Cooksupplies

Cooksupplies

Welkom bij CookSupplies.nl, dé online winkel voor kwalitatieve keukenbenodigdheden tegen betaalbare prijzen. Of je nu een gepassioneerde thuiskok bent of gewoon op zoek bent naar praktische keukentools, ons zorgvuldig samengestelde assortiment staat voor je klaar!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 23-08-2024 ingetrokken

6,6
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Voermans
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Vleesmolen besteld zou opvolgende dag verzonden worden. Na een week niets binnen. Meerder maal gemaild met de vraag wanneer de Vleesmolen binnen komt. Geen enkeel reactie. 2 weken verder poging tot bellen , eigenaar gesproken weet niet wat er fout gaat maar maakt er werk van . Binnen 2 dagen zou er een track en trace code binnen komen. Na een week nog niets. Nog eens bellen. Nog meer excuses. Binnen 2 minuten krijg ik een track en trace code binnen. Pakket niet ontvangen bij vervoerder leverings dag schuift steeds verder op. Na een week ga ik weer bellen. Volkomen geen vertrouwen in dit bedrijf. Erg jammer.

• JESSBIH
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

I ordered a cooking robot on Thursday the15th of August, got a mail it will be delivered on Tuesday the 20th. It then changed to Wednesday 21st. As I write now, it has gone to Thursday the 22nd which I am not even sure will be reality bc e post has not even received it. Now, all my plans are messed up. Ist and last time ordering from this website.

• Waail Darkal
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen ik heb bijna twee weken gewacht maar nog geen reactie voor ontvangen

• Eva Reyes
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Vreselijk slecht, de bestelling heeft een maand geduurd voordat deze is geleverd en

• Robert Toledo
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Er is geen levering. Lever je producten als een eerlijk bedrijf. Triest om zo je geld te verdienen. Dit zal nooit ongestraft door kunnen gaan.

• Marleen Vermeulen
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Na een maand nog steeds geen pan. Na meerdere malen contact met verkoper te hebben gehad en heeft beloofs pan op te sturen en uiteindelijk geld te routeneren is geen van beide uitgevoerd.

• Olga
    Review voor Cooksupplies

scammers, do not deliver goods after payment and money is not returned

• Rasheed
    Review voor Cooksupplies

Ik heb een week geleden een vleesmolen besteld en ze schrijven op hun website dat de levering de volgende dag is, ik heb ze een klacht gestuurd via hun officiële website maar tot nu toe geen reactie.
    Zeer slechte service, ik raad ze niet aan

• Dom

Niet geleverd

• Vincent Van brandwijk
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Wacht al 2 weken op mijn verzending! Geen reactie op mails.
    Kijk uit mensen

• JH Stuik
    Review voor Cooksupplies

Heb een waterkoker besteld op maandag 7-7, volgens de site voor 14.00 besteld morgen in huis. Week verder en nog geen waterkoker. Reageren op email doen ze ook niet.

• Zeki Bahadir
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Vleesmolen besteld met grootsmoesje probleem met tnt post 21dagen geleden nog nieks ontvangen

• kevin
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

nooit aangekomen en word aan het lijntje gehouden met een post nl track and trace code meerdere contact proberen te zoeken maar geen gehoor oplichters

• Shae F
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Tot op heden mijn bestelling niet binnen gekregen, krijg geen antwoorden op emails.

• Maria Lucas
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Geen goede service ,bezorging wordt steeds opgeschoven.willen wel meteen via i deal betaling hebben ,niks meer bestellen daar.

• Angela Karamat Ali

• Erik Soetens
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Goede prijs / kwaliteit en vlotte levering

• Ashley Driessen
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Quick delivery but the utensil holder (came with the pan set i ordered)was broken. Not a big deal to me since i wasnt going to use it anyways. And the wok pan has a chip in it but on the rim where the lid sits. So, again bot a big deal. So far our meals have turned out nicely and its nice to have a true nonstick pan. I would recommend this brand

• Aamer Radwan
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Er is veel vertraging bij het bezorgen van de bestelling, wat niet verwacht was

Antwoord van Cooksupplies

Beste Aamer,

Allereerst bedankt voor het vertrouwen in Cooksupplies!

We hebben een mail gestuurd betreffende, de vertraging. Helaas is de snelkookpan die besteld is niet meer op voorraad & hebben we gevraagd of U het geld geretourneerd wilde hebben, een vervangend product of wilde wachten. Helaas hebben wij hier geen reactie op gekregen. Wij hopen dat we daar nog een reactie op komt, binnen 14 dagen zonder reactie kiezen wij altijd om het geld te retourneren.

Onze dank is groot & onze excuses ook!

Team Cooksupplies

• Gerjan
    Geverifieerde klant van Cooksupplies

Snelle levering. Product voldoet aan mijn verwachtingen. Leuke machine voor weinig geld!