DMQ
-
Floris
Goede service en goede kwaliteit producten voor een scherpe prijs
-
Stefan Claessens
Mooie producten, slechte service
6 dagen geleden een e-mail gestuurd met de vraag om een product te wisselen. Op de website staat nochtans dat elke vraag binnen de 24 uur wordt beantwoord. Uiteindelijk zelf telefonisch contact moeten nemen met een lange wachttijd om binnen te geraken.
Ondanks de vraag om het product te wisselen en niet eenzijdig te retourneren, wordt er een verzendkost aangerekend van 5.75 euro. Het gevraagde product was bovendien niet in stock!
Jammer want de producten an sich zijn mooi en kwaliteitsvol, wat van de service spijtig genoeg niet gezegd kan worden.Antwoord van DMQBeste Stefan, Bedankt voor uw review. Excuses voor de late reactie op uw mail, het was in de periode erg druk waardoor de reactie iets langer op zich liet wachten. Helaas kunnen we het door u gevraagde product niet op kort termijn leveren, de keuze voor retourneren staat uiteraard vrij en hiervoor vragen we kleine bijdrage zoals ook vermeld in het retourbeleid. We zien uw retour graag tegemoet en zullen deze zsm verwerken. Met vriendelijke groet, Team DMQ
-
Hoe beoordeel je DMQ?