De Nootsaeck
De bomenwebshop De Nootsaeck in samenhang met eigen kwekerij is de specialist op het gebied van Walnoten, Pekannoten, Hazelnoten en kastanjebomen in de Benelux en verschillende andere landen in europa.
9,9

Taal

• Gideon
    Review voor De Nootsaeck

Heel mooi boompje geleverd! Stevig verpakt. Zeer tevreden over de service.

• P. van Beek, Dalfsen
    Review voor De Nootsaeck

Bestelling en bezorging is snel afgehandeld. Doos is wel wat dun en kwam wat ingedeukt aan op het bezorgadres. De boompjes ( drie Pekan-noten-boompjes) lijken gezond. Een boompje heeft nog een goede top. Van twee boompjes is de top afgestorven. Hopelijk komt dit nog goed door een nieuwe top te vormen van een zijscheut (?).
    Tip is om op de verzenddoos 'plantmateriaal' en 'voorzichtig' te zetten.
    Groet, Peter van Beek, Dalfsen

• Hoe beoordeel je De Nootsaeck?

• Taco
    Review voor De Nootsaeck

Mooie kwaliteit bomen goed verpakt alles volgens afspraak website

• Karlien
    Review voor De Nootsaeck

Van bestelling tot levering alles in orde.
    Boom van uitstekende kwaliteit!

• Anna
    Review voor De Nootsaeck

Geweldige service, goede prijzen en mooie boom gekregen :)

• Stefan

snel, fantastisch verpakte notenboom
    voor de noten beoordeling wacht ik nog een jaar of wat

• lucas
    Review voor De Nootsaeck

heb 3 notenbomen en 3 pecanootbomen en 1 moerbei gekocht alles perfect ontvangen en goede info gekregen via wats app
    ben zeer tevreden

• Daniel
    Review voor De Nootsaeck

Ik heb de Juglans Regia Buccaneer van 120-150 cm gekocht via bol.com. Het boompje ziet er supergezond en sterk uit, geen twijfel dat deze mooi zal aanslaan als eyecatcher in mijn tuin.
    Ook heb ik via whatsapp met personeel van De Nootsaeck gepraat via de chat op de site over de boom die ik wil kopen en ze hebben me professioneel verder geholpen.

• Hendri
    Review voor De Nootsaeck

Goede service, En geven goede informatie over de bomen, top kwaliteit! Netjes geleverd en snel bezorgd👍

• Justin B
    Review voor De Nootsaeck

Wij zijn wat aan het rondkijken geweest om een notenboom te kopen voor onze tuin. Zo zijn wij bij de nootsaeck terecht gekomen. Contact opgenomen voor het e.a. advies. en zo onze notenboom besteld. Mooie kwaliteit notenboom netjes verpakt en snel bezorgd echt een aanrader!

• Joost
    Review voor De Nootsaeck

Heel erg blij met mijn bestelling! Goede service en snelle levering. TOP!