CandyRoyal
Ontdek een wereld van zoetigheid bij CandyRoyal.nl! Ontdek ons uitgebreide assortiment Amerikaans snoep, van klassieke favorieten tot unieke smaken. Bestel vandaag en geniet van een zoete reis naar de smaken van Amerika. Snel en veilig thuisbezorgd!
8,4

• Defne
    Geverifieerde klant van CandyRoyal

Snoepjes zijn kpt lekker kheb de helft al op

Antwoord van CandyRoyal

Bedankt voor je leuke review, Defne! 😊 We zijn blij dat je zo geniet van de snoepjes! Hopelijk kun je de andere helft ook net zo lekker opeten. 😄 Tot de volgende keer!

• Abdalahad Ilo
    Geverifieerde klant van CandyRoyal

Goed service

Antwoord van CandyRoyal

Bedankt voor je positieve review, Abdalahad! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! 😊

• Hoe beoordeel je CandyRoyal?

• Roxi

Snelle levering!

Antwoord van CandyRoyal

Bedankt voor je review, Roxi! 😊 We zijn blij dat de levering snel was. Hopelijk ben je net zo tevreden met je bestelling! 🚚✨

• John
    Review voor CandyRoyal

Lekkere snoepjes voor een goeie prijs!

Antwoord van CandyRoyal

Fijn om te horen, John! 🍬😊 We zijn blij dat je tevreden bent met de snoepjes en de prijs. Hopelijk geniet je van je lekkernijen! Als je nog meer zoetigheden nodig hebt, weten we je te vinden. 😄

• Francisca
    Review voor CandyRoyal

Snelle levering, netjes ingepakt en een leuk kadotje

Antwoord van CandyRoyal

Wat fijn om te horen, Francisca! 🎉 We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de verpakking. Hopelijk ben je ook blij met het cadeautje. Bedankt voor je aankoop en je mooie feedback! 😄

• Turan

Snelle levering , binnen 24 iuur

Antwoord van CandyRoyal

Dankjewel voor je feedback, Turan! 🙌 Geweldig om te horen dat je bestelling zo snel bij je was. We hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Laat het ons weten als we je verder kunnen helpen!

• Bart

Snelle lekkere levering

Antwoord van CandyRoyal

Bedankt voor je bericht, Bart! 😄 We zijn blij dat je de levering snel vond. Hopelijk bevalt alles je goed! Als je nog iets nodig hebt, laat het ons gerust weten. 👍