De Groene Vrouw
Bij De Groene Vrouw vind je Heel Veel Kennis over je gezondheid én de mooiste natuurlijke verzorgingsproducten en voedingssupplementen uit echte voeding. Ingrediënten uitpluizen hoeft niet: dat hebben wij al voor je gedaan!

Met meer dan 10 jaar kennis en ervaring helpen we je met boeken, cursussen en laboratoriumonderzoeken om je lijf (weer) helemaal gezond te maken. Daarnaast gebruiken we onze kennis om de hoogste kwaliteit producten voor je uit te kiezen. Zonder rotzooi, mét de best werkende inhoudsstoffen... en: 100% Natuurlijk. Zoals het hoort!
9,7
Filter 1735 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1055 met beschrijving

• Bijnamoeder
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

10ml blikjes zijn wel heel erg klein. Ik zocht een leuk kadootje voor ca. €10,00, maar heb me heel erg verkeken op de grootte van de blikjes van 10 ml. En dan vind ik ze relatief duur, voor de hoeveelheid. Produkten ruiken wel heerlijk!

• Nadine
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Weer dankbaar voor de snelle verzending, de korting en natuurlijk de fijne mensen die er werken :)
    Dankjewel

• Hoe beoordeel je De Groene Vrouw?

• anya van der linden
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Er was schade ontstaan bij het transport door DHL waardoor mijn bestelling door DHL zelf retour werd gezonden naar de Groene Vrouw. Daarop zocht ik contact met de Groene Vrouw. Ik kreeg razendsnel antwoord en ook kwam mijn bestelling de dag erop alsnog naar mij toe. Top afgehandeld zo en over de producten zelf ben ik dik tevreden 😊

• Carly
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Pakketje kwam snel aan, en het lijkt een fijne probiotica te zijn voor bij de antibiotica! De extra omschrijving op de website van waarom je dit zou nemen is fijn.

• Cyrelle Kowalski

Snelle verzendinf

• Leo Bante

Snelle aflevering!!! uitstekend

• C Zunderman
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snel in huis. En vooral het snelle antwoord op mijn mailtje. Fantastisch, ook de uitleg.

• Chantal
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Fijn assortiment en hele vlotte afhandeling en levering zonder onnodige meuk en met lieve dingetjes :)

• Mona Buscemi
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Heel fijn product, goede service en supersnelle levering!

• Charlotte
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Heel informatieve en fijne website, en hele fijne diensten, waaronder de vrouwencirkel die ze geeft <3

• Milou van der Put
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snelle levering, super goede service aan de hand van vragen die ik stelde.

• Alice
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Fijne website, geeft advies, verzend snel en kwalitatieve producten.

• Inge
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Super vriendelijk en hele snelle levering.

• Amber
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snelle levering, met persoonlijk kaartje, top service!

• Michelle Geurts
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Altijd snel geleverd. Fijne producten.

• Corine Snapper
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Goed verpakt en snel geleverd!

• Marijke

Helemaal goed!!

• Nadine Block
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snelle levering en mooie cadeaus

• Marlon Duiven
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snelle service en goed geleverd!

• Demi Moes
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snelle levering, maar het belangrijkste, wat een heerlijk boek om weg te lezen! Lekker met een vleugje humor geschreven en heel fijn om de darmen/poep van mijn baby van 8 weken wat beter te leren kennen. Fijne informatie over borstvoeding en alles wat er bij hoort. Heel blij mee!