CleanDays
Met CleanDays haal je extra gemak in huis en met onze robotstofzuigers geef je het werk volledig uit handen.
-
Piet Eeckhout
Geweldige service !!!
-
Ronald
De software is naar de prijs.
De robot maakt een soort blinde kaart (geen infra rood of camera) maar leert er niets van. Bij iedere schoonmaakbeurt maakt hij een nieuwe. Het is dus niet mogelijk om een gedeelte (kamer/ruimte) te laten reinigen.
De robot heeft geen draaiende rollen op de zuigmond. Het heeft dus eigenlijk geen zin om op laagpolig tapijt te laten stofzuigen.
Kortom: heeft u een strak interieur zonder obstakels en geen tapijt(je) ergens liggen? En moet de robot steeds de gehele ruimte reinigen? Dan een aanrader.
Ga anders voor een robot met betere kaartindeling maar zeker met "rollers" in de zuigmond. -
Hoe beoordeel je CleanDays?
-
Yvonne Ammerdorffer
klantenservice reageert niet, waardeloos
-
H Kilinc
Product is gebruikt en niet nieuw.
-
Mom
Zuigt amper
-
w lam
Zo blij met de robotstofzuiger. Stofzuigt goed en dweilt ook prima. Sinds aankoop gebruik ik het elke dag. Scheelt me ook tijd en de vloer is schoon en zandvrij.
Werd ook nog snel bezorgd. Prijs kwaliteitverhouding is super.
-
Sabine
Snelle levering. Enkel beetje jammer dat het in de brievenbus gepropt was. Verder wel tevreden.
-
Paul Huijts
Producten zijn boven verwachting, heel mooi verpakt en als je even aandacht besteedt aan de app, heb je er echt een hulp in de huishouding bij (robot zuiger met infrarood sturing) en voor even opzuigen is de steelstofzuiger echt uitstekend, kortom, aanraders.
-
Miranda
Bestelling werd lekker snel geleverd!
-
Durmushali Durmushali
Dit pakket mist!
-
Rogier
Prima producten, conform verwachting
-
Marco
Mooi product! Het was me even onduidelijk hoe de app precies werkte, maar de klantenservice van CleanDays heeft me erg goed geholpen,
-
Jan
Had de Cleandays D2-001 besteld, werkte niet, laadde oneindig op, gewoon stuk of een slechte robotstofzuiger. De website van Cleandays opgezocht, geen telefoonnummer van een klantenservice, kon een mail sturen. De robotstofzuiger is waardeloos, ik kan de leverancier niet bereiken behalve met mail, dus de stofzuiger retour gezonden. Ik vindt het uiterst kwetsbare, goedkope rotzooi, vermoedelijk uit China, al stuk voor het bij mij was. Doei.
Antwoord van CleanDaysHi Jan,
Wat jammer dat je een mindere ervaring hebt met onze service. Je geeft aan dat je ons uitsluitend per mail kunt bereiken. Dit is echter onjuist. Het telefoonnummer kun je vinden rechtsonder op onze website.
Zou je contact met ons willen opnemen om te kijken hoe we dit hadden kunnen verbeteren? -
niet betrouwbaar
ik voel me opgelicht door dit bedrijf, ik had een stofzuiger met defect kon ik opsturen, ineens beschuldigd hij me van valse filters gebruiken en omdat ik geen bon had waar hij van te voren niks over zei..ging hij heel moeilijk doen, dan krijg ik na veel problemen mijn stofzuiger uiteindelijk ongemaakt terug, is een zwart afdekklepje weg. ik meld dat ...kan ik een nieuwe kopen voor 5 euro, terwijl hun hem kwijt hebben gemaakt...ik koop hier nooit meer wat. ik kocht via bol.com..hulde aan dat bedrijf die heen alles opgelost en kwa kosten op zich heeft genomen....
-
T
Slechte klantenservice. Ik heb na een week nog steeds geen reactie op mijn e-mail gekregen.
-
Celeste de Waal
Super goed contact en levering was ook heel snel binnen!
-
Marco
Snellere levering dan verwacht. Goed product en heldere instructie videos op de website.
-
Jeroen Van der Helm
Nu een weekje in gebruik opzich erg tevreden er mee alleen wel jammer dat hij de oppervlakte niet onthoud voor de volgende dag maar wel een aanrader voor deze prijs
-
Linda
In het begin erg blij met onze 'Gerda'. Speciaal gekozen omdat er duidelijk aangegeven stond dat hij geschikt is voor huishoudens met dieren. Nu is het hier geen dierentuin, maar wel fijn als een apparaat niet direct in de soep loopt van een haar of 2.
Het begon goed, maar na ongeveer een half jaartje was de pret wel voorbij.
Gerda piepte en piepte, volgens de handleiding was er iets met de ventilator.
Gezocht, zowel in het boekje als online, maar geen manier te vinden om het zelf te herstellen, de ventilator is niet te bereiken zonder schroevendraaier. Met het oog op het vervallen van garantie altijd geleerd niet zelf te gaan sleutelen, dus contact opgenomen.
Verzocht werd via whatsapp een filmpje te maken. Netjes gedaan.
Gemiddeld kreeg ik 1, soms 2 keer per week reactie. Iedere keer duurde het dagen, meerdere keren zelfs een week tot een max van 2 weken, voor ik weer iets hoorde.
Na dik een maand bericht: Gerda zou niet goed onderhouden zijn, de zuigmotor was kapot (dat lijkt me toch iets anders dan de ventilator). Geen garantie, dus betalen.
Verwijten dat Gerda vies was (wel eens een steriele stofzuiger gezien? ) en filters niet onderhouden. Zowel bij aankoop als in de handleiding wordt er niet aangegeven dat het ding zo'n teer zieltje heeft dat een paar haren en wat zand dusdanige problemen geven. M.i. zijn stofzuigers gemaakt om dit op te ruimen, anders kan ik zelf op handen en knieen aan de slag.
Van enige coulance geen sprake, reparatie plus overcomplete set accesoires die schijnbaar noodzakelijk zijn (nogmaals, dit staat niet vermeld bij aankoop, dus hoe moet iemand dat weten?) zijn bij elkaar meer dan de helft van het aankoopbedrag.
Reparatie moet vooruit betaald worden, anders wordt ze niet terug gestuurd. Wel graag snel, want de heren en dames gaan een weekje weg..
Kortom, geen aanrader, ondanks mijn eerdere positieve review op Bol (deze wordt als het goed is nog verwijderd). Lijkt een zolderkamerbedrijfje wat in paniek raakt wanneer er iets niet goed is en van service nog nooit gehoord heeft.
Begin met volledige info bij aankoop en in de handleiding, dat scheelt al een hoop ellende.
De reactie op deze review laat zich voorspellen gezien de andere reacties op negatieve reviews, maar hopelijk wordt er iets van geleerd. -
Tom Wysk
Super service