aangegeven tijd verstuurd, echter de DHL chauffeur gaf tijdens de rit aan dat ik verhuisd was en het pakket werd weer terug gestuurd. DIRECT heeft het keurig en snel opnieuw verstuurd en daarvoor een dikke pluim! een DIKKE MIN voor DHL.

• Rick
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Snelle levering en ook op website duidelijk aangegeven wat ik kon verwachten. Uiteindelijk mooie deurmat geleverd die op maat is gesneden.

• Tevreden klant
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Na supersnel contact via Whatsapp inclusief foto's vanuit de loods een keurige mat binnen. We zijn er erg blij mee. Thanks Wesley

• John
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

De droogloopmatten zien er goed uit en gaan hopelijk lang mee. De kleuren zijn gelijk aan de samples. Prima. De communicatie na bestelling mag beter, m.n. wanneer de levering verwacht mag worden. Zonder aankondiging stond de besteller voor de deur. Dat kan tegenwoordig professioneler.

Antwoord van Deurmatdirect

Bedankt voor uw feedback en uw complimenten over de droogloopmatten. We zijn blij te horen dat de kleuren overeenkomen met de samples en dat u tevreden bent met de producten.

Wat betreft de communicatie over de levering, onze excuses voor het ongemak. Normaal gesproken ontvangt u automatisch een track en trace, zodat u de levering kunt volgen. Het is mogelijk dat deze e-mail in de spambox is terechtgekomen. Nogmaals dank voor uw review!

• Dianne den Haan
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Snelle levering exact op maat

• C.Y. Middelbeek
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Uitstekende kwaliteit en wat een service.

• Henny de Ruiter
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Deurmat helemaal naar wens, zeer snelle levering

• Harry
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Review gevraagd voordat product geleverd was en dat was later dan toegezegd

Antwoord van Deurmatdirect

Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak. Het is zeker niet onze bedoeling om een review te vragen voordat u het product heeft ontvangen. We begrijpen dat de vertraging vervelend was. In dit geval was de levering wel binnen de aangegeven levertijd, maar helaas was u niet thuis toen de bezorger langskwam. We waarderen uw geduld en hopen dat u alsnog tevreden bent met uw bestelling!

• Tjerk Hoving
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Ging allemaal goed, van bestelling tot levering. Product bevalt tot nog toe goed.

• Eva Smeets

prachtige deurmat!

• Harvinder Chahal
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Sturdy, extremely functional, fast delivery.
    Only the black color on the metal part won’t last long.

• Astrid Abdala
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Goede service goede kwaliteit en heel snel geleverd

• Thijs
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Prima matten, snel geleverd. Gewoon goed

• Wim Stevenaar

kwaliteit en snelle levering

• Lotte
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Snelle verzending, voordelig en goede kwaliteit. En ook nog eens een heel leuk kleurtje! Ik ben blij met mijn opgefriste trap 😊

• Jef Ruythoorn
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Tevreden alleen was het verkeerd afgeleverd alhoewel on adres er op stond. Maar das natuurlijk de bezorgdienst.