Dailyride
-
Robbert de Vos
jullie verkopen op de site banden zonder bedrukking, krijg ik banden MET bedrukking. ! mooi verhaal en vooral mooi verhaal als de advertentie nog staat. slechte zaak. wat wij de oplossing vonden vroegen julliie. ? geld terug. dat hebben we nog steeds niet terug. een dikke onvoldoende en vooral de manier van communiceren zeer slecht. een toon alsof het mijn schuld is dat jullie ergens mee adverteren, niet hebben en dan maar iets opsturen in de wetenschap dat jullie het niet hebben. ! dikke dikke dikke onvoldoende. jammer ! maarre betaal even het geld terug
Antwoord van DailyrideGoedemorgen Robert
Het klopt inderdaad dat de verkeerde banden zijn opgestuurd, hier hebben we jou ook gevraagd wat de beste oplossing voor je was. Jij antwoorde met geld terug. Prima geen probleem retourlabel en retourformulier gestuurd.
De advertentie staat nog online omdat we de banden gewoon weer op voorraad hebben.
Je geld is nog niet terug betaald omdat je de banden nog hebt?
https://my.dhlecommerce.nl/home/tracktrace/JVGL06249049001611966486/8463NH
We willen dit graag met je oplossen maar als je de telefoon nooit opneemt en ons vals beschuldigd word het moeilijk. Ik snap dat je het vervelend vind dat je de verkeerde banden hebt ontvangen, we wisselen ze graag om voor de juiste!
Team Dailyride -
C anoniem
Snelle levering en klant mee denkend
-
Hoe beoordeel je Dailyride?
-
ouassim Bakkali
Goed gedaan!
-
Svdbij
Het artikel is zeer beschadigd binnen gekomen maar het retourneren moet ik zelf betalen
-
Daniël De Jong
Enorm slechte klantenservice.
6 maanden geleden een fatbike gekocht bij hun. Fatbike ging na 4 maanden niet meer aan. Vervolgens bel ik dailyride op en zeggen ze me dat dit onder de garantie valt ook nadat ik de pakbon al had benoemd alleen dat ze het druk hebben waardoor het maximaal 2 weken kon duren voordat mijn fiets word opgehaald waar ik dan wel voor moest betalen dat vond ik prima. Na 2,5 week had ik nog steeds niks van ze gehoord en was hij dus ook nog niet opgehaald dus ik opnieuw bellen meneer kon me geen duidelijkheid geven. nou eindelijk weer een week later kreeg ik een telefoontje dat ze er met een kwartier waren niet bepaald handig om het zo kort van te voren pas te laten weten maar goed. Fiets is opgehaald en krijg hem na 1 week gelukkig alweer terug maar toen moest ik opeens wel alles betalen en viel het niet onder de garantie terwijl dit wel tegen mij werd verteld aan de telefoon en dat ik dus alleen de ophaal en breng kosten moest betalen maar hier was dus niks van waar. Vervolgens word ik later die avond gebeld door de bezorger wat nou de afspraak was qua betalen want dat begreep hij niet helemaal en dat ze van dailyride zelf me de volgende dag zouden bellen om uitleg te geven waarom het niet onder de garantie viel maar neehoor het bedrijf heeft me nooit meer gebeld maar wel laf een mailtje met de factuur gestuurd zonder uitleg waarom ik het nu wel moet betalen en ook niet op de factuur in mindering gebracht wat ik al wel had betaald aan de deur aan de courier. Dus kort samengevat heb ik meer dan een maand niet mijn fatbike kunnen gebruiken en mag ik alsnog alles betalen terwijl dit niet met mij was afgesproken. bedrijf komt dus zijn eigen afspraken niet na en heeft het allemaal niet op orde. GEEN AANRADER!!Antwoord van DailyrideGoedemiddag Daniël
Op het moment van bellen is door onze medewerkster aangegeven dat de wachttijden op kunnen lopen tot een totaalplaatje van +- 4 weken. Hiermee ging u akkoord en heeft ze u in het systeem gezet.
Onze medewerkster heeft verteld dat het probleem kosteloos word verholpen omdat wij 1 jaar lang garantie bieden en dit ook nakomen.
Echter troffen de monteur de fiets aan met een ingestelde snelheid van 50 km/p, en een ander display.
Bij een opgevoerde fiets vervalt de garantie dit omdat er dan zelf met de fiets gesjoemeld word, hier zijn ze niet voor.
Ik snap de frustratie maar als u niet aan de fiets had lopen sjoemelen dan had dit voorkomen kunnen worden, en volgensmij word het ook wel eens tijd om de factuur te betalen? A €134-,
Team Dailyride -
Maarten
Het geleverde product bleek toch niet te passen. Vanuit de backoffice via de chat functie werd dit door een medewerker heel klant vriendelijk op een hele nette manier opgelost. Top service!
-
Natascha Postema Cremers
Snelle levering. Goeie service!
-
Ibrahim
Snelle levering en goede kwaliteit.
-
Zaka
Geweldig Service
-
Mike
Mooie fatbike
-
Jurgen Bouva
Dailyride houd zich aan hun woord voor 12:00 uur besteld
-
Nelu Panciu
The best price and services!
-
Detti Köntös
Snelle levering!
-
Cinderella Langenberg
Snelle levering, heel goede service, ook telefonisch
-
Hamza
wel prima maar v8 max controller is van de 2.0 max niet van de 3.0 max
-
Anas Youssof
De remmen zijn echt goed maar het was een week te laat gekomen
-
Ibrahim Alzhraou
Top 🌹
-
Rob
Verkeerde controller opgestuurd gekregen. Zelfde dag nog via Whatsapp (waarin ze snel reageren) zonder gedoe de juiste opgestuurd gekregen.
-
Sariyah Lamhamdi
Super snelle verzending en levering er was een klein foutje maar na een appje gestuurd te hebben is het gelijk opgelost top service
-
J Scheper
Snelle levering! goede producten!