Cé Mouton

Cé Mouton

Dé webshop die altijd up to date is van de allerleukste trends!
Bij Cé Mouton shop je jouw favoriete items op het gebied van fashion, sieraden & accessoires.

Lidmaatschap per 09-12-2021 stopgezet

9,5

• Anja
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

Op de webshop staat vandaag besteld morgen in huis. Nouja ik had mijn pakketje pas een week later. Heb toen ook contact met ze opgenomen en zou opnieuw een t&t code krijgen en mijn pakketje zou echt de volgende dag geleverd worden. Heb vervolgens geen nieuwe t&t code van ze ontvangen, mijn pakketje was er nog steeds niet en heb niks meer van ze gehoord. Toen het eenmaal binnen was heb ik het meteen weer terug gestuurd want voor dit soort service ga ik niet betalen.

• Noa Addink
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

Fijne website, je krijgt snel je bestelling!

• Linda
    Review voor Cé Mouton

Echt altijd leuke spullen en super aardig. Mijn bankrekening is aardig leeg door het shoppen hier 😜. En ik heb nu alweer wat op het oog.

• Jwa
    Review voor Cé Mouton

Meer klantgericht werken. Zo is zes euro verzendkosten op de prijs van het artikel en de retourkosten op eigen kosten onzettend prijzig. Vooral als er door onvoorziene omstandigheden iets is gebeurd met de bestelling.

Antwoord van Cé Mouton

Hi JWA, bedankt voor de moeite die je hebt genomen om ons te beoordelen! Wat vervelend om te horen dat je de verzendkosten als prijzig ervaart. Verzendkosten die betaald worden om het pakket te versturen nemen wij voor onze rekening en worden dus ook automatisch teruggestort na ontvangst van het retourpakket. 🤍 Als wij je ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Liefs, Claire

• Lynn Heskes
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

De informatie wat duidelijker op de site weergeven.

Antwoord van Cé Mouton

Hi Lynn, bedankt voor je beoordeling! Jammer om te horen dat je de informatie op de website niet duidelijk vind. Je kunt ons gerust een berichtje sturen zodat wij weten welke informatie wij beter kunnen vermelden! 🤍 Als wij je ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Liefs, Claire

• Chloe
    Review voor Cé Mouton

Top service, snelle levering en hele leuke items ! Echt een aanrader :)

Hi Chloe, bedankt voor deze mooie beoordeling! 🤍 Liefs, Claire

• Dewi
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

Het duurde even voordat het binnen was maar kwam door vertraging

• Milou Berends
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

Top service en leuke kleding

• Nathalie Eijgenraam
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

Leuke prijzen, goede en vriendelijke service 😃

• Jannike
    Review voor Cé Mouton

Als je een vraag hebt reageren ze super snel en goede kwaliteit producten.

• Daniek Vermeulen
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

snelle en hele mooie bezorging !!

• Valerie Brons
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

Het kwam erg snel aan en het was super leuk verpakt! Ook de kwaliteit is super goed.

• Kim De Boer

• Monique Meijer

• Quinty Quix
    Geverifieerde klant van Cé Mouton

Snelle levering, binnen 1-2 dagen en de producten werden netjes ingepakt aangeleverd! Ben er heel blij mee, kende de site niet maar zal hier zeker vaker gaan bestellen!

• Yara
    Review voor Cé Mouton

Hele leuke items en alles komt super leuk binnen! Erg tevreden elke keer

• Roselynn
    Review voor Cé Mouton

Super toffe items! Leuke prijs en helemaal in!!

• Yasmin
    Review voor Cé Mouton

Super mooie webshop 😍 zal alles willen kopen als dat kon!

• Sophie
    Review voor Cé Mouton

Het is een mega leuke site met zo veel leuke spullen!

• Dominique

Echt super leuke items! 🤩