Dekbeddengoed

Dekbeddengoed

Online webwinkel voor dekbeddengoed
7,7
1.025 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 936 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 541 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Ad Van der Made
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Makkelijk te bestellen en snelle levering

  • Diana Addo
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Pakket zorgvuldig inpakken.
    Artikel was niet van goed kwaliteit

  • Hoe beoordeel je Dekbeddengoed?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Damen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Super snelle levering! Heel fijn!

  • Nevim
    Review voor Dekbeddengoed

    Erg blij met het dekbedovertrek dat ik heb kunnen uitkiezen tijdens het afhalen van mijn Homerr pakketje

  • Karin van Vugt
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    29 augustus een dekbedhoes besteld maar nog niets ontvangen er lag wel een ander klein pakje uit Zweden ??? Waar is mijn dekbedhoes?

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste karin,

    Wat jammer dat u gelijk een negatieve beoordeling achterlaat terwijl we in contact met u zijn en in afwachting van uw reactie.

    Hieronder nog onze reactie toegevoegd.

    Ik heb het even verder uitgezocht, en het verzendnummer komt inderdaad overeen met onze zending,

    wat betekent dat het label vanuit ons afkomstig is. Echter weten wij 100% zeker dat dit niet de zending is die wij hebben uitgezonden aangezien wij met verzendzakken werken.

    Wij verwachten dat het of in het sorteercentrum of tijdens het brengen naar het pakketpunt m.b.t het overplakken v.d sticker verkeerd is gegaan


    De betreffende doos adviseren wij om terug te brengen naar het GLS punt, want naar verwachting zal een andere klant hetzelfde probleem hebben als u.

    Met een beetje geluk ligt het pakketje voor u ook al bij het GLS punt als de andere klant ook zo eerlijk is :)

    Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen wij een nieuw exemplaar uitzenden en deze zal dan met 1-2 werkdagen bij u geleverd worden

  • Marjan Steneker
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Niet het product geleverd dat ik heb besteld

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Wat vervelend om te horen,

    Als u ons een mailtje stuurt met een foto van het ontvangen product kunnen wij hier naar kijken

  • Bhgd
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Per ongeluk verkeerde besteld, maar pas gezien nadat ik betaald had: na een mail van mijn zijde diezelfde dag nog reactie terug en in orde gemaakt. Ook nieuwe bestelling kwam, weliswaar nadat ik had nagevraagd, de dag erna alsnog (dus niet 1 dag na bestelling).

  • Janice Henssler
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    MORE THAN

  • Heleen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Ik heb 2 sets beddengoed besteld, waarvan er een in een verkeerde maat is gekomen. Dit kan natuurlijk gebeuren. Maar het afhandelen hiervan gaat heel erg traag. Het zou prettig zijn dat het een dezer dagen toch een keer wordt opgelost.

  • Sonja
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Een mooi dekbed besteld voor mijn kleinzoon, precies zoals op de website afgebeeld. Een goeie prijs, en bezorgd binnen 3 werkdagen. Ik ben erg tevreden

  • Jolanda Meijer
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Goede prijs/kwaliteit

  • Bernardus
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Voor 16:00 besteld? Dezelfde dag verzonden. Op dinsdag 4 juni 2024 besteld. Pakket is bezorgd 7 juni 2024 14:19. Drie dagen later.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Hi Bernard

    Uw pakket is dezelfde dag de deur uit gegaan. Echter door drukte bij postnl is de levering uitgesteld. Zoals u kunt begrijpen is dit buiten onze macht. Zie ook de tracking die doorgekoppeld is.

  • M
    Review voor Dekbeddengoed

    Begin vorige week een dekbedovertek besteld. Zou de dag erna binnen zijn maar nog steeds niets binnen. Op geen enkele manier contact te krijgen met dit bedrijf.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste,

    Als het goed is hebben we telefonisch contact gehad en is het reeds opgelost en de terugboeking in orde gemaakt.

    Vooralsnog onze excuses voor het ongemak

  • Marjoleine Bakker
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Mijn pakket kwam weken later

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Hi Marjoleine,


    Wat vervelend om te horen, ik heb even gekeken hoe het zat en u had een artikel besteld met een levertijd van 1-2 weken.

    Dit verklaar ook dat de verwerking langer heeft geduurd

  • M.M.M Brekelmans-Huffels
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Mooi dekbedovertrek. Snel ontvangen. Top!

  • Myrthe
    Review voor Dekbeddengoed

    In november 2023 een bestelling (pre-order) besteld en zou maart 2024 geleverd worden. In april gemaild met de vraag wanneer ik het dekbed kan verwachten. Geen reactie. In mei weer gemaild, weer geen reactie. Al zoooo vaak gebeld maar er wordt nooit opgenomen. Volgens mij ben ik opgelicht dus ik zou zeker niks kopen hier hoor. Wat een ontzettend slecht bedrijf.
    Update: ze hebben na mijn review contact opgenomen en ik heb het bedrag teruggestort gekregen. Ik ben blij dat ze het hebben opgelost.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste Myrthe,

    Als u was opgelicht dan was tussen November en nu onze webwinkel wel uit de lucht geweest.

    Helaas komt het voor dat pre order producten uitgesteld worden door de fabrikant en daardoor niet in de verwachte maand binnen komen. .

    Verder hadden wij direct na uw order in november al een mail gestuurd dat het om een pre order product ging en daar geen reactie op vernomen en er dus van uitgaande dat dit in orde was.

    Verder zie ik dat mijn college de terugboeking in orde heb gemaakt en dit zal als het goed is ook reeds verwerken moeten zijn bij u.

    Vooralsnog onze excuses voor het ongemak

  • Bjorn Alink
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Goede prijs kwaliteit verhouding

  • Samantha Krete
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Levering duurde bijna 6 maanden. Weinig contact te krijgen met het bedrijf...

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste Samantha.

    Wat vervelend dat u lang op uw product heeft moeten wachten.

    ik heb even voor u gekeken en u had 3 pre order producten besteld.

    Dit wil zeggen dat de producten in productie zijn en worden de leverblokken onder de producten getoond.

    verder hebben wij even op op uw naam en ordernummer gezocht maar wij krijgen helaas geen mail naar voren. met interactie of de vraag m.b.t tot de levering.

    Ondanks de langere levertijd hopen wij dat u/ uw dochter blij is met de dekbedovertrekken

  • Helen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Ondanks de belofte op de website werd het matras niet teruggenomen.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste Helen,

    Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is.


    Zoals op onze website aangegeven nemen wij geen gebruikte matrassen retour en bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren van uw bestelling.

    Dit hebben wij destijds ook op de mail bij u aangegeven en geen reactie op gekregen.

  • M
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Snelle levering, goede communicatie.