Cider Wijn Bier.com

Cider Wijn Bier.com

Online shop van Espaba van de producten welke we importeren en distribueren in Nederland.
Cider, Wijn, Bier en Mede.
Voornamelijk Spaanse producten van uitstekende kwaliteit. Topciders, Mede Zángana & Craftbier. Ook zijn we importeur voor Dame Jeanne Brut Bier, Tipsy Beer en Hedonis uit België
cider mede bier
9,5

• Balint
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Goede service. Er was een product niet op voorraad, maar ik kreeg snel bericht en het was direct verholpen. Spoedige zending.

Dankjewel.
    We nemen altijd contact op mocht er iets niet op voorraad zijn. We leveren ook aan Horeca. Soms gaat de verkoop sneller dan we gepland hebben. Dan nemen we gelijk contact op met de klant om te vragen of men wil cancellen, wachten of dat we een alternatief aanbieden.
    We willen tevreden klanten.

Graag tot de volgende keer!

• Edward Hermans

Vriendelijke service

Beste Edward,

Dankjewel.
    Alles staat met service en klanttevredenheid.

We zien je graag weer terug.

Proost!

• Hoe beoordeel je Cider Wijn Bier.com?

• Koen Dewaele
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Perfecte service!! Bij de transport was een fles gebroken. De transportfirma had de overige flessen in een nieuwe doos gestopt. Toen ik dit melde bij "Cider Wijn Bier" werd direct een nieuwe fles opgestuurd en werden uitvoerige excuses aangeboden (terwijl de eigenaar in kwestie hier niets kon aan doen). Uitstekende service dus!! Bedankt!!

Beste Koen,

Bedankt voor recensie. We streven naar een maximale klantentevredenheid.
    Bij verzending maken wij gebruik van een "derde partij", waar we overigens over het algemeen heel tevreden over zijn. Desondanks kunnen er toch nog dingen fout gaan en bijvoorbeeld een schade ontstaan.
    Als er iets fout gaat is dat niet leuk voor de klant, maar ook niet leuk voor ons bedrijf.
    We doen er alles aan om problemen op te lossen en fouten recht te zetten.
    Na het zenden van de foto's was het duidelijk wat er gebeurd is. Schade onderweg.
    Dat lossen we gelijk op en sturen het product waaraan schade is gelijk opnieuw naar de klant toe.

Proost !

• Co Rongen

Snelle en goede service

Beste Co,

Bedankt voor de feedback.
    Wat we adverteren hebben we ook op voorraad en leveren we onmiddellijk.
    Mocht er tijdelijk iets niet voorradig zijn, dan wordt dat ook vermeld en bellen we de klant nog even na en overleggen we. Meestal is alles op voorraad en sturen we dezelfde werkdag of de volgende werkdag de bestelling op naar de klant.
    Proost!

Graag tot een volgende keer.

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Hele goeie service. Fijn contact en superlekkere wijn

Beste Ingrid,

Fijn dat je de producten welke we importeren lekker vindt en tevreden met onze service.
    We zien je graag terug voor een volgende bestelling.

• Roy Thewissen
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Goede snelle service, product kwam overeen met de beschrijving. En gebruik gemaakt van de tip om ook een ander product te bekijken.

Beste Roy,

Dankjewel voor review.
    We hebben gewoonlijk alles op voorraad en leveren snel uit. Dezelfde werkdag of de volgende werkdag.
    Mocht een product uitverkocht zijn, dan hebben we het uit Spanje binnen een paar weken weer op voorraad.

Proost!
    We zien je graag terug in onze online shop!

• Jeewee
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Bestellen en bezorgen verliep vlot. Echter ik zie dat bij het gros van de bestelde bieren de houdbaarheidsdatum al redelijk overschreden is. Zeker geen verse IPA's

Beste Jewee,

Bedankt voor je review. We hebben je bestelling nagekeken.
    Het grootste deel van je bestelling betreft bieren welke in de aanbieding zijn vanwege het verstrijken van de THT datum. Jammer dat dit niet duidelijk is voor je. Van alle producten welke je besteld hebt staat de volledige informatie vermeld per product. In de tags en categorie staat duidelijk THT bieren in de aanbieding. Bij het tabblad extra informatie staat duidelijk de THT datum vermeld. Het zijn eenmalige special brews welke niet na te bestellen zijn. Ook staan er op onze website duidelijke foto''s. Inclusief een foto van alle kanten van het product waarop de THT datum vermeld staat.
    Het is de eerste keer dat wij een opmerking over de THT datum krijgen, welke naar onze mening toch duidelijk vermeld staat bij de productbeschrijving. We hebben bij de korte productomschrijving nu nog eens duidelijk vermeld dat het bieren zijn welke in de aanbieding zijn vanwege de THT datum, maar prima te drinken zijn.

Nogmaals, in de gedetailleerde omschrijving van alle producten staat duidelijk de THT datum vermeld mits van toepassing. Bij reguliere bieren moet de THT voor de aankoopdatum liggen wat ook echt het geval is. Tenzij anders vermeld. Een aantal bieren welke niet in de aanbieding waren en welke je gekocht hebt zijn allen met een THT die ver in de toekomst liggen.

• Peter Kuijper
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

had mn bestelling snel in handen, heerlijk.

Beste Peter,

Fijn om te horen.
    Alles wat wijn aanbieden hebben we in voorraad. Mocht de voorraad op zijn of beperkt, dan ontvang je een melding te bestellen via nabestelling. We nemen in dat geval altijd gelijk contact op met onze klanten om een datum voor aflevering af te spreken. Dit is bijna altijd ongeveer 2 weken bij producten uit Spanje welke we importeren.
    Proost! Geniet van je bestelling!

• Yves De Wolf
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Perfecte service, flessen zeer goed en veilig verpakt.

Beste Yves,

Dank voor deze feedback.
    We zien je weer graag terug voor een volgende bestelling.

• mjb stroombergen

Goed geholpen

Antwoord van Cider Wijn Bier.com

Fijn om te horen en bedankt voor uw feedback.
    We zien U graag terug in onze online shop.

• Joep
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Geweldige service. Na de bestelling kreeg ik op dezelfde dag een telefoontje of het uitkwam dat de levering dezelfde dag kon. Zelfs een cadeautje erbij gekregen!

Antwoord van Cider Wijn Bier.com

Bedankt voor je recensie Joep.
    Graag gedaan en Proost!

• Hurschke
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Goede service snelle levering.

Antwoord van Cider Wijn Bier.com

Dankjewel voor de feedback. Proost!

• Kraan
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Goede service en mooi product

Beste mevrouw Kraan,

Heel hartelijk dank voor de recensie.
    We zien U graag terug voor een nieuwe bestelling Cider uit Asturië.

• Erica
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Goede producten. Snelle levering. Super! Dank jullie wel.

Beste Erica,

Fijn om te horen dat alles goed en snel geleverd is.
    Alles wat we adverteren, besteld voor 15:00 uur wordt de volgende werkdag normaalgesproken geleverd.
    Klantenservice & klantvriendelijkheid staan bij ons op de eerste plaats.

Proost!
    We zien je graag weer terug.

• Lise-Lotte
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Ik vroeg om latere bezorging en kreeg mijn bestelling niet alleen op de gevraagde dag, maar kreeg er ook nog eens bevestiging van, attent!

Beste Lise-Lotte,

Mooi om te lezen dat je tevreden bent.
    We streven naar 100% klantentevredenheid en proberen alles goed op te volgen.
    Ook de wensen van de klanten.

Bedankt voor deze geweldige feedback & recensie.

• Jeroen

.....

• Diana Tamarova

Good prices, fast delivery 👍

Dear Diana,

Thanks for your lovely feedback.
    We are striving for 100% customer satisfaction.
    All products are usually in stock. Order before 15:00 hours means delivery next day except the weekends.
    And if we our temporarily out of stock. If we are out of stock with one product we will contact our customers immediately to inform and discuss. For an alternative solution or information about the expected delivery time.

Looking forward to your next order.

Cheers!

• JF Willemsen
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Jaren lopen zoeken naar de echte Spaanse dunne ciderglazen. Eindelijk gevonden. Uitstekende levering!

Beste Heer Willemsen,

Bedankt voor uw bericht.
    Het goede nieuws is dat ons assortiment in Ciderglazen ook flink uitgebreid wordt.
    We hebben nu glazen binnen van de fabrikanten welke we importeren: El Gaitero, Menéndez, Castañon, Viuda de Angelon en Val de Boides.
    Daarnaast standaard neutrale ciderglazen en sets van 6 glazen met 6 verschillende gekleurde logo's. Zo weet je altijd wat jouw glas is.
    Tenslotte hebben we ook typische glazen uit Asturië. Met een "Escanciador", Virgen de Covadonga, Echtpaar, Wapen van Asturië, Asturias Patria Querida en Asturias Paraiso Natural.
    Ze komen binnenkort online.

Proost en we hopen U binnenkort terug te zien in onze online shop.

• Sophia Houdijk
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Goed aanbod van Spaanse natuurciders.

Beste Sophia,

Vriendelijk bedankt voor je feedback.
    Inmiddels hebben we ruim 80 verschillende ciders. Het assortiment wordt steeds groter.
    Net binnen Sidra Natural van Llagar La Morena. Een van de oudste Llagares van Asturias.
    Deze cider en de Prado y Pedregal Cider de D.O.P. van Llagar la Morena hebben vele prijzen gewonnen.

We zien je graag terug voor een volgende bestelling.

• Salim Az
    Geverifieerde klant van Cider Wijn Bier.com

Hij levert netjes goed in verpakking en deze smaken zijn overbijsterend lekker aromatisch zowel Chip sparkling natuurlijke vruchten uit Spanje. Zoals Appel/Druiven/Perzik & Aardbei het raakt verslaafd allemaal super krankzinnig lustig & lekker genieten. Dikke shout out naar de eigenaar toppe man🍾🌹❤️

Beste Salim,

Bedankt voor de mooie feedback.
    Geniet van de 100% alcoholvrije Chip drank met bubbels.
    We zien je graag weer terug in onze online shop.

Proost en Prettig Weekend!