CameraOccasion.com
van Canon, Nikon, Swarovski, Leica & Zeiss.
-
Kyo Gabrielse
Perfect omschreven alles klopt en snelle levering
-
JB
Mooi protector filter gevonden en snel geleverd ben er blij mee :-)
-
Hoe beoordeel je CameraOccasion.com?
-
gerard Slotman
Mooie aanbieding
-
John Croon
Mooi uv filter gekocht als nieuw voor n superprijs en super snel bezorgd
-
Veldhuizen
Dank voor de fijne en attente service cameraoccassion! Mijn kerstsnoer is weer compleet. In liefdevolle herinnering aan een fotograaf die mij voorzag van vele fotokokertjes waarvan er nu een enkele ontbraken en die jullie voor mij hebben aangevuld.
-
Bernd
Ik had een bericht gestuurd ivm verkoop camera met lens. Op zondagavond kreeg ik al een voorstel. Hun bod was conform de prijs die ik minimaal wou hebben. Maandag opgestuurd, dinsdag rond de middag al uitbetaald. De woorden die na meerdere ervaringen bij mij opkomen zijn, vriendelijk, snel, correct, betrouwbaar en bieden naar waarde.
-
Richard
Blij verrast met de aankoop. Netjes verpakt met tas erbij. Prima prijs en het product was zoals beschreven: in nieuwstaat. Top service.
Antwoord van CameraOccasion.comRichard,
Bedankt voor je positieve review. Zijn we blij mee.
Team CameraOccasion -
Geert Noppe
Top service ...
-
Machiel Blikslager
Prima service en snel in huis
-
Bas
15-12: Reactie op eigenaar
Grappig dat je mij beschuldigd van het onderste uit te kan te willen: jij bent degene die mij onterecht 35€ had willen laten betalen.
Tip voor degene die een verrekijker willen laten repareren: Vogelbescherming levert wel service: 15€ handling kosten en geen verzendkosten.
Review 14-12
Samengevat:
Kosten doorberekenen die ze niet zelf gemaakt hebben
Geen kosten communiceren en de hoofdprijs vragen
Na toegeven eigen fouten geen compensatie geven
Verrekijker aangeboden voor reparatie. Door het winkelpersoneel werd aangegeven dat de kijker naar de reparatieafdeling ging en als er kosten zouden zijn, dit gecommuniceerd zou worden. Na een week niks gehoord te hebben zelf geïnformeerd en enige dat medegedeeld werd was dat de kijker naar Swarovski was opgestuurd.
Daarna een mail gekregen dat verrekijker was gerepareerd door Swarovski onder garantie en dat ik 'm op kon halen en €95 moest afrekenen. Ik was redelijk verbaasd over de kosten en nagevraagd waarom dit niet gecommuniceerd was. Ze hebben toegegeven dat de fout aan hun kant lag, maar moest nog altijd de volle mep betalen. Wel een uitleg van de kosten gehad: 2x verzekerd opsturen a 35€ en 25€ handling kosten. Ook werd gezegd dat als de kijker bij hun was gekocht er geen enkele kosten in rekening worden gebracht.
Ondertussen contact gehad met Swarovski en die gaven aan dat het terugsturen van de kijker op hun kosten was, als de reparatie onder garantie was. Pas na aangeven dat de kosten voor terugsturen door Swarovski worden betaald, werd mij medegedeeld dat die kosten van terugsturen uit Oostenrijk niet doorberekend zouden worden…
Dus én geen kosten doorgeven en ondanks toegeven dat het hun fout is toch de volle mep durven vragen en vervolgens ook nog eens onterecht de kosten voor opsturen vanuit Oostenrijk doorberekenen. Dit riekt flink naar oplichting!
14-12 de kijker opgehaald. Na aangeven dat ik de kijker op kwam halen, werd er achter gekeken en na 10 minuten kwam men pas terug. Hadden gebeld met de eigenaar, maar na uitleggen van mijn bezwaren gaf de winkelmedewerker aan niet het hele verhaal te kennen en niets te kunnen doen (waarom dan 10 minuten met de eigenaar aan de lijn gehangen te hebben?)
Antwoord van CameraOccasion.comHet is altijd heel jammer dat er "klanten" zijn die altijd het onderste uit de kan willen en dan in een review maar de helft van het verhaal vertellen.
Wij hebben zijn product ingenomen ter reparatie hetgeen in Oostenrijk moest worden gerepareerd. De reparatie is onder garantie uitgevoerd. Maar omdat hij het artikel niet bij ons heeft gekocht hebben we de handelingskosten, waaronder het verzekerd opsturen naar Oostenrijk aan hem doorberekend, hetgeen ons reëel lijkt omdat hij het artikel ergens anders heeft aangeschaft.
Jammer dat er geen mogelijkheid is om dit type klanten ook een review te geven. -
Pieter
Goed werkende website, snel geleverd, leuke attentie erbij en een persoonlijke handgeschreven boodschap. Dat is klantvriendelijkheid!
-
Kees
Lens + filters besteld. Omschrijving kwam overeen. Uiterlijk en werking tiptop in orde. Prijs prima. Helaas vertraging door post.nl. Mail hierover snel beantwoord. Durf hier gerust weer te bestellen
-
Hanneke Hamstra
Zéér tevreden . Mijn artikel iets later gekregen door drukte postNL maar was nog mooier dn ik verwacht had.
-
Niek
Na een informatie belletje om een telelens dag later naar de winkel gereden. Het telefoongesprek en de wijze van helpen in de winkel.....prachtig. loop gerust even naar buiten mijnheer, kunt u de lens uitproberen. Hoe men daar met klanten om weet te gaan, zo vertrouwd en vriendelijk. Uiteraard kijk je als potentiële koper ook naar een prijskaartje, maar met zoveel sympathie voor een klant....Ik ben dik tevreden over mijn aankoop, maar wil ook mijn komplimenten geven voor de vriendelijke manier van helpen
-
Ben
Nette prijzen en snel geleverd met vriendelijk handgeschreven kaartje erbij. Geen ervaring met aftersales.
-
Pieter Monsma
Goede, vlotte en vriendelijke service. Het contact gaf meteen vertrouwen. De Canon RF L lens die ik bestelde stond te koop als 'zo goed als nieuw'. Toen ik hem via de post ontving zag ik dat dit helemaal waar was. Geen krasje of veegje erop! En dat voor een prijs waar in de tijd rond 'Black Friday' geen bedrijf aan kon tippen. CameraOccasion, bedankt!
-
Dirk Daniels
De service kan ik nog niet beoordelen omdat ik enkel online en telefonisch gehandeld heb. Het aanbod wordt regelmatig aangepast. Het personeel is vriendelijk, hulpvaardig en correct. Bestellingen zijn degelijk verpakt en snel behandeld.
-
Jelle van Dijk
Goede service. Snel verzonden en uitstekend verpakt met een handgeschreven boodschap.
-
Alte Venema
Heb al div. keren bij CameraOccasion gekocht en verkocht. Wordt altijd netjes geholpen en men is zeer deskundig. En natuurlijk heel belangrijk, men verkoopt KWALITEIT.
-
Mart Vogelzang
Alles perfect geregeld. Dank.