Comme deux Enfants

Comme deux Enfants

Kleding voor kinderen van 0 tot 5 jaar.

Lidmaatschap per 26-08-2024 stopgezet

7,2

• Nadine Huids
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Ik verwachte een kroon van degelijk formaat. Nu was het een klein iniemie kroontje, met een levertijd van net geen 3 weken.

• Diederik
    Review voor Comme deux Enfants

Geweldige service, snelle levering en heel blij met de mooie box

• GG
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Super fijne en snelle service!! En prachtige kwaliteit kleding!

• Klaaz
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Levering was goed op tijd. Alles ok!

• Sylvia
    Review voor Comme deux Enfants

Bestelde broekje bleek te klein, maar ik kon hem zonder problemen ruilen.
    De organisatie is goed bereikbaar en reageert snel

• Mirjam Koene
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Ik vind het jammer dat het gewoon in een plastic zakje zit en niet in een mooie verpakking zoals ze het zeggen en de wachttijd ruim 3 weken is te lang. Ik ben wel enthousiast over er babypakje en de rammelaar.

Hoi Mirjam,

Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo blij bent met de houten rammelaar en het lieve roze boxpakje. Allereerst willen we je hartelijk bedanken voor je review. Jouw feedback is voor ons ontzettend waardevol; het helpt ons om te blijven groeien en onszelf te verbeteren.

Op dit moment versturen we kleinere bestellingen in een biologisch afbreekbare zak, versierd met ons logo. Het lijkt misschien een klein gebaar, maar voor ons is het een belangrijke stap richting een duurzamere toekomst.

Voor de grotere bestellingen hebben we een iets andere aanpak. Deze sturen we op in een prachtige, recyclebare doos, compleet met zijdepapier om het uitpakmoment nog net iets specialer te maken.

We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze processen. Dag in, dag uit zetten we ons in om jou de beste shopervaring te bieden. Jouw opmerking over het verpakken van ook de kleinere bestellingen in een mooi doosje nemen we dan ook ter harte. We zien het als een waardevolle suggestie die ons helpt in onze missie om constant te verbeteren.

Hartelijke groet,

• Ellejo
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Levering 6 dagen en werd goed op de hoogte gehouden met track/trace. Kwaliteit gebreide boxpakje goed. Ziet er uit als op foto's.

Hey Ellejo,

Bedankt voor je bestelling bij Comme deux Enfants!
    Wat ontzettend leuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze collectie niet alleen trendy en aantrekkelijk is, maar ook betaalbaar blijft. En natuurlijk, de gratis verzending is de kers op de taart.

We kijken er naar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze shop. Geniet volop van je nieuwe aanwinsten en veel plezier met winkelen! en vergeet niet: binnenkort komt onze lente/zomer collectie online. ;)

Warme groet,

• Femke Steggerda
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Bestelling geplaatst, lang op gewacht, na zelf contact opgenomen te hebben met de webshop krijg ik te horen dat de producten er niet meer zijn. Zeer vreemd, daar ik wel een verzendbevestiging heb ontvangen…

• Ama
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Vertraagd zonder communicatie, beschadigde verpakking van speelgoed en kwaliteit petje viel tegen (draadjes van stiksels)

Beste Ama,
    Hoi! Leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Ik wil je even laten weten dat onze verzendtijd 4 tot 8 dagen bedraagt. Je kunt heel eenvoudig je bestelling volgen door naar het gedeelte "Volg mijn bestelling" op onze website te gaan.

Mocht je vragen hebben of gewoon een praatje willen maken, we zijn er voor je. Je kunt ons bereiken via de live chat, per e-mail, of als je liever even belt, zijn we op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur beschikbaar.

En weet je, als het ontvangen product toch niet helemaal naar wens is, dan is dat geen enkel probleem. Je kunt het heel makkelijk retour aanmelden bij ons. We willen dat je helemaal blij bent met je aankoop.

Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel!

Warme groeten!

• Milou
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

blij met het gepersonaliseerde speenkoord voor Finn. Was op tijd en mooi verpakt.

Hey Milou,

Super om te horen dat je blij bent met je aankoop bij Comme deux Enfants! We steken veel energie in het samenstellen van onze collectie, zodat we altijd leuke en trendy artikelen kunnen aanbieden tegen een mooie prijs, en dat ook nog eens met gratis verzending.

We kijken ernaar uit om je vaker te mogen verwelkomen in onze online winkel. Geniet van je shopping ervaring!

Warme groeten,

• Petra
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Door de feestdagen heeft het iets langer geduurd.

Hallo Petra,

Allereerst willen we je hartelijk bedanken voor het vertrouwen dat je hebt in onze winkel.

Het is ontzettend leuk om te horen dat je blij bent met je aankoop bij Comme deux Enfants! We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze hippe en trendy artikelen tegen een eerlijke prijs aangeboden worden, inclusief gratis verzending die je binnen uiterlijk 8 dagen kunt verwachten. We kijken er naar uit om je in de toekomst nog veel vaker in onze shop te mogen begroeten.

Geniet van je shopping ervaring!

• Babs
    Review voor Comme deux Enfants

Fijn… onze bestelling is binnen.
    Heel erg ‘schattig’ die kleertjes met leuke prints .

Hallo Babs,

Super om te horen dat je blij bent met je aankoop bij Comme deux Enfants! We doen ons uiterste best om de leukste en meest trendy artikelen aan te bieden tegen een fijne prijs, en dan ook nog eens met gratis verzending.

We kijken er naar uit om je vaker te mogen verwelkomen in onze shop. Geniet van je shopping ervaring!

• Chantal van Welbergen
    Geverifieerde klant van Comme deux Enfants

Nog steeds niets ontvangen helaas... Wacht inmiddels al een poosje :( Als ik een status opvraag krijg ik alleen te horen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar heb reeds betaald en nog steeds niets binnen... Dus maak me wel een beetje zorgen...

Hallo Chantal,

Door de drukte rond de kerstdagen zijn er inderdaad wat vertragingen opgetreden bij de post en het afleveren van pakketjes. Ik heb gezien dat je de dag na je bericht je bestelling al hebt ontvangen.

We hopen natuurlijk dat je helemaal blij bent met je aankoop en maak je geen zorgen, onze inpak- en verzendtijd is 4 tot 8 dagen. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk in te pakken en op te sturen.

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via de live chat, e-mail, of telefonisch op werkdagen tussen 10:00 en 17:00 uur. We hopen echt dat je tevreden bent met je petticoat jurk en de andere items.

Team Comme Deux Enfants

• Roel
    Review voor Comme deux Enfants

💪🏻💪🏻 Razend snel geleverd . De ‘kleine’ voelt zich als een koningin in ‘r nieuwe garderobe

Hallo Roel,

Wat goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze klanten prachtige producten ontvangen, en dat ook nog eens met gratis verzending binnen Nederland. We hopen je in de toekomst vaker terug te zien voor nog meer winkelplezier.

Warme groeten,

Team Comme Deux Enfants

• Amanda
    Review voor Comme deux Enfants

Kwam mooi verpakt op tijd aan!

• Giovanka
    Review voor Comme deux Enfants

Fijn Winkel, veel producten, en levering volgens afspraak

Antwoord van Comme deux Enfants

Bedankt voor je feedback!
    Hey!

Wat fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop. We doen ons best om producten van goede kwaliteit te leveren, dus jouw compliment over de kwaliteit doet ons echt goed.

Levering volgens afspraak
    We weten hoe belangrijk het is dat je bestelling op tijd aankomt. Super dat alles volgens plan is verlopen!

Mooie verpakking
    Leuk dat je de verpakking kon waarderen! We vinden het belangrijk dat het uitpakken al een feestje is.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, staan we natuurlijk voor je klaar. Geniet van je aankoop!

Groetjes, Team Comme deux Enfants